סקר הרשות השניה: ‘קול חי’ מובילה עם 32% מכלל המאזינים החרדים-דתיים

אבי רוזן, מנכ"ל 'קול חי': "הסקר מוכיח שוב - קול חי היה וממשיך להיות כלי תקשורת מוביל ומשמעותי ביותר. נמשיך לתת לעם ישראל את התוכן האיכותי והמעניין ביותר"
נחמן גור
כ"ד אלול התשע"ד / 19.09.2014 12:39

סקר מכון המחקר ‘מדגם’ שנערך בהזמנת הרשות השנייה לטלויזיה ורדיו, מציב את תחנת הרדיו החרדית-דתית, “קול חי”, במקום הראשון מבין תחנות הרדיו במגזר, עם 32% האזנה מכלל הציבור החרדי-דתי המאזין לרדיו האזורי.

נתוני הסקר הוצגו בפני מנהלי תחנות הרדיו האזוריות, בכנס מיוחד שנערך על-ידי מנכ”ל הרשות השניה, שי באב”ד. את הנתונים הציג מנכ”ל מכון “מדגם”, מנו גבע, שהדגיש כי בשונה מסקרים אחרים באמצעי המדידה, מדובר בסקר מקיף, ייחודי וממוקד להרגלי ההאזנה לתחנות הרדיו בלבד, ולפיכך תוצאותיו משקפות נכון יותר את הרגלי ההאזנה של המאזין הישראלי.

מהנתונים עולה, כי מתוך כלל המאזינים החרדים והדתיים לרדיו האזורי, 32% מאזינים לתחנת הרדיו החרדית-דתית “קול חי”, 18% מאזינים לקול ברמה ו-9% לגלי ישראל. מתוך כלל מאזיני הרדיו האזורי: 12% מאזינים לתחנת הרדיו החרדית-דתית “קול חי” ו-10% לקול ברמה, ו-4% לגלי ישראל.

מפילוח הנתונים לפי אזורים, עולה כי באזור ירושלים רבתי, מאזינים לתחנת הרדיו “קול חי” 16% מבין כלל מאזיני הרדיו האזורי (מקום שני בדירוג אחרי “רדיו ירושלים”). קול ברמה עם 12.9%. באזור גוש דן, מאזינים לתחנת הרדיו “קול חי” 3.9% מבין כלל מאזיני הרדיו האזורי, ולקול ברמה 3.2%.

אבי רוזן, מנכ”ל “קול חי”: “אנחנו שמחים על נתוני הסקר של הרשות השניה, שמוכיחים שוב, כי קול חי היה וממשיך ב”ה להיות כלי תקשורת מוביל ומשמעותי ביותר. ב”ה, זכינו שקול חי מוביל ונמשיך להוביל כמדיה המרכזית, האיכותית והמקצועית למגזר החרדי והדתי, הן מעל גלי האתר והן בתקשורת המקוונת הכשרה

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קול חי
    19/09/2014 16:49
    שוקי
  1. אוההה זה סקר אמיתי . סקר tGi כולו שקר מאז שקמה קול ברמה היא רק זוכה . ואפילו שכול הציבור אוהב מאזין רק לקול חי . מעניין מאד

  2. למה אתם לא כותבים את הנתונים המפתיעים על הפלס!!!!
    19/09/2014 17:57
    Moti
  3. זה הרי הסקופ הגדול