השר ישראל כץ יוצא למתקפה: סער חוצה קו אדום, אני תומך בנתניהו

השר ישראל כץ מתייצב לצד נתניהו: "השתלחויותיו האייות של סער בראש הממשלה נראות כמו ניסיון להכשיר את הקרקע לפילוג הליכוד. אפעל בכל דרך נגד הדחת נתניהו"
אריה ריבקינד
כ"ח חשון התש"פ / 26.11.2019 10:49

שר החוץ ישראל כ״ץ פנה הבוקר (שלישי) לפעילי הליכוד והתייחס לניסיונותיו של ח”כ גדעון סער להדיח את ראש הממשלה נתניהו מתפקידו כיו”ר הליכוד.

״השתלחויותיו האישיות של ח״כ גדעון סער בראש הממשלה בנימין נתניהו, בתקופת מבחן אישית ופוליטית רגישה זו, תוך קריאה להתפטרותו – היא בעיני חציית קו אדום של חברות ושותפות פוליטית, ונראות כניסיון להכשיר את הקרקע לפילוג הליכוד”, אמר כ”ץ.

לדבריו, ”יש להבדיל בין הזכות להתמודד – שלא חייבים לממשה, במידה ויכפו עלינו בחירות חדשות, לבין הניסיון להדיח ראש ממשלה, באמצעות הקדמת הפריימריז, או ניסיון לאסוף חתימות של חברי כנסת מהליכוד, כדי להקים ממשלה בראשות גנץ, בשותפות עם מרצ – כפי שעושים חלק מתומכיו של סער”.

שר החוץ הדגיש כי הוא מתייצב לצדו של נתניהו. ”כפי שהודעתי, אני תומך בבנימין נתניהו במידה ויכפו עלינו בחירות נוספות, ואפעל בכל דרך, כדי למנוע את הדחתו”.

מוקדם יותר היום קרא חבר הכנסת סער לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו לאור הפלונטר הפוליטי וחוסר היכולת להקים ממשלה.

“נתניהו היה צריך לקבל אחריות לא בגלל כתב האישום אלא בגלל המצב שהמדינה תקועה בו, בלי יכולת להקים ממשלה. במקומו הייתי מקבל אחריות ומתפטר ומאפשר לתנועה לקיים הליך דמוקרטי”, אמר סער ברשת ב’.

בסביבת נתניהו הגיבו: ”חבל שגדעון סער לא הקשיב אתמול לפעילי הליכוד שהבהירו לו: ‘הליכוד זה משפחה ובמשפחה לא בוגדים'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוד שפן שמחכה בפינה שביבי יעלם ואז ישלוף את הגזר.
    26/11/2019 11:14
    יואב
  1. ישראל כץ רואה עצמו יורש לביבי ולכן לא תומך בסער, הוא מחכה לרגע המתאים ולא בגלל נאמנות לביבי. כנ”ל ארדן ואדלשטיין שלקו משום מה בשיתוק וקולם נעלם. קוראים לזה פוליטיקה למי שלא הבין.