הושק סניף של רשת אופנת הכובעים ‘בלמונטי’ בירושלים

בהשתתפות אישי ציבור, עשרות ת"תניקים ונציגים מכלל הישיבות, נקבעו המזוזות והושקה החנות החדשה בכיכר השבת
שלמה בן חיים
כ"ב אדר ב' התשע"ד / 24.03.2014 21:30

בטקס רב רושם שנערך אתמול בחנות הדגל החדשה של רשת אופנת הכובעים בֶּלְמוֹנְטִי ברחוב ישעיהו 19 בירושלים, בהשתתפות אישי ציבור ועשרות רבות של ת”תניקים ונציגים מכל עולם הישיבות, נקבעו המזוזות בחנות והושקה החנות החדשה והמהודרת של הרשת היוקרתית.

את המזוזה בפתח החנות קבע הגרב”צ אזרחי שליט”א, מראשי ישיבת ‘עטרת ישראל’ בירושלים, אשר ברך את בעלי הרשת ומנהלה ר’ קובי רוטלוי בברכת הצלחה. “הבנת צרכי תלמידי הישיבות ופועלת לרווחתם – זו הערובה להצלחת הרשת”, הוסיף.

חנות הדגל החדשה של רשת אופנת הכובעים ‘בלמונטי’ הושקה בליבה התוסס של ירושלים בכיכר השבת, ברח’ ישעיהו 19 ומצטרפת לחנויות הרשת בבני ברק ובאשדוד. סניפי הרשת עוצבו בעיצוב מוקפד ועדכני עם אמירה אופנתית בניחוח איטלקי, בהתאם לסטנדרטים העכשוויים המתאימים לרשת אופנה מהשורה הראשונה.

ברשת “בלמונטי” תוכלו ליהנות מקולקציית מגבעות אופנתיות בעיצוב איטלקי בעיצוב מיוחד. .. המגבעות מיוצרות כולן בעבודת יד, ועל מנת לשמור על איכותן הן נארזות בקופסה קשיחה מהודרת השומרת על איכות הכובע משלב העיצוב ועד שהוא מגיע לידו של הלקוח.

“מאז השקת מותג הכובעים ‘בלמונטי’ בישראל, נחשפו בחורי הישיבות לעידן חדש בענף הכובעים”, אומר קובי רוטלוי, מנהל רשת בלמונטי. “אנו שמחים להציע מגבעות המשלבות איכות ואופנה, בעלי עיצוב איטלקי מהודר ולהמשיך את מורשת בלמונטי המייצרים כובעי איכות החל משנת 1918 בבית המלאכה שהקים בלמונטי בסיציליה שבאיטליה”.

בתקופה זו, לקראת חג הפסח הבעל”ט, חלה עלייה משמעותית במכירות מגבעות בלמונטי, כאשר רבים מבקשים לכבד את חג האביב בקולקציה חדשה אופנתית ומרעננת. לקראת ימי בין הזמנים מקיימת רשת ‘בלמונטי’ פעילות משותפת עם הת”תים המובילים בישיבות על מנת לתת מענה מלא לצרכי תלמידי הישיבות, לצד שוברי הנחה שהונפקו יחד עם סניף “דגל התורה” בירושלים לרווחת אברכי הכוללים שיוכלו לרכוש מגבעת איכותית ומהודרת לחג הפסח בסניף הדגל החדש של ‘בלמונטי’.

כיתוב לתמונה:

הגרב”צ אזרחי שליט”א קובע מזוזה בפתח סניף הדגל של ‘בלמונטי’

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות