We have one more thing: אפל חשפה את השעון החכם

אפל השיקה את אחד מן הפריטים המסתוריים יותר שלה, השעון החכם שלה ה-Apple Watch • השעון יגיע לחנויות בתחילת 2015 והוא נראה על פי ההשקה פונקציונלי יותר מרוב חבריו בהם המושקים הטריים מן ה-IFA
ט"ו אלול התשע"ד / 09.09.2014 22:47

במהלך אירוע ההשקה של אפל, עלה לבמה מנכ”ל החברה טים קוק, והכריז את אחד מן המשפטים שהיו לסימן היכר של מנכ”ל ומייסד החברה המנוח סטיב ג’ובס: “We have one more thing” (=יש לנו עוד דבר אחד), “מוצר חדש בקטגוריה חדשה לגמרי. אנחנו מאמינים שזה ישנה את כל הציפיות של האנשים מהקטגוריה הזו” אמר קוק והציג את השעון החכם של אפל, המוצר הראשון ש’זכה’ לאבד את האות הפותחת i וזכה לשם Apple Watch.

ה-Apple Watch, השעון החכם של אפל, מתומחר גבוה מעל המתחרים (349$), מכיל יכולות המאפילות במידת מה על השעונים האחרים שהוצגו לאחרונה. השעון של אפל זוכה לתפריט מיוחד משלו, בשונה משני מערכות ההפעלה המתחרות הממזערות את הסמלים הקיימים – השעון מופעל ממסך מלא בסמלילים עגולים המהווים ללא ספק ריענון בתחום החדש כל כך. “מה שלא רצינו לעשות זה לקחת את הממשק של האייפון ולכווץ אותו לתוך פרק כף היד” הכריז קוק.

שעון אפל השקה

כפתור כיוון השעון העגול בצידו הימני של השעון, הוא הכפתור היחיד לכל אורכו ורחבו של המכשיר והוא מהווה כפתור בית חכם המפעיל את פוקנציות השעון שאינן מופעלות מן המסך. הכפתור יבצע זום קדימה ואחורה, יציאה וכניסה מתפריטים ועוד.

השעון יידלק אוטומטית עם הרמת היד, והוא מצוייד במסך רבוע עשוי אבן ספיר [האבן השקופה השניה בחוזקה בטבע, מיד אחרי יהלום] המסוגל להבדיל בין רמות הלחץ המופעלות בלחיצה. רמקול מותקן בשעון חסין המים בכדי שיוכלו לנהל ממנו שיחות, והוא יכלול טעינה אלחוטית. השעון יכלול את שירות התשלומים החדש של החברה.

שעון אפל השקה

השעון ייפעל בצמוד למכשירי אייפון כמובן, אך לא נדרש דווקא אייפון 6; כל בעלי המכשירים החל מאייפון 5 ואילך יוכלו ליהנות מסגולותיו של השעון.

השעון ישוחרר ב-3 דגמים: שעון אפל רגיל, שעון אפל ספורט ושעון אפל Edition. ושישה סוגי רצועות יוצרו לו על ידי אפל, אחת מהן רצועת זהב, הרצועות משנות את התצוגה במסך כך שיתאים לסגנון הרצועה.

שעון אפל השקה

מספר מצבי שימוש בשעון מאפשרים גישה יעילה לתפריטים ולהתראות הסלולריות, התראות שנבנו במיוחד למשתמשי השעון כאשר תשובות אוטומטיות יופיעו כברירת מחדל על צג השעון.

גם אפליקציית ניווט לא נעדרת מן השעון, כמו כן מספר אפליקציות של חברות מובילות שכבר קיימות בחנות. השעון יקבל אפליקציות ממפתחים “צד שלישי” – מפתחים רגילים שאינם של אפל.

שעון אפל השקה

גולת הכותרת של השעון המציבה אותו ראש בראש מול השעון של סמסונג היא אופציית הכושר, השעון מכיל מספר אמצעי ניטור פיזי הפועלים במגע עם שורש כף היד, והם יסונכרנו עם אפליקציית ה”בריאות” במכשיר האייפון של המשתמש.

לדברי קוק, השעון יידרש לטעינה מלילה ללילה, אך לא ידוע באיזה הספק תגיע הסוללה.

השעון יגיע לחנויות בתחילת 2015 ומחירו, כאמור, יעמוד על 349 דולרים.

שעון אפל השקה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות