הכל נשאר במשפחה: הכתבים התאומים של ‘קול ברמה’ ו’קול חי’

בהפרש של שתי דקות ביניהם, ובפער של 3.5% רייטינג, הופכים התאומים לבית ריזל למתחרים בתחנות הרדיו החרדיות • האח מענדי מכהן ככתב הצבאי של 'קול ברמה', בעוד אחיו ה'גדול' שלוימי מצטרף למחלקת החדשות של תחנת הרדיו המתחרה 'קול חי' - שם יתפקד ככתב לענייני ערבים וחוץ • וזה לא הכל: הם גם נשואים לבנות דודות
כ"ד אלול התשע"ד / 19.09.2014 11:24

גם זה קורה בתחרות בין שתי תחנות הרדיו החרדיות – ‘קול ברמה’ ו’קול חי’: בהפרש של שתי דקות ביניהם, ובפער של 3.5% רייטינג, הופכים התאומים לבית ריזל למתחרים.

שלוימי ומענדי ריזל הם אחים תאומים, בני 29, חסידי חב”ד, ילידי שיכון חב”ד בלוד.

בימים האחרונים צירפה מחלקת החדשות של רדיו ‘קול חי’ לשורותיה את העיתונאי שלוימי ריזל. ריזל, העובד בחמש שנים האחרונות במחלקת הדוברות וההוצאה לאור של ארגון ‘יד לאחים’ ומי שאחראי לרבים מהפרסומים המוצלחים של הארגון, ובעבר כתב במשך שנים בשבועון ‘כפר חב”ד’ וב’שעה טובה’, יכהן ככתב לענייני ערבים וחוץ של הרדיו.

כל זאת בעוד אחיו ה’קטן’ מענדי, עורך חדשות מקומיות ברשת ‘קו עיתונות’ וחבר מערכת אתר ‘שטורעם’, מכהן ככתב לענייני צבא של ‘קול ברמה’.

אבל לא רק בתחום המקצועי צועדים השניים יחד לכל אורך הדרך: גם את פרק החתונה הם עשו הכי קרוב שאפשר והתחתנו עם שתי בנות דודות.

בעוד מנדי, תושב העיר שדרות, נשא לאישה את את בתו של שליח חב”ד בשדרות, הרב זאב פיזם, התחתן שלוימי, תושב העיר לוד, עם בת הדודה – בתו של שליח חב”ד באופקים, הרב ישראל הרשקוביץ.

מענדי, תעמוד בתחרות?

“אני שמח עבורו ובטוח שהוא עוד יגיע רחוק. שלומי הוא בחור מבריק, מבין עניין ועם ‘ראש גדול’. קול חי הרוויחו איש מקצוע מהשורה הראשונה. כמובן שעבודתו שם אינה מעיבה בכהוא זה על היחסים בנינו. כיוון שהנושאים שלנו אינם מקבילים, אני לא חש בתחרות”.

שלוימי, תצליח לפרגן? 

“איננו מרגישים מתחרים, אלא שותפים לדרך. מדובר במשרות שונות שאינן מקבילות. הרעיון הגיע מחבר שעבד ברדיו קול חי – והיה נשמע מופרך, אך לאחר ששקלתי את הנושא ובעידודו של מענדי, בא הדבר בעזרת ה’ לידי פועל. אנו מפרגנים בכל לב אחד לשני”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איזה שטויות
    19/09/2014 12:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שום פער. סקר הרשות השניה הוכיח: לקול מאזינים 32 % מהציבור הדתי והחרדי, לקול ברמה 18 %

  2. בחורים טובים וישרים
    19/09/2014 16:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אני מכיר אותם, הם בחורים תמימים וישרי דרך, שיביאו להתרעננות בתקשורת בכלל והחרדית בפרט.