החתונה המעורבת • אבי הכלה מחרים: “זה אסון, זה עצוב”

אבי הכלה לידיעות אחרונות: "אבא שלו ניסה לשכנע אותי לבוא, אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע ממנו. אני לא משלים עם זה ואני לא בא. רוצה שהבת שלי תתחתן כדת וכדין"
נחמן גור
י"ח אב התשע"ד / 14.08.2014 09:21

ארגון להב”ה, הפועל למניעת התבוללות, מסעיר ביומיים האחרונים את הרשתות החברתיות, לאחר שפרסם קריאה בדף הפייסבוק של הארגון למנוע את החתונה של מחמוד מנסור, ערבי תושב יפו, עם מורל מלכה, שמתוכננת להתקיים ביום ראשון הקרוב בראשון-לציון.

“יום ראשון כולנו בראשון! נבלה נעשתה בישראל! אנחנו לא שותקים אנחנו מגיעים למחות. תבואו עם שלטים ורמקולים. בשם ה’ נעשה ונצליח! שתפו לכולם! לצערנו זה אמיתי”, נכתב אתמול בעמוד הפייסבוק של הארגון, בצירוף צילום ההזמנה לחתונה.

הפוסט פורסם בין היתר באמצעות דף עמוד הפייסבוק החדש של ארגון להב”ה בשם ‘לא יכבו את הלהב”ה’. זאת, לאחר שהעמוד הרשמי הקודם של הארגון הוסר על ידי פייסבוק לפני כחודשיים, בעקבות מתקפת תלונות גולשים על הארגון, כארגון בעל מוטיבים גזעניים, המקדם תכני הסתה.

הבוקר (חמישי), בעקבות כתבה שהתפרסמה בעיתון ‘ידיעות אחרונות’, תחת הכותרת “חתונה מעורבת תחת איומים”, מבהירים בארגון כי התוכניות אינן משתנות.

“שוב התקשורת מעודדת את ההתבוללות! אנחנו נהיה שם בראשון בלילה להראות שרוב העם שפוי. ואתם?”, נכתב בדף הפייסבוק של הארגון, בראשון עומד בנצי גופשטיין.

מהכתבה של העיתונאי עקיבא נוביק עולה, כי למרות שההזמנה נוסחה כביכול בשם הורי החתן והכלה, המזמינים את האורחים לחתונת ילדיהם, אביה של הכלה – יורם מלכה – מתנגד בחריפות לקיומה.

האב הבהיר לכתב כי לא יגיע למסיבת החתונה: “היא יצאה איתו שנתיים מאחורי הגב שלי. בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי. אבא שלו ניסה לשכנע אותי לבוא, אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע ממנו. אני לא משלים עם זה ואני לא בא.

“אני רוצה שהבת שלי תתחתן כדת וכדין, שרב יקדש אותה. זה אסון, זה עצוב. אמרתי לבת שלי שאתן לה מה שתרצה רק שלא תלך איתו — אבל היא לא מקשיבה. אי־אפשר לדבר איתה”.

 

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מסכן!! כואב הלב :(
    14/08/2014 11:59
    123
  1. נשבר הלב…

    • שושי   17/08/2014 01:42

      אחרי זה לב לאחים מוזעק להציל יהודיה שנמצאת בכפר ערבי ומתעללים בה טיפשה הכל משחק תיברחי ומהר