בל”ד: נצא מהמשחק הפוליטי • ליברמן: שיממשו ה’איום’ מהר

חברי הכנסת הערבים מסיעת בל"ד קיימו היום מסיבת עיתונאים בה הלינו על היחס כלפיהם • גאטס:"אנו קוראים לחברה הישראלית לומר למנהיגיה - חלאס" • זועבי: "אנחנו נהיה ערבים טובים לערכים שלנו ולעם שלנו"
נחמן וייס
ג' חשון התשע"ה / 27.10.2014 16:34

מאיימים: חברי הכנסת הערבים מסיעת בל”ד קיימו היום (שני) מסיבת עיתונאים, בה הלינו על היחס כלפיהם.

יו”ר הסיעה ח”כ ג’אמל זאחלקה אמר: “לאחרונה גברו מקרים של שינוי כללי המשחק. העלו את אחוז החסימה כדי לחסום סיעות ערביות מלהיכנס לכנסת בבחירות הבאות. ח”כ חנין זועבי הורחקה בהחלטה חסרת תקדים מהכנסת. היכו חברי כנסת בהפגנות. יש מסע הסתה נגד ח”כים ערבים שנעשה יותר ארסי ופוגעני”.

ח”כ באסל גאטס טען כי ח”כים ערבים הותקפו על ידי שוטרים.”אלה תמונות שלא מביישות משטרים טוטאליטרים”.

“זורקים אותנו חדשות לבקרים מדוכן הנואמים תוך קריאת הערות גזעניות, השיא היה הרחקת חברת הכנסת זועבי בשל הצהרות פוליטיות”.

גאטס איים: “מתקרב היום בו הערבים יחליטו שאין טעם לשחק את המשחק הפוליטי. אנו קוראים לחברה הישראלית לומר למנהיגיה – חלאס. אנו מגלים יותר ויותר שאנו פרסונה נון-גרטה בכנסת”.

ח”כ חנין זועבי עצמה אמרה: “לא נהיה ערבים טובים מטעם. אנחנו נהיה ערבים טובים לערכים שלנו ולעם שלנו. חברי כנסת שעומדים על דעתם נגד הגזענות נחשבים לדוגמא ומופת. השמאל שרואה את זכויות הערבים נרמסים שותק. זה מטורף להפוך כל ויכוח לעבירה על החוק או אתיקה. אתיקה היא לא חילוקי דעות. כך המשחק הפוליטי מיותר. באנו להתווכח ולהיאבק, לא לשתוק ולמצוא חן”.

בל”ד גם החרימו את ישיבת פתיחת כנס החורף.

בתגובה לדברים אמר יו”ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, בפתח ישיבת סיעתו: “אני מברך על כוונתם של חברי הכנסת הערבים להתנתק מהמערכת הפוליטית בישראל ואני מקווה שהם יממשו את ‘האיום’ הזה כמה שיותר מהר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות