דרעי מאשים את הסוקר של ערוץ הכנסת: “עובד עם בנט”

יו"ר ש"ס בתכנית של רזי ברקאי בגלי צה"ל: "בסקר האחרון של מינה צמח שס מקבלת 11 מנדטים" • ברקאי: "בסקר שפורסם בערוץ הכנסת לפני 10 ימים..." • דרעי: "לא תפקידו של ערוץ הכנסת לעשות סקרים. מעשה שלא ייעשה" • טוען: "הסוקר של ערוץ הכנסת לא אובייקטיבי. הנושא הזה בבדיקה" • סקר 'פאנלס פוליטיקס' לפני ארבעה ימים: שס רק 7 מנדטים • בסקר של פרופ' קמיל פוקס: שס - 8 מנדטים
ד' חשון התשע"ה / 28.10.2014 14:04

הבוקר (שלישי), סיפר יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי  בתכנית ‘מה בוער’ של רזי ברקאי בגלי צה”ל, בגאווה גדולה, כי לאחרונה זכתה ש”ס בסקר ב-11 מנדטים.

דרעי אמר את הדברים לשאלתו של ברקאי על ירידתה המתמשכת של ש”ס בסקרים לאחרונה.

ברקאי: אני רואה סקרים, אתם מתכוונים לכם…

דרעי: לא, אתה טועה טעות מוחלטת. הסקר האחרון שמונח על שולחני, ש”ס מקבלת 11 מנדטים.

ברקאי: מי עשה אותו?

דרעי: מינה צמח ומנו גבע.

ברקאי: אני ראיתי סקר שפורסם, ובטח כבר הביאו אותו לעיונך, ופורסם בערוץ הכנסת לפני עשרה ימים, ובו נאמר כי אלי ישי מכה באריה דרעי, הוא יחזור להיות יו”ר ש”ס.

דרעי: טוב, תראה, רזי, אני מכבד אותך מאד, אבל עם כל הכבוד זו לא שאלה, זה לא הנושא שעומד על הפרק. אני יו”ר תנועת ש”ס, ש”ס מקבלת 11 מנדטים, וערוץ הכנסת, שלפי דעתי גם עשה מעשה שלא ייעשה, זה לא תפקידו של ערוץ הכנסת…

ברקאי: אריה, אם זה היה סקר הפוך לא היית אומר שזה לא התפקיד של ערוץ הכנסת. מדובר בסוקר לגמרי אובייקטיבי…

דרעי: לא אובייקטיבי, הסוקר הזה… הנושא הזה בבדיקה… הסוקר הזה הוא איש שעבד – ועדיין עובד – עם בנט וקשור עם בנט, הוא עושה סקרים באינטרנט ולציבור שלנו אין שום קשר לאינטרנט, ולכן בכל פעם מר בנט מקבל שם 18 מנדטים ושלנו… יש שתי גישות היום. .. היום כמעט כל הסוקרים עובדים על פי אינטרנט.

ברקאי: אתה חושש מפילוג בש”ס? אתה חושש שמחר בבוקר אלי ישי יקח איתו את אנשיו ויקים מפלגה מתחרה לש”ס?

דרעי: אני מציע שתראיין את חברי הכנסת, כולל אלי ישי. כל החברי כנסת של ש”ס התראיינו בימים האחרונים, כולל אלי ישי, והם אמרו פה אחד: אין פילוג, כולנו מקבלים את דברי מועצת חכמי התורה ואת זה שאריה דרעי יו”ר תנועת ש”ס. לצערי הרב כל פעם אתם חוזרים על השאלה הזו.

ברקאי: המצאה שלנו…

דרעי: כן, המצאה שלכם, חד משמעית.

הסקר של מינה צמח ומנו גבע בו מקבלת ש”ס 11 מנדטים לא פורסם, והוא בוצע – כך נראה – בהזמנת תנועת ש”ס. ביקשנו מדוברו של אריה דרעי לקבל את הסקר, אך עד כה פניתנו לא נענתה.

יצוין כי בסקר שפורסם לפני ארבעה ימים ב’מעריב השבוע’ – שנערך על ידי מכון המחקר פאנלס פוליטיקס בראשות מנחם לזר, מקבלת תנועת שס 7 מנדים בלבד. יהדות התורה זוכה ל-8 מנדטים וכחלון 19 מנדטים.

לפי סקר חדשות 10 שנערך על ידי פרויקט המדגם בפיקוחו של פרופסור קמיל פוקס עבור התכנית ‘המטה’ – ופורסם לפני חמישה ימים – ש”ס קיבלה בסקר שמונה מנדטים, יהדות התורה שבעה.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מינה צמח
    28/10/2014 14:56
    אחד
  1. בראיון ל’לדעת’ הכחישה צמח את הסקר המדובר

  2. זה מעצבן
    28/10/2014 15:01
    שלומית
  3. עושה רושם שמישהו מנסה פשוט להרוס את ש”ס.

  4. זה ידוע שערוץ הכנסת עויין את ש״ס!
    28/10/2014 16:14
    איציק
  5. רק ב״סקרים״ המצחיקים שלהם נותנים לש״ס שש ושבע מנדטים, ומאידך בנט מקבל שם בקביעות 18 מנדטים לפחות…אני הבחנתי בזה לבד כבר תקופה ארוכה.