התוכי מקליפורניה נעלם ל-4 שנים, וחזר דובר… ספרדית

התוכי שדיבר אנגלית שוטפת במבטא בריטי הוחזר לבעליו הנרגש שגילה כי הוא דובר... ספרדית • "התעלומה הגדולה ביותר היא כיצד עבר נייג'ל לדבר ספרדית, האם הוא עף לספרד וחזר"?
אליעזר היון
כ' תשרי התשע"ה / 14.10.2014 13:08

כבר לא מדברים באותה שפה: תוכי שנעלם מביתו שבקליפורניה התאחד לאחר 4 שנים עם בעליו, אבל הם כבר לא משוחחים באנגלית. הסיבה: התוכי עבר לדבר ספרדית.

הסיפור המוזר הזה שהובא באתר סקיי ניוז שייך לארן צ’יק, בריטי במוצאו שחי בקליפורניה שבארה”ב בעיר טורנס, ולחיית המחמד שלו תוכי אפריקני בשם נייג’ל. השנים היו משוחחים ביניהם ולנייג’ל שנהנה מאנגלית שוטפת היה מבטא בריטי מובהק כשל בעליו.

לפני כ-4 שנים נעלם התוכי ונמצא על ידי וטרינרית בשם תרזה מיקו שנתקלה במודעה של אדם שמצא תוכי, והיא, שהכירה גם את צ’יק תיווכה בין השנים.

כאשר הגיע צ’יק לאסוף את התוכי עלו דמעות בעיניו למרות שהאחרון ניסה לנשוך אותו. ההפתעה הגדולה יותר נרשמה כאשר הגיעו השנים לבית. צ’יק ניסה לדבר עם נייג’ל אך זה השיב לו בספרדית שוטפת.

“התעלומה הגדולה ביותר היא כיצד עבר נייג’ל לדבר ספרדית” אומר צ’יק, שכן האדם שמצא את התוכי הינו אמריקני. “מצד שני אנחנו לא יודעים היכן הוא היה במשך כל הארבע שנים”. האם התוכי שהה אצל מהגר ספרדי שלא יודע אנגלית, או שמא עף לספרד ומשם חזר לארצות הברית? נייג’ל לבדו יודע את התשובה, רק שהוא אומר אותה בספרדית.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות