סיכוי אחרון לממשלת אחדות? בני גנץ ייפגש הערב עם ראש הממשלה

נתניה וגנץ ייפגשו ב-22:00 במשרד ראש הממשלה וידונו באפשרות להקים ממשלה על פי הפרמטרים שנקבעו במתווה הנשיא, בשינויים מסוימים • צוותי המו"מ של שתי המפלגות נפגשו כהכנה לפגישה • לראשונה מאז הוטל המנדט על גנץ מתקיים ביממה האחרונה מו"מ של ממש בין הצדדים
אריה ריבקינד
כ"א חשון התש"פ / 19.11.2019 19:29

ראש  הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר כחול לבן בני גנץ ייפגשו הערב (שני) במשרד ראש הממשלה בירושלים. הפגישה תתקיים לבקשת נתניהו, והשניים צפויים לדון במגעים לממשלת אחדות.

שתי המפלגות הוציאו הודעה משותפת המודיעה על קיום המפגש.

לקראת הפגישה בין השניים התקיימה אחר הצהריים פגישה, עליה לא דווח מראש, בין צוות המשא ומתן של שתי המפלגות.

גנץ גם יוועד עם אביגדור ליברמן במשרדי כחול לבן בתל אביב.

גנץ גם נפגש גם עם שותפו להנהגת מפלגת כחול לבן, יאיר לפיד – והשאלה כעת היא האם גנץ יסכים ללכת לממשלת אחדות למרות ההתנגדות העיקשת של מס’ 2 שלו.

על הפרק עומדת, לדברי גורמים המקורבים למשא ומתן, האפשרות של הקמת ממשלה על פי הפרמטרים שנקבעו במתווה הנשיא, בשינויים מסוימים.

לדברי אותם גורמים, לראשונה מאז הוטל המנדט על גנץ מתקיים ביממה האחרונה משא ומתן של ממש בין הצדדים, אולם, ככל הנראה טרם הושגה בו פריצת דרך של ממש.

צילום: מארק ניימן / לע”מ

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בפגישה הערב מצפים בכחול לבן לתשובה מנתניהו ביחס לסוגיית החסינות והנבצרות: או שיוותר מראש על בקשת חסינות מהכנסת, או שיתחייב מראש שגם אם יקבל חסינות, ייצא לנבצרות בתוך 6-8 חודשים מההודעה על כתב אישום במידה וזה יוגש.

הערב גם מתקיימת פגישה של נתניהו עם הנשיא רובי ריבלין, יחד עם צוות המשא ומתן של הליכוד.

ראש הממשלה וליברמן נפגשו הבוקר, בצל הדיווחים על התחממות ביחסים בין השניים והתקדמות במשא ומתן. בתום הפגישה פורסמה הודעה משותפת לשתי המפלגות ובה נאמר: “הפגישה הייתה טובה ועניינית והשניים ימשיכו במאמצים להקמת ממשלת אחדות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות