סמוטריץ’: “בעזה יושבים שני מיליון נאצים, פצצת זמן עם מנגנון השמדה

שר האוצר בתוכנית 'הפטריוטים': "חייבים לשלוט בעזה לאורך זמן, לא נוכל לשלוט שם מבלי להקים מחדש התיישבות" • "לא מגרש אף אחד מהבית בכוח. אבל כן אומר שחלק גדול מאוכלוסיית עזה רוצים לצאת משם" • על אהרון ברק והאג: "פחות אוהב את המינוי חושש שהוא יסבך אותנו"
חרדים 10
כ"ז טבת התשפ"ד / 08.01.2024 00:27

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ העניק הערב (ראשון) ריאיון לתוכנית ‘הפטריוטים’ בערוץ 14, ואמר כי אי אפשר לחזור ליום שלפני ה-7 באוקטובר – ולכן חייבים להקים התיישבות יהודית ברצועה.

“בעזה יושבים שני מיליון נאצים”, אמר. “זו פצצת זמן עם מנגנון השמדה אל עבר מדינת ישראל”.

על המינוי של פרופ’ אהרן ברק כשופט שייצג את ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג – אמר: “אפשר לדבר עניינית על השאלה אם נכון שאהרון ברק ייצג את מדינת ישראל או לא, אני פחות אוהב את המינוי הזה. יכול להיות שהוא יוכל לייצג מצוין נגד הטיעון המופרך והשקרי על רצח עם, אבל אני חושש שהוא יסבך אותנו בהרבה סוגיות שנוגעות למאבק בטרור”.

סמוטריץ’ הבהיר: “אני מציע לכולנו לא לזלזל בהאג, דווקא בגלל שהוא מוסד שקרי, אנחנו פעם ראשונה משתתפים בכלל בכזה דיון. יש לי הרבה מה לומר בעניין הזה, אבל יש איך לומר את הדברים. אני מציע לא לזלזל בזה כי יש אנשים שיושבים בתאי השליטה בבור בחיל האוויר עכשיו. אנחנו באחת המלחמות אולי הצודקת ביותר מאז קום המדינה, אנחנו במלחמה של הטוב המוחלט מול הרע המוחלט”.

יו”ר הציונות הדתית הדגיש: “אנחנו חייבים לשלוט בעזה לאורך זמן, לא נוכל לשלוט שם מבלי להקים מחדש התיישבות. אני שומע את מזכיר המדינה שמתנער מדברים של בכירים בממשלה הישראלית על גירוש כפוי. זה לא נכון, כולנו מדברים על הגירה מרצון. יש ימין ושמאל, הם לא נעלמו.

“מי שחושב שאפשר לחזור למה שהיה ולהנדס איזה שלטון אזרחי מקומי – הרי זה ברור שבעזה יושבים נאצים, שני מיליון נאצים שמוחזקים כבני ערובה, בעוני, בצפיפות, הם מוחזקים על ידי העולם הערבי בצורה מכוונת.

“אני שנים אומר שעזה זו פצצת זמן עם מנגנון השמדה אל עבר מדינת ישראל. אני פועל על פי כללי המשפט הבינלאומי, אני לא מגרש אף אחד מהבית בכוח. אבל אני כן אומר שחלק גדול מאוכלוסיית עזה רוצים לצאת משם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות