יוזמה משמאל: גיוס 61 חתימות כדי להטיל המנדט על יולי אדלשטיין

ח"כ עמר בר לב מנסה לגייס 61 חברי כנסת שימליצו לנשיא המדינה להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין • מפלגת העבודה: "מדובר ברעיון פרטי שלו, אנו חותמים רק לגנץ" • שר החוץ: כל ניסיון של האופוזיציה לפלג את הליכוד לא יצלח. דרך העבודה אינה דרכנו"
דוד ליבוביץ
ט' כסלו התש"פ / 07.12.2019 18:10

ניסיון למנוע בחירות נוסף, הפעם משמאל: חבר הכנסת עמר בר לב מהעבודה-גשר סיפר באירוע ”שבתרבות” בתל אביב כי הוא מגייס 61 חברי כנסת שימליצו לנשיא המדינה להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין.

“אני מנסה לעשות מהלך, להביא 60 חתימות שימליצו בפני הנשיא להטיל על יולי אדלשטיין להרכיב את הממשלה”, אמר בר-לב והוסיף: “בגלל שהוא יו”ר הכנסת, אני לא נכנס למאבק הפנימי בליכוד. אני מאוד מקווה ומאמין שאם הנשיא יטיל עליו את זה, הוא יבחר את הבחירה הנכונה”.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: “אנחנו מכבדים מאוד את ח”כ עמר בר-לב אך מדובר ברעיון פרטי שלו. מפלגת העבודה עומדת בהתחייבותה לחתום רק לח״כ בני גנץ”.

השר ישראל כץ התייחס ליוזמת ח״כ בר לב וכתב: ‏”כל 32 חברי סיעת הליכוד בכנסת מחוייבים לרה״מ בנימין נתניהו, ורק לו, בחתימתם ובהמלצתם לנשיא להטיל עליו את הרכבת הממשלה. כל ניסיון של האופוזיציה לפלג את סיעת הליכוד לא יצלח. דרך העבודה אינה דרכנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות