בקבוקי תבערה וצמיגים בוערים הושלכו אל מערת קברי אדמו”רי גור • צפו בתיעוד

פורעים ערבים השליכו אמש צמיגים בוערים ובקבוקי תבערה אל מערת הקבורה של אדמו"רי גור בהר הזיתים • חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג פרסם תיעוד ויוזם עצרת תפילה
ב' חשון התשע"ה / 26.10.2014 11:04

פורעים ערבים השליכו אמש צמיגים בוערים ובקבוקי תבערה אל מערת הקבורה של אדמו”רי גור בהר הזיתים בירושלים. כך מדווח חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג בדף הפייסבוק שלו, לצד תיעוד, לאחר שחזר מהמקום מזועזע.

“פוגרום חסר תקדים בבית הקברות היהודי בהר הזיתים”, כתב קינג. “נראה כי ממשלת ישראל החליטה לנטוש את בית הקברות היהודי בהר הזיתים ובשבועות האחרונים מחבלים למעשה שולטים בחלקים נרחבים מההר.

“המשטרה ומאבטחי בית הקברות מטעם הממשלה לא מנסים להתמודד עם המחבלים”, טוען קינג. “בלילה האחרון, מוצאי שבת, הכבישים המובילים לחלקות הקבורה נראים כמו כניסה למחנה פליטים.

לדבריו, “המחבלים הציתו צמיגים והשליכו בקבוקי תבערה על מערת הקבורה של אדמו”רי גור. עמודים גבוהים של מצלמות אבטחה הוסרו ממקומם. גדרות נעקרו ממקומן. מצבות נותצו”.

קינג הוסיף כי “בגלל הפוגרום הלילה, ביום שלישי נתאסף בחלקת גור לתפילה וזעקה בשעה 14:30. אני מקווה שהציבור החרדי יצטרף אלינו לעצרת התפילה”.

צפו בטרור:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות