שייקה מהגשש מאשים ש’החרדים ממציאים אברכים’. וממי הוא מרוצה

אבי כץ
|
י' כסלו התש"פ / 07.12.2019 23:15
שייקה לוי מ’הגשש החיוור’ חוגג 80 – ובראיון ל’ישראל היום’ מטנף על הציבור החרדי: ” אני לא אח של כל הליצמנים והשמיצמנים האלה. החרדים לא עושים כלום, לא תורמים, ותמיד הם יושבים על הברז” • “אני מרוצה מאוד ממה שעושה רון קובי בטבריה. היא היתה עיר תיירותית והפכה לכלום. חרדית, שחורה, עלובה, ענייה”

שייקה לוי מ’הגשש החיוור’ חוגג יום הולדת 80. אבל בראיון שהעניק לערן נבון ב’ישראל היום’, הוא בוחר לטנף על הציבור החרדי.

“כולם אומרים ‘אחים אנחנו’. אנחנו לא אחים. ממש לא. אני לא אח של כל הליצמנים והשמיצמנים האלה. לא אח שלהם. לא שייכים לי בכלל. זה עולם אחר”.

לדבריו, “גם באמריקה יש דתיים וחרדים, אבל הם מתנהגים נורמלי. ואתה רואה את האלימות שיש פה, בעקבות מה שהנחילו לנו הראשים שלנו. זהו, אנחנו דור יתום”.

למי הצבעת? הוא נשאל.

“כחול לבן. אני אוהב מאוד את בני גנץ. פגשתי אותו בהבימה ואמרתי לו, ‘בוא, תציל את המדינה’. אבל זה קשה. הוא איש עדין, ופה צריך בולדוזר. הכל נהיה כאן מוקצן, פנאטי. יש קיטוב עצום. יש עניים ועשירים, מזרחיים ושמאלנים. נורא. נורא. פשוט כל כך חבל, כי היה פה יופי. היה פה נהדר פעם. פשוט פנטסטי. היה חינוך טוב, הכל.

“רוב העוני בארץ זה חרדים וערבים. והחרדים לא עושים כלום, לא תורמים, רק לוקחים תקציבים, ממציאים אברכים, ותמיד הם יושבים על הברז. תמיד משה גפני יושב על הברז”.

ולמי הוא מחמיא? “אני מרוצה מאוד ממה שעושה רון קובי בטבריה. היא היתה עיר תיירותית והפכה לכלום. חרדית, שחורה, עלובה, ענייה. ובא רון קובי ואמר – העיר הזאת תחזור להיות מה שהיא היתה”.