מירי רגב: ‘אדם שלא שם ליכוד בקלפי – מיזנטרופ וכפוי טובה’

אריה ריבקינד
|
א' ניסן התשפ"א / 14.03.2021 15:57
שרת התחבורה בכנס בשבע: “גדעון סער ירק בפני הליכוד, הוא בגד בליכוד, סער הובס על ידי נתניהו” • על יו”ר ימינה: “נפתלי בנט מקשקש את עצמו לדעת אין הישגים תחת הדברים שהוא היה אחראי עליהם” • על מערכת המשפט: “היום ממנים שופטים יותר מהר ממה שעושים היום מנה חמה”

שרת התחבורה מירי רגב תקפה היום (ראשון) בכנס העיתון ‘בשבע’,  את יו”ר ימינה נפתלי בנט וטענה כי באף אחד מהמשרדים בהם כיהן לא היו לו הישגים.

לא חייבים להיות מתנדב בארגון חירום כדי להציל חיים. גם אתה יכול

‘נגד חיסון ניסיוני, שקרונה’: כמה אנשים הרג הפייק נגד החיסונים?

“נפתלי בנט מקשקש את עצמו לדעת אין הישגים תחת הדברים שהוא היה אחראי עליהם, לא בחינוך, לא במשרד הביטחון”, טענה רגב.

היא הוסיפה: “כל קול לבנט או סער הולכים לשמאל וללפיד שאמר שיפנה 92 אלף ישראלים מיהודה ושומרון”.

על יו”ר ‘תקווה חדשה’ – אמרה רגב: “גדעון סער ירק בפני הליכוד, הוא בגד בליכוד, סער הובס על ידי נתניהו. סער ירק בפני הליכוד, והפך לאליטיסט – סער לא רוצה מזרחיים”.

בהתייחסה למערכת המשפטית אמרה רגב: “היום ממנים שופטים יותר מהר ממה שעושים היום מנה חמה”.

שרת התחבורה קראה בדבריה בכנס להצביע לליכוד ואמרה: “אני חושבת שאדם שלא שם ליכוד בקלפי הוא מיזנטרופ”.

המראיין, ירון אברהם מחדשות 12, שאל אותה אם היא מתכוונת ל”כפוי טובה”, מאחר שלא שמע היטב את הביטוי שבו השתמשה, והיא השיבה ש”כן”.

בהמשך ביקשה מהמראיין להיכנס לבדוק מה זה מיזנטרופ.

מאוחר יותר חזרה בה השרה רגב מהשימוש בביטוי ‘מיזנטרופיה’ – ומסרה: “הביטוי לא מבטא באופן נכון את כוונתי לומר שמי שלא מצביע לליכוד מסרב לראות את המציאות ואת העובדה שהוא מעביר קולות לממשלת רוטציה בראשות יאיר לפיד, ובכך עלול להמליך אותו לראשות הממשלה. כל מי שרוצה ממשלת ימין יציבה צריך להצביע לליכוד”.

על נתניהו אמרה: “מדובר במישהו שיזניק את הכלכלה. כמו שהיינו אלופי החיסונים הוא יעשה את זה גם בכלכלה”, הוסיפה רגב. “אין מישהו אחר שיכול לעשות את זה”.

רגב הוסיפה בהמשך התבטאות חריגה נוספת, ובתור חברת ליכוד, קראה להצביע גם למפלגת הציונות הדתית של סמוטריץ’: “מי שרוצה ממשלת ימין על מלא צריך להצביע לליכוד ולמפלגה היחידה שמייצגת היום את הציונות הדתית שאומרת שתשב עם נתניהו”.

ח”כ איילת שקד מימינה אמרה בכנס ‘בשבע’: “אני מתחייבת שכשאנחנו נקים ממשלה הורדת מיסים היא תנאי להקמת מממשלה”.

לדבריה, “במדינת ישראל יש מיסים גבוהים – אפשר להוריד מס הכנסה ומס חברות, לכל אדם יהיה יותר כסף בכיס וזה יעודד צמיחה ופריחה. אפשר לקצץ יותר מ-20 מיליארד שקלים, אפילו 30 מיליארד שקלים קיצוץ. בכל שנה התקציב עולה – אם 4 שנים אתה לא מעלים את התקציב, אתה יכול להוריד דרמטית את המיסים במספרים של כ-30 מיליארד”.

בתשובה לשאלת המראיין, יעקב ברדוגו, אמרה שקד: “נתניהו מומחה בהקמת ממשלות שמאל. ביבי התחייב לא לפרק את גוש הימין, והוא פירק. אנחנו לא נשב תחת יאיר לפיד. נתניהו מעולם לא הקים ממשלת ימין ובעבר הוא העדיף את ברק מאשר את כצל’ה. אנחנו נשב בממשלה רק עם רוב ימני וראש ממשלה ימני”.

בתגובה ל’מריצה והמזבלה’  של ליברמן על הציבור החרדי – אמרה שקד: “אסור הייתה לאמירה הזו להיאמר. בעיניי החרדים יכולים להיות שותפים נהדרים. אני רוצה לקדם פטור מגיוס מעל גיל 21 כי אני רוצה את החרדים בשוק העבודה”.