צפו: מדוע כל ‘התותחים’ של עולם ההייטק שופכים על עצמם מי קרח?

מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג ומנכ"ל מיקרוסופט סטיה נאדלה שפכו על עצמם דלי של מים קפואים • גם מייסדי גוגל, סרגיי ברין ולארי פייג' • והטרנד ממשיך להתפשט • למה הם עושים את זה?
דני גולד
כ"א אב התשע"ד / 17.08.2014 16:15

מנכ”ל פייסבוק מארק צוקרברג, מנכ”ל מיקרוסופט סטיה נאדלה, מייסדי גוגל סרגיי ברין ולארי פייג’, מנכ”לי מיקרוסופט לשעבר ביל גייטס – כל אלה שפכו על עצמם דלי של מים קפואים, והטרנד ממשיך להתפשט.

הסיבה? העלאת המודעות למחלה הניוונית ALS.

התאחדות ה-ALS השיקה את ‘אתגר דלי מי הקרח’, על מנת לגייס כסף למלחמה במחלה. באתגר החדש, כל מי שלוקח על עצמו את המשימה, צריך לאתגר שני אנשים נוספים.

כך, מנכ”ל מיקרוסופט נאדלה, התבקש לבצע את המשימה על ידי שחקן העבר ב-NFL, סטיב גליסון, וכתב בטוויטר שהוא מאתגר את מנכ”ל אמזון ומייסד גוגל.

צוקרברג חויב לשפוך על עצמו דלי כזה על ידי מושל ניו ג’רזי, ואמר בסרטון כי הוא מאתגר את מנכ”ל אפל טים קוק, מנכ”ל נטפליקס ריד הסטינגס ואת סמנכ”לית התפעול של פייסבוק.

ALS היא מחלה ניוונית, ממנה נפטרים רוב החולים כתוצאה מסיבוכים של כשל ריאתי ודלקת ריאות. בדרך כלל, תוחלת החיים מרגע אבחון המחלה היא בין שנתיים לשלוש שנים, אולם כ-10% מהלוקים במחלה נותרים בחיים לאחר 10 שנים מפרוץ המחלה.

צפו בביצוע המשימה:

סטיה נאדלה:

ביל גייטס:

סרגיי ברין ולארי פייג’:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות