הר נוף: פעוט בן שנתיים נפצע קשה מפלטת שיש שנפלה עליו

מתנדבי 'החובש הר נוף' הוזעקו בצהרי שבת לטפל בפעוט בן שנתיים וחודשיים • פונה ל'שערי צדק', כשמצבו מוגדר קשה • אמו: הילד טיפס על השיש ופלטת השיש התנתקה מהמקום ונפלה עליו
י"ד אב התשע"ד / 09.08.2014 21:48

בצהרי שבת נפגע פעוט  במצב קשה, עם חבלת חזה ובטן, לאחר שפלטת שיש נפלה עליו בביתו ברחוב האדמו”ר מרוז’ין בשכונת הר נוף בירושלים.

סמוך לשעה 12:40 הוזעקו מתנדבי ארגון החובש הר נוף לבית מתנדב מהארגון, שדיווח כי הוא מטפל בילד מחוסר הכרה כבן שנתיים וחודשיים.

עם קבלת הדיווח ברשת הקשר של הארגון, יצאו למקום פראמדיקים וחובשים מהארגון, כשהמתנדב שדיווח על האירוע ממתין להם מתחת לביתו כשהוא מבצע פעילות מצילות חיים.

במהלך הפינוי ל’שערי צדק’ באמצעות ניידת טיפול נמרץ של מד״א, הורדם והונשם הפעוט בשל חומרת מצבו,  והוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ.

לדברי האם, הילד טיפס על השיש ופלטת השיש התנקה מהמקום, הפעוט נפל על הריצפה והשיש צנח על בטנו וחזהו.

מנחם מילר, חובש בארגון החובש הר נוף, מספר: ״אני שומע מעבר לדלת ביתי היסטריה. אני מיד פותח את הדלת, ושכנים שלי מעבירים לי את הבן שלהם כשהוא מחוסר הכרה.

“מיד דיווחתי במירס הארגון שאני מטפל בילד פצוע קשה ושאני זקוק לסיוע. תוך כדי טיפול ראשוני מציל חיים, ירדתי לאמבולנס ופנינו אותו, כשהוא מורדם ומונשם, לחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק״.

נא להתפלל: יוסף בן אסתר ברכה לרפואה שלמה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצרות של עם ישראל
    01/09/2014 09:45
    מירי
  1. מי יתן ויאמר די לצרותינו אין כבר כח לסבול רק הקבה ומשיח בן דוד יאמר די לצרותינו אנא רבונו של עולם חושה נא לגאלינו אמן