רמי איגרא: רונן צור וחבורתו מעלים את המחיר ומרחיקים את העסקה

רמי איגרא, לשעבר ראש חטיבת שבויים ונעדרים במוסד, מותח ביקורת על הדרישה להשבת החטופים בכל מחיר: "יושב לו סינוואר מתחת לאדמה - כעכברוש מפוחד, מצד אחד. מצד שני, הוא רואה את עם ישראל עולה בצעדה לירושלים ודורש שהמדינה תסכים לעסקה שטובה בעיקר לו"
חרדים 10
ז' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 20:11

אחראי החטופים והנעדרים במוסד לשעבר, רמי איגרא, מתח היום (שני) ביקורת, בראיון לגיא זוהר ב’כאן חדשות’ על מאבק ‘מטה החטופים’ בהובלת רונן צור, הקורא לשחרורם לאלתר – גם במחיר שחרור מחבלים או הפסקת הלחימה.

“רונן צור והחבורה הזו מעלה את המחיר ומרחיקה את העסקה. יושב לו סינוואר מתחת לאדמה – כעכברוש מפוחד, מצד אחד. מצד שני, הוא רואה את עם ישראל עולה בצעדה לירושלים ודורש שהמדינה תסכים לעסקה שטובה בעיקר לו. כך לא מנהלים משא ומתן”, טען איגרא.

לדבריו, “במקרה של רון ארד לדוגמה, לא היינו בלחימה עצימה. לא עם איראן ולא עם לבנון. פה אנחנו במלחמה עם הצבא ששבה את חטופינו. אין לב שלא מזדהה לחלוטין עם המשפחות שזה הדבר היקר להן מכל. סינוואר רוצה שאנחנו נתווכח והוא יוכל להשתמש בכלים האסטרטגיים שלו עד הסוף”.

על הצד של חמאס בעסקת החטופים אמר: “המשא ומתן נועד כדי להוציא לנו את המיץ כדי שנהיה ברכבת הרים – כל מטרתו הוא לאפשר לחמאס שרידות מתמשכת וחזרה ללחימה יותר קשה עם יותר נפגעים בה יהיה לנו יותר קשה להחזיר את החטופים הביתה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות