אברהם פריד הציג באירוע העשור של ‘רייסדור’: מופע סליחות

חברת הבניה 'רייסדור' חגגה עשור בהיכל התרבות פתח-תקווה, במופע מוזיקלי מיוחד, בכיכובו של הזמר החסידי אברהם פריד, שאירח את הזמר דוד ד'אור • צפו בגלריה של ישראל ברדוגו
שרי רוט • צילום: ישראל ברדוגו
כ"ד אלול התשע"ד / 19.09.2014 13:37

חברת הבניה ‘רייסדור’ ארחה ביום רביעי בערב בהיכל התרבות פתח-תקווה, את רוכשי הדירות וידידי החברה – והזמינה אותם לחגוג עשור לפעילות החברה במופע מוזיקלי מיוחד, בכיכובו של הזמר החסידי אברהם פריד, שאירח את הזמר דוד ד’אור.

המופע המיוחד, אותו יזם מנכ”ל רייסדור יקי רייסנר, נועד לחגוג עשור של בניה ויזמות והקמת שכונות מגורים ומרכזי מסחר בכל רחבי הארץ.

בין השאר: פרוייקט ‘סונג טאוארס’ בגבעת שמואל, פרוייקט ‘שיר בחריש’, פרויקט המגורים ‘מרום שיר’, הכולל 150 דירות ומרכז מסחרי במרכז בני ברק, וכן מרכז רייסדור-אלעד הכולל קומפלקס של 15,000 מ”ר, המשלב שטחי מסחר ואלפי מטרים של משרדי תעסוקה, תוך הענקת שירות מקצועי ואמין שיצר משפחה חמה של לקוחות מרוצים.

רפרטואר השירים ל’מופע הסליחות’ המיוחד, נבחר בקפידה והותאם במיוחד לקראת הימים הנוראים.

בין השירים שבוצעו על הבמה והרטיטו את לב המשתתפים: ‘ונתנה תוקף’, בו עלה פריד על הבמה כשהוא עטוף בטלית וריגש את הקהל עד דמעות בשיר המיוחד, ‘אוחילה לק-ל’, ועוד שירים מוכרים ומרגשים.

הזמר דוד ד’אור ביצע מספר דואטים עם אברהם פריד, וכן ביצע ד’אור מספר שירי סולו שלו: ‘אבינו מלכנו’ ו’שמור על העולם ילד’.

 במופע נטלו חלק כ-1,000 איש, ביניהם: אישים בכירים מענף הבנייה והנדל”ן, מובילי דעת קהל, לקוחות וידידי החברה. בין המשתתפים היה גם ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן.

כמו כן הוזמנו לאירוע מתנדבי ארגון ‘חברים לרפואה’, אותם בחר יקי רייסנר, שהינו חבר ועד בארגון, להזמין, כצעד של הוקרה לפעילותם הברוכה.

לחוויית גלישה לחץ על תמונה וגלגל עם העכבר או באמצעות החיצים:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות