השליכו ביצה על רכב הרבי וצעקו – החסידים ביצעו פוגרום I צפו

עשרות בחורים מחסידות ויז'ניץ-מרכז ביצעו הערב פוגרום בהיכל ישיבת נחלת דן - אונגרישר הספרדית ברחוב בן יעקב בבני ברק • לטענת חסידי ויז'ניץ: נזרקו ביצים לעבר רכבו של האדמו"ר ובחורי הישיבה קראו לעברו קריאות גנאי • הפורעים שברו דלתות, קירות וחלונות והפכו את החדרים
יוסף גרינבוים • צילום: דוד קשת
ה' כסלו התש"פ / 02.12.2019 22:58

עשרות בחורים מחסידות ויז’ניץ-מרכז ביצעו הערב (שני) פוגרום בהיכל ישיבת נחלת דן – אונגרישר הספרדית, הממוקמת בבניין ‘אהל משה’ ברחוב בן יעקב בבני ברק.

הפורעים שברו דלתות, קירות וחלונות בבניין הישיבה והפכו את תכולת החדרים.

בין הצדדים התפתחה תגרה אלימה. לפי גורם בחסידות ויז’ניץ, ארבעה בחורים מהישיבה החסידית מטופלים בבית החולים עם חתכים עמוקים, בעקבות הקטטה.

בחסידות ויז’ניץ אומרים הערב, כי ההתפתחות האלימה מתרחשת לאחר שבועות של הצקות והשלכת ביצים על תלמידי ישיבת ויז’ניץ. “תלמידי הישיבה סובלים כבר תקופה ארוכה מהצקות חוזרות ונשנות של ישיבת ‘נחלת דן’ הספרדית, השוכנת בסמוך לישיבת ויז’ניץ, והם מתנכלים בצורה אלימה גם כלפי עוברי אורח שמגיעים לאולמי השמחות שבאיזור”.

לדברי החסידים, “הדבר מתבטא, בזריקת ביצים ובקבוקי זכוכית בצורה מרושעת על כל מי שעובר באיזור – ובפרט על בחורי ויז’ניץ”.

לדברי גורם בחסידות ויז’ניץ, בליל שבת הותקף אברך תושב ארה”ב ששהה בבני ברק במוטות עץ וברזל,  עד שנזקק לטיפול רפואי. “לאחר פניות ובקשות של צוות ישיבת ויז’ניץ ל’נחלת דן’, בבקשה שיפסיקו, ולאחר שהלילה נחצה קו אדום וזרקו ביצים על האדמו”ר מויז’ניץ, התפתחה במקום תיגרה קשה”.

בויז’ניץ טוענים כי צוות הישיבה החסידית עצרו מיד את המהומה וביקשו מתלמידיהם שלא להיגרר הלאה. “כל הפניות לראשי הישיבה להפסיק בהצקות ובזריקות נתקל בתגובה של ‘אין לנו שליטה על הבחורים'”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשריכם תלמידי חכמים
    03/12/2019 01:25
    כואבים
  1. מאיזה חינוך הם מגיעים

  2. אבל עכשיו יהיה שקט, נכון?
    03/12/2019 08:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. חולי גנים
    03/12/2019 08:30
    פיך שניטס
  4. חולי נפש. יהודים לא נוהגים להתנקם בשנאה כל כך עמוקה. ראוי לכל אלה שביצעו את הלינץ וחורבן ללבוש שק ולנדוד במדבר 25 שנים. לשבת כזאב ערבות כחיות במדבר. ולשאוג טמא טמא

  5. בתור אחד שמכיר את הנושא מקרוב וגר ממול הישיבה.מדובר בשקר גס.במקום להדגיש בכתבה את הטירוף של המנוולים הללו שלא שכחו העיקר לטבול במקווה בבוקר.הם עוד מנסים להפוך את בחורי החמד הללו לפושעים?
    03/12/2019 09:36
    אלי
  6. רק מוכיח כמה בישיבות החסידיות צריכים ללמוד קצת מוסר ודרך ארץ זו לא פעם ראשונה

  7. חיות אדם אין לי מילים פשוט חיות טרף בעלי זקן
    03/12/2019 09:39
    מנחם
  8. מאחל לחסידי וויזניץ רק רע

  9. מי כתב את הכתבה הזאת???
    07/12/2019 18:10
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  10. רואים שאתה לא מבין כלום מהחיים שלך… למה מי אתה שתתמוך בחבורת מתפרעים שהרסו את הישיבה הספרדית??? בדקת מה קורה כל יום בישיבה הספרדית שאתה כותב עליהם שטויות שכאלו???? תחזור בך ומהר!!! אלוקים משלם לשקרנים!!!