הזמרת ממשיכה להגן על הרב פירר: למה צריך לרסק את הבנאדם הזה?

הזמרת עלמה זוהר מתייחסת בראיון ל'ידיעות אחרונות', לסערה שהתחוללה בעקבות התמיכה שפרסמה בבקשתו של הרב אלימלך פירר שלא לשלב שירת נשים במופע ההתרמה • "עשיתי כבר רעש פוליטי, אבל מעולם לא היה דבר כזה"
חרדים 10
כ"ח חשון התש"פ / 26.11.2019 13:10

בראיון שהעניקה לעיתון ‘ידיעות אחרונות’, מתייחסת הזמרת עלמה זוהר לסערת מופע ההתרמה עבור ארגונו של הרב אלימלך פירר – מופע שבוטל בגלל המתקפה של ארגוני נשים.

זוהר, שפרסמה פוסט בו תמכה בקיומו של המופע, גם ללא שירת נשים – ספגה אז ביקורת ציבורית. בפוסט שפרסמה כתבה: “אם הרב פירר, שלא הדיר את אמא שלי לפני 25 שנה כשאובחנה כחולת ALS ואף אחד לא ידע מה זה, ואנחנו היינו לבד ונואשים, ולא הדיר את אחותי כשחלתה בסרטן והייתה צריכה לעבור ניתוח דחוף, רוצה להדיר אותי עכשיו מלבצע שירים של שלמה ארצי – אני אחיה עם זה”.

בראיון היא מספרת על עוצמת הרעש מהדברים שכתבה: “תשמע, עשיתי כבר רעש פוליטי, אבל מעולם לא היה דבר כזה. המנהלת שלי הייתה בדיוק בזנזיבר והיא כמעט טיפסה על עץ קוקוס מרוב אימה. אמרה לי, ‘מה עשית? למה כל מהדורות החדשות עלייך?’. זה יצא מפרופורציה ובשום מדינה נורמלית לא היה צריך להגיע לממדי רעש כאלה, אבל אני עומדת מאחורי כל מה שכתבתי”.

האם  ‘תקעה מקלות’ במאבק הפמיניסטי? “איך אפשר לומר דבר כזה עליי? ברור שאני לא בעד הדרת נשים, אבל במקרה של האיש היקר חשבתי שצריך לדעת לבחור את הקרבות שלך. צריך לחיות ביחד, ושנאת חרדים זה לא באג’נדה שלי. אין מצב שמישהו יגיד עליי שתרמתי להדרה, אבל לפעמים אתה צריך לדעת ללכת ולא לירות בלי אבחנה בשם עיקרון”.

היא הדגישה: “זה בסוף היה אירוע פרטי של עמותה, וזכותו של הרב שינוהל לפי תפיסתו. אני אנהל את הקרבות שלי על הדרת נשים בצה”ל, למען יותר נשים בכנסת, בממשלה. יש מספיק זירות חשובות יותר מאשר ליפול על הבנאדם הזה עכשיו. אבל קיבלתי גם הרבה תגובות טובות. ה

“רב פירר הוא באמת סוג של גשר ויש המון אנשים חילוניים שהרב עוזר להם. למה צריך לרסק את הבנאדם הזה או את לינור אברג’יל שעולה עם כיסוי ראש, אישה עצמאית מצליחה, ולעשות עליה אמבוש?”

לדבריה, גם קיבלה תגובות מאנשיו של הרב פירר: “מהעמותה התקשרו אליי ואמרו שהרב שמע על מה שכתבתי ומאוד התרגש. אני באמת לא מבינה למה היה כזה רעש. המופע של הרב פירר היה פרטי, וכל עוד הוא לא ממומן מכספי ציבור אין שם בעיה. אנשים פשוט אוהבים מכות ברשת, אבל בסדר, עברנו את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות