בנצי גופשטיין ומלחמתו בחתונה של מחמוד מנסור ומורל מלכה

ארגון להב"ה קרא לבוא למחות עם רמקולים ושילוט נגד חתונה של בחורה יהודיה עם ערבי מיפו - והצית סערה ברשת • גופשטיין: "פעם ראשונה שקיימת לגיטימציה לביצוע צעד קיצוני כזה - בפומבי"
נחמן וייס
י"ז אב התשע"ד / 13.08.2014 20:21

ארגון להב”ה, הפועל למניעת התבוללות, מסעיר את הרשתות החברתיות לאחר שפרסם קריאה בדף הפייסבוק של הארגון למנוע את החתונה של מחמוד מנסור, ערבי תושב יפו, עם מורל מלכה, שמתוכננת להתקיים ביום ראשון הקרוב בראשון-לציון.

“יום ראשון כולנו בראשון! נבלה נעשתה בישראל! אנחנו לא שותקים אנחנו מגיעים למחות. תבואו עם שלטים ורמקולים. בשם ה’ נעשה ונצליח! שתפו לכולם! לצערנו זה אמיתי”, נכתב אתמול בעמוד הפייסבוק של הארגון, בצירוף צילום ההזמנה לחתונה.

הפוסט פורסם בין היתר באמצעות דף עמוד הפייסבוק החדש של ארגון להב”ה בשם ‘לא יכבו את הלהב”ה’. זאת, לאחר שהעמוד הרשמי הקודם של הארגון הוסר על ידי פייסבוק לפני כחודשיים, בעקבות מתקפת תלונות גולשים על הארגון, כארגון בעל מוטיבים גזעניים, המקדם תכני הסתה.

כצפוי, לא כל הגולשים אהבו את קריאת הארגון לבוא ולשבש את החתונה.

כך, לדוגמא, כתבה יעל בעמוד הפייסבוק של הארגון: ”אתם בורים, אתם גזענים, אתם נבערים ואתם שוללי זכות הקיום. אתם מתכוונים להרוס לזוג את יום שמחתו במחאה מלאת השנאה שלכם, המחאה הגזענית שנוגדת את צווי התורה וצווי ה’ ‘ואהבת לרעך כמוך’. למי מכם יש ילדים? האם אתם מחנכים גם את הילדים שלכם לשנאת חינם הזו? איך אתם מסוגלים להסתכל על עצמכם במראה?”

בנצי גופשטיין, מקים ומנהל ארגון להב”ה, יש בישראל הרבה חתונות תערובת – מדוע דווקא הפעם מחאה המונית?

בנצי: “תמיד אירועים מסוג זה מתקיימים בשקט ובכפרים הערביים. ואילו פה, זו פעם ראשונה שאני נתקל במצב בו קיימת לגיטימציה, הן בהדפסת ההזמנה והן מצד בעל האולם, לביצוע צעד קיצוני כזה – בפומבי”.

יש מי שמגבה אותך?

“קיבלתי הדרכה והוראה מרב שאסור לשתוק, ושאני חייב למחות כנגד בעלי האולם שמאפשרים ותומכים באירוע הזה. זוהי פריצת גדר, שעלולה להגביר את ההתבוללות בארץ”.

ניסיתם לשכנע את הכלה ומשפחתה?

“מספר אנשים דיברו עם הכלה, ללא הצלחה בינתיים. אנחנו ממשיכים לנסות. מדברים גם עם האולם. לא מתייאשים. אם לא תהיה ברירה נגיע ליום ראשון לחתונה”.

החתן עצמו לא נותר אדיש מול האיומים לארגן הפגנה מול האולם, ושכר 14 שומרים שיאבטחו את האירוע. גם המשטרה דווחה על ההפגנה המתוכננת, ומפקדי התחנה המקומית ישלחו כוחות מיוחדים, כדי למנוע מקרי אלימות.

 

הזמנה

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלא תסתבכו עם תביעות
    13/08/2014 23:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. למה לפרסם הזמנה פרטית לחתונה? אין כאן פגיעה בצנעת הפרט?

    • אבירם   14/08/2014 20:35

      רציתי להצטרף אבל היום בידיעות פורסם שחילל שאביו ערבי נלחם עם צהל חחחח

  2. ראיון עם בנות שעשו את הטעות של החיים
    15/08/2014 11:55
    עוז
  3. כל הבנות חייבות לראות את זה שלא יעשו את הטעות של החיים
    כולל הסרט של הידברות “שבויה בחלום”
    https://www.youtube.com/watch?v=TFCNmwRFyxA

  4. הלוואי שכל הדתיים במדינה הזאת יגיעו לרבע
    17/08/2014 16:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. של משפחתו של מחמוד.יש לי סיפור ארוך אבל אני יתמצט .הדודה המקסימה של מחמוד עשתה דבר שהמדינה הזאת לא עשתה למען אזרחיה נתנה קורת גג לחבר של בנה שבמקרה הוא גם צאצא של אחותו של רבי חיים בן עטר .שמשפחתו הדתייה זרקה אותו בגלל מחלה מסויימת .והמדינה זרקה אותו ורק בזכותם יש לילדים שלי אבא חי ונושם.בזכות אותה אישה מוסלמית צדיקה!!!!!