פותחים שולחן חדש: כך זה ייראה במסעדת ‘רודריגז’

שווה להגיע לרודריגז: שף הצמרת אלי מנחם החליט להשיק שם תפריט מדהים וחדש - סיבה טובה לבוא לטעום • מנחם מציב סטנדרטים חדשים וגבוהים במסעדת הבשרים המובילה 'רודריגז' • טעם שלא הכרתם במסעדות המהדרין • אינפורמטיבי
יעל חן
כ"ט טבת התשע"ה / 20.01.2015 10:12

  אלי מנחם, הוא לא סתם ‘עוד שף’.

מדובר בשף צמרת שלמד בספרד וכיכב בין היתר כשף מוביל ב’מסעדת לגוטה’, שף הבית של ‘מסעדת ראנץ’ האוס’, מחלקת אירועים של מלון רויאל ביץ’ באילת ועוד.

אלי סבור כי “שומר כשרות ברמת מהדרין גבוהה, לא אמור לחוות חסך כלשהו, ברמת המנות המיוחדות במסעדה”.

ואכן, אלי מנחם הביא בשורה חדשה ל’רודריגז’ ומציג מגוון חדש ועשיר של מנות הדגל היוצאות ממטבחו. בין היתר ניתן למנות: פסטיה עוף – עלי סיגר במילוי עוף ופירות יבשים, מוגש עם אבקת סוכר, קינמון, שקדים ורוטב סילאן.

וגם: כל סוגי הדגים במגוון וריאציות ומתכונים חדשים שלא טעמתם.

בגזרת הבשרים קשה לבחור מתוך המבחר הרחב של המנות שהוא מגיש. בין השאר: אנטריקוט טרי משחיטה מקומית, המיושן במקום, בטעם ובהגשה באיכות גבוהה שלא טעמתם. או ‘פריימריב’ – צלע 400 על עצם – מנה מיוחדת שזוכה לתשואות מדהימות.

רודריגז

בגזרת המנות האחרונות המושקעות ניתן למצוא מגוון של קינוחים מעניינים, חגיגה של טעמים ייחודיים כמו: ‘מרק שלג בטעמים’ – מרק אפרסקים, כדור פסיפלורה, קרם פירות אדומים וסיגר מרציפן – קינוחים שאין להם מתחרים.

מנחם מביא את סוד התבלון הנכון, פרודוקטים טריים ואיכותיים ועבודת אומנות אמתית של אוכל משובח ביותר. הוא מציג טעמים ייחודיים מעולים ברמת אסתטיקה מוקפדת ויוקרתית, בסטנדרטים גבוהים במיוחד.

ב’רודריגז’ מזמינים את כולם ליהנות מחוויה כפולה – חוויית המקום והמסעדה וחוויית האוכל המשובח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היתה שם מורן פינטו עשתה קינוחים מעולים
    20/01/2015 12:43
    משה
  1. היה לה קינוחים מעולים…