בפסח הזה תקיימו ‘כבני מלכים’ עם הכרית של וקסברגר

אם אתם חולמים להסב בליל הסדר 'כבני מלכים', בדיוק עבורכם הכינו ב'מלכות וקסברגר' את הכרית שתנסוך את ההרגשה
שלמה בן חיים
כ"ב אדר ב' התשע"ד / 24.03.2014 21:12

כולנו חוגגים את ליל הסדר, חולמים ומצפים להסב אותו כבני מלכים. מלכות וקסברגר ממלאים לכם את הציפיות ויוצאים עם סט רקמה מיוחד בשילוב אבני סברובסקי שיכבד את חג החירות.

במלכות וקסברגר כולם כבר יודעים שעם היצירתיות של וקסברגר גם השמיים הם לא הגבול. כל מה שקשור למוצרי יודאיקה תוך שימת דגש על פאר, גימור מושלם וחדשנות- יש רק כתובת אחת שנותנת מענה אמיתי.

גם השנה לקראת חג הפסח תמצאו בטרקליני מלכות וקסברגר סט עבור ליל הסדר במגוון דגמים חדשים שייתן לכם אוירה מלכותית ומיוחדת, ותחושו את כבוד הסדר. הסט כולל: ציפה לכרית, מגבת “רחצה”, כיסוי למצות ונרתיק לאפיקומן. הרקמה המפוארת מעוצבת בצורה ייחודית שקשה לעמוד בפניה ומשולבת באבני סברובסקי, שתורמות את חלקן לפאר והייחודיות של הסט המושלם.

הסט בוקסברגר מגיע מהיצרן לצרכן ובמחירים הזולים ביותר בשוק.

“האמת שמוצר זה הוא אף מעבר לציפיות שלנו,” אומר לנו מר דודי מרדר מנכ”ל ‘מלכות וקסברגר’: “זהו מוצר ומלכותי, שלא לחינם עורר התלהבות עצומה בשוק. כולם אומרים לנו שההשקעה לפרטים השתלמה וסט מפואר כל כך עוד לא היה מעולם. אנו ב מלכות וקסברגר שואפים תמיד למקסימום ולכן בקרוב תגיע אלינו הישר מאיטליה המכונה הגדולה ביותר בעולם עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק הרקמות!”
בנוסף בטרקליני מלכות וקסברגר בירושלים תופתעו לגלות תצוגה מרהיבה ביופייה עם כל דגמי הרקמות, שעוצבה ע”י המעצבת אלישבע וקסברגר. בתצוגה תוכלו לראות את הסט המלכותי בדגמיו השונים ותבינו מהו ליל סדר יהודי, מכובד ומלכותי!
זו המתנה למי שבאמת מעוניין להשקיע ,לרגש ולתת מתנה מהודרת שכל אחד יהיה מאושר לקבל .כי “מלכות וקסברגר” רוצים שתחגגו את ליל הסדר בהידור ובפאר רב כבני מלכים ממש.
אז היכנסו לאחד מטרקליני “מלכות וקסברגר” והתאימו לעצמיכם את סט הרקמה המפואר לשולחן הסדר שלכם. ובנוסף תוכלו ליהנות מיריד פסח ססגוני, שפע ויזואלי מרהיב, ומעשרות רעיונות, פריטים ומזכרות לשולחן סדר חגיגי, למזכרות בחודש ניסן ולמתנות בלתי נשכחות לכל אירוע ושמחה!

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות