‘ברוך שפטרנו’: סמוטריץ’ לא שותק על הדברים הנוראים שאמר שי ניצן

שר התחבורה מברך על פרישתו הקרובה של פרקליט המדינה שאמר: "הריסת בתי מחבלים עולה לי בדמים'' • "אדם כזה לא היה ראוי להיות יום אחד נושא משרה ציבורית, בטח לא פרקליט מדינה"
אריה ריבקינד
ח' כסלו התש"פ / 06.12.2019 01:19

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ הגיב הלילה (ליל שישי) בחריפות על נאומו של פרקליט המדינה שי ניצן בחיפה, במהלכו סיפר ניצן על הקושי שלו לאשר הריסת בתי מחבלים והתגאה בהצלחה לפסול את מועמדותו של מיכאל בן ארי לכנסת.

השר צייץ: ”שי ניצן אשכרה אמר הערב: ‘אישור הריסת בתי מחבלים עולה לי בדמים’. אני מבקש לתבוע את עלבונו של המוסר, את עלבונם של נרצחי הטרור, של המשפחות השכולות, ושל המדינה כולה”.

לדבריו, ”אדם כזה לא היה ראוי להיות יום אחד נושא משרה ציבורית, בטח לא פרקליט מדינה. זה עולה לנו בדמים. ברוך שפטרנו”.

סמוטריץ’ הוסיף בחשבון הטוויטר שלו: ”כך מונה האיש שדרדר את מערכת אכיפת החוק ואת אמון הציבור בה לשפל חסר תקדים. רגע לפני העזיבה ניצן שופך הכל. מתגאה באקטיביזם הייעוצי (לו רק בג”ץ היה יודע כמה עתירות מנענו לו), מצהיר שהרס בתי מחבלים עולה לו בדמים, ומרים על נס את הצביעות שבפסילת בן ארי והכשרת תומכי הטרור הערבים”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גזען: האם גם לרוצחים ופושעים יהודים הורסים בתים?
    07/12/2019 20:01
    רספוטין
  1. רספוטריץ, האם יעלה בדעתך להרוס בתים באופן שוויוני, או שאצלך החוק פועל על בסיס אתני וגזעני כמו במשטרים אפלים מן העבר? האם גם לפושעים ורוצחים יהודים יהרסו בתים? למה לא הורסים את בית הוריו של יגאל אמיר?! הריסת בתים היא מעשה נבלה אנטי חוקי ואנטי דמוקראטי שלא קיים בשום מקום חוץ מישראל.את שי ניצן מינה ביבי המושחת ראש ממשלת הימין שאתה יושב איתו בממשלה! אין גבול לצביעות שלך!

  2. סמורטיץ
    07/12/2019 23:29
    מץ
  3. זהו סופך נפוליטי מתקרב החירות ואתם נמחקים באוך דפטרנו ממך