לקראת העונה הקרה: כך תשדרגו את חדר הרחצה שלכם לספא מפנק

בחורף חדרי הרחצה הם המקום המפנק ביותר בבית וכיום עם התחזקות מגמת ה-WELLNESS והרצון להכניס לבית הפרטי אוירה של בית מלון, הולכים חדרי הרחצה ונהיים מושקעים יותר ויותר אז איך נכין את חדרי הרחצה לחורף? הנה טיפים
תמי גיל
י"ג חשון התש"פ / 11.11.2019 19:36

נתחיל בעובדה שאולי תפתיע רבים: חדרי הרחצה הם האזור המושקע ביותר בבתים שלנו. ביחס לשטח הנתון, מושקעים בחדרי הרחצה המשאבים הרבים ביותר, הן מבחינת כסף והן מבחינת מחשבה, תכנון ועיצוב.

ואכן, השמים הם הגבול מבחינת אפשרויות.

בחורף חדרי הרחצה הם המקום המפנק ביותר בבית וכיום עם התחזקות מגמת ה-WELLNESS והרצון להכניס לבית הפרטי אוירה של בית מלון, הולכים חדרי הרחצה ונהיים מושקעים יותר ויותר, במיוחד לקראת החורף הערך החווייתי שלהם עולה ויש רצון להתפנק בספא ביתי איכותי .

אז איך נכין את חדרי הרחצה לקראת החורף?

המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים בחברת אלוני: “עם בואה של העונה הקרה ניתן בכמה צעדים פשוטים להפוך את חדר הרחצה למקום הכי מפנק – מקום להתרגעות, כניסה למתחם מנותק מהשאר, שמאפשר הנאה משימוש נוח ונעים ומחוויה אסתטית שעוטפת את החלל.”

אגסי מנדבת טיפים לשדרוג חדר הרחצה לקראת החורף:

• ראשי טוש – התקינו ראשי טוש גדולים ומפנקים “ראש גשם” יעניק תחושה עוטפת מחבקת ומחממת.

צילום: אסף לוי

• מוט אמבטיה מפנק – לאלו המעדיפים להשתמש במוט אמבטיה ולא בראש טוש ( בו המים יורדים מלמעלה) כיום מוצעים מוטות אמבטיה מפנקים המשלבים ראש גשם רחב וגם מזלף. כך שניתן לבחור את אופן זרימת המים שיהיה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

• מראות מפיגות אדים – מראות מעוצבות שיש בתוכן גופי חימום פנימיים הגורמים להתאיידות האדים, כך שהאדים לא מצטברים עליהם.

• מתקן לחימום מגבות – בעל ערך פונקציונלי וחוויתי. המתקן מהווה פתרון לתליית מגבות וגם מחמם את המגבות כך שמקבלים מגבת חמה ומפנקת ועל הדרך מחמם את החדר.

• תאורה חורפית – ראשי טוש מיוחדים עם תאורת לד צבעונית ובטיחותית המייצרים אוירה מיוחדת בחדר הרחצה. ניתן לבחור את הצבע שאנו רוצים בשעת המקלחת (אדום, סגול, כחול וכו) או להפעיל על בחירת צבעים משתנה רנדומלית.

• אביזרי אמבטיה המעניקים אווירת ספא – ניתן להכניס לחלל הרחצה אבזור המעניק אוירה ונותן גם מענה פונקציונלי למשל ספסל עץ במראה גושני יעניק אווירת ספא וישמש לישיבה או טיפולים שונים כמו פדיקור וכו’, סולמות לתליית ואחסון מגבות, סלי כביסה מחומרים טבעיים כמו עץ או קש וכו’.

צילום: יחצ חול

• חווית עץ טבעי – פרקט – העצימו את חווית החמימות על ידי יישום פרקט PVC נגד מים בחלל הרחצה, פרקט בגווני חום ייתן טון ויאפשר ללכת בתענוג יחפים על הרצפה מבלי לחוש קור. פרקט מסוג זה סופג את החום של החלל ומתחמם בהתאם. מומלץ לשלב פרקט מכל סוג שהוא בחללי הבית השונים ולא רק בחלל הרחצה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות