אדלשטיין ונתניהו נפגשו: ‘להימנע מפיצולים ומריבות, להתייצב יחד’

השניים פרסמו הודעה משותפת שבה נכתב: ״אנחנו קוראים לאחדות בליכוד. להתייצב מאוחדים אל מול האתגרים העומדים בפני התנועה והמדינה״ • מאז הגשת כתב האישום נגד נתניהו, אדלשטיין לא התייחס וגם לא הביע תמיכה
אריה ריבקינד
כ"ח חשון התש"פ / 26.11.2019 12:59

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין.

השניים פרסמו הודעה משותפת שבה נאמר: “אנחנו קוראים לאחדות בליכוד. יש צורך להוריד את הלהבות, להימנע מפיצולים ומריבות פנימיות ולהתייצב מאוחדים אל מול האתגרים העומדים בפני התנועה והמדינה”.

מאז הגשת כתב האישום נגד נתניהו, אדלשטיין לא התייחס וגם לא הביע תמיכה בראש הממשלה.

מוקדם יותר הבוקר פנה שר החוץ ישראל כ״ץ לפעילי הליכוד והתייחס לניסיונותיו של ח”כ גדעון סער להדיח את ראש הממשלה מתפקידו כיו”ר הליכוד.

״השתלחויותיו האישיות של ח״כ גדעון סער בראש הממשלה בנימין נתניהו, בתקופת מבחן אישית ופוליטית רגישה זו, תוך קריאה להתפטרותו – היא בעיני חציית קו אדום של חברות ושותפות פוליטית, ונראות כניסיון להכשיר את הקרקע לפילוג הליכוד”, אמר כ”ץ.

לדבריו, ”יש להבדיל בין הזכות להתמודד (שלא חייבים לממשה), במידה ויכפו עלינו בחירות חדשות, לבין הניסיון להדיח ראש ממשלה, באמצעות הקדמת הפריימריז, או ניסיון לאסוף חתימות של חברי כנסת מהליכוד, כדי להקים ממשלה בראשות גנץ, בשותפות עם מרצ – כפי שעושים חלק מתומכיו של סער”.

שר החוץ הדגיש כי הוא מתייצב לצדו של נתניהו: ”כפי שהודעתי, אני תומך בבנימין נתניהו במידה ויכפו עלינו בחירות נוספות, ואפעל בכל דרך, כדי למנוע את הדחתו״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות