“תנו לי לצאת”, צייץ בטוויטר התייר שננעל בחנות ספרים

תייר אמריקני ננעל בחנות ספרים בלונדון, ובלית בררה צילם את עצמו ושידר בטוויטר קריאת מצוקה לחבריו ברחבי הרשת • ההודעה זכתה לעשרות אלפי שיתופים וכעבור שעתיים שוחרר האיש מ'כלאו' ומיהר לצייץ שוב: "אני חופשי"
אליעזר היון
כ"ג תשרי התשע"ה / 17.10.2014 15:02

נתקע בחנות ספרים ושיתף את חבריו מהרשת: תייר אמריקני בשם דיוויד ווילס נכנס לחנות הספרים המפורסמת Waterstones סניף כיכר טרפלגר שבלונדון ושקע בקריאת ספר בקומה התחתונה של החנות.

בשעה 21:00 החליט ווילס כי הגיע הזמן לעזוב את החנות אך אז הוא גילה כי החלונות והדלתות כולם נעולים. לווילס היה מכשיר טלפון, אך מאחר שהיה תייר, לא ידע למי להתקשר.

ווילס לא איבד את העשתונות ושלח הודעה בטוויטר: “שלם כאן דיוויד, אני נעול בחנות Waterstones  שבלונדון. לטקסט צירף ווילס תמונה שלו מאחורי תריסיה הסגורים של החנות.

בשעות הבאות החלה ההודעה של ווילס לצבור תאוצה והיא שותפה על ידי עשרות אלפי אנשים. ווילס המשיך לתקשר עם האנשים ברשת, וכעבור דקות ארוכות הגיעה סוף סוף ההודעה גם לסקוטלנד יארד [כינוי למשטרת לונדון], והם הגיעו לחנות ושחררו אותו בשעה 23:00.

מיד לאחר השחרור צייץ ווילס לחבריו: “אני חופשי”. דוברת החנות פירסמה גם כן הודעה מיוחדת: “אנו שמחים להודיע כי מר ווילס השתחרר מהחנות הנעולה, אנו מודים לכולכם על הדאגה ועל השיתוף”.

חנות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות