אהרונוביץ: “כשמתמודדים צריך לדעת שגם יוצאים דברים”

השר לבטחון פנים התייחס לטענות על 'מאבק מלוכלך' בדרך למפכלו"ת ואמר: "לא אזרז מינוי מפכ"ל בגלל פרישת הניצבים" • "אני אקח את הזמן, אשקול את הדברים, אבוא בזמן שאני אחליט"
אליעזר היון
ה' תשרי התשע"ה / 29.09.2014 15:02

“ארוע של עזיבה של מפקד אחד או שני מפקדים זה לא מה שיביא אותי להחלטה לזרז את הגעתו של מפכ”ל חדש, אני אקבע את הזמן ואחליט” כך אמר היום השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ בטקס הנחת אבן הפינה בבאר שבע בו השתתף.

השר התייחס לפרישתו של מפקד מחוז ירושלים יוסי פריינאטי והצר עליה: “כשהוא דיבר איתי אתמול, פשוט כאב לי באופן אישי שהוא עוזב, אנחנו הולכים הרבה שנים ביחד, והוא אחד הקצינים היותר טובים במשטרה”.

עוד אמר השר כי “ימים לא קלים ולא פשוטים עוברים על המשטרה, אבל כפי שאני מכיר אותם – הם יעברו את זה. יש שוטרים טובים, מפקדים מצוינים וגם התקופה הזאת תעבור. אתמול נפגשתי עם פריינטי. הייתה שיחה לא פשוטה והוא שטח בפניי את הבקשה לעזוב מסיבות משפחתיות ואישיות”.

בהקשר לביקורת סביב מינוי המפכלו”ת אמר אהרונוביץ כי “כשמתמודדים צריך לדעת שגם יוצאים דברים, מתגלים דברים, כשיוסי ביקש ממני לעזוב הוא לא התכוון להיות במשחק הזה ובהתמודדות הזאת ואני מכבד את זה”.

שאלת המפכ”ל החדש לא תזורז כאמור לאור ‘פרישת הניצבים’ שטיין ופרייאנטי “אני אקח את הזמן, אשקול את הדברים, אבוא בזמן שאני אחליט ונעשה את התהליך הזה הכי מסודר שיכול להיות. בואו ניתן לזמן לעשות את שלו, כי בסוף ישנם שוטרים בניידות שעושים את העבודה ומסתכלים על כולנו”.

אהרונוביץ הבטיח כי “אזרחי מדינת ישראל צריכים להיות בטוחים שהביטחון האישי יישמר למרות עזיבתם של פריינטי ושטיין. בבוא העת יהיה מפכ”ל טוב למשטרת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות