תמלילי ניר חפץ: “בלי יאיר נתניהו אין תיק 4000 – הוא מגה קוקו”

לאחר שניר חפץ הפך לעד מדינה בתיק 4000, הוא טען כי הלחץ על אתר וואלה נבע בראש ובראשונה מבנו של ראש הממשלה: "הבן הטריף את הוריו. ניהל מלחמת חורמה כדי לשכנע את הוריו וגם להוכיח לכל היועצים שאתר וואלה הוא אתר שמאלני עוין"
חרדים 10
כ"ב חשון התש"פ / 19.11.2019 22:26

הערב (שלישי) נחשפו ב’כאן חדשות’ תמלילי חקירת עד המדינה בתיק 4000 – ניר חפץ, בהם הוא אומר, מיד לאחר החתימה על ההסדר, כי הלחץ על אתר וואלה נבע בראש ובראשונה מבנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו.

חפץ סיפר לחוקרים בחקירה כי נתניהו הבן ‘הטריף את הוריו’ וכי בלעדיו תיק 4000 לא היה קיים. “שמע לי, שמע לי. ב-18 במרץ 2015 – יום אחרי הבחירות, אני וביבי we couldn’t care less מה יהיה כתוב בוואלה… אנחנו היינו נזכרים בהם, ארבעה חודשים לפני הבחירות הבאות, שיכתבו מה שהם רוצים.

“לא הייתה פרשת 4000 בלי יאיר, זה מה שאני מסביר לך, אבל הוא נכנס לאטרף על וואלה והטריף את ההורים שלו ואת כל המערכת על כל שטות שפורסמה”, כך אומר חפץ לחוקר.

חוקר: “עזוב יאיר, עזוב יאיר, לא רק יאיר דיבר איתך, גם שרה דיברה איתך”.

חפץ: הוא מסכים איתה…

חוקר: “אז תסיים את המשפט, יאיר נכנס לאטרף על וואלה ומנקודה מסוימת אחרי הבחירות כל הפניות של משפחת נתניהו או חלק, או חלק עיקרי”.

חפץ: “למעלה מ-90%, למעלה מ-90%, מהפניות היו ביוזמת יאיר, כאשר במקרה של בנימין נתניהו 100% מהפניות היו ביוזמת יאיר”.

בשלבים אחרים של העדות, השתמש חפץ במילים עדינות פחות: “מיד אחרי הבחירות (2015) יאיר ניהל מלחמת חורמה כדי לשכנע את הוריו וגם להוכיח לכל היועצים שאתר וואלה הוא אתר שמאלני עוין, יותר גרוע מווינט… אתר חיזבאללה… ורק בגלל שאול ואיריס (אלוביץ’)… הם מפרסמים ידיעות טובות על שרה…

“הוא (יאיר) פשוט טמטם את הראש של שרה, בראש ובראשונה כי הם שוהים כל היום ביחד בבלפור, אבל גם לאבא שלו, וזה היה כמו שטיפת מוח, המשפטים האלה (נגד אתר וואלה), ביבי ושרה שמעו אותם מפי יאיר, אלפי פעמים, לא מאות, אלפי פעמים”.

חוקר: “למה אתה טוען שהאתר הזה היה כל כך חשוב ליאיר? למה התעסק איתו?”

חפץ: “תשמע, אתה רוצה לשמוע מה אמרתי לאשתי בעניין הזה? שהוא מגה קוקו, אני יודע מה… אני יכול לדעת מה הולך לו בראש לזה? למה הוא עושה את זה? הרי זה לא הגיוני”.

יאיר נתניהו , כמו גם אמו, נחקרו בתיק 4000, והתיק נגדם נסגר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות