דרעי נגד ליברמן: “מעדיף לשבת עם ערבים ולא איתנו – אחיו ואחיותיו”

יו"ר ש,ס מציג את הסיבה להתנהלותו של יו"ר ישראל ביתנו: "חכמינו אומרים שהשנאה מקלקלת את השורה. היום אפשר לומר בצער שהשנאה האישית של ליברמן כלפי ראש הממשלה נתניהו, גרמה לו לסטות לחלוטין מדרכו. הלך צעד קדימה אל עבר התהום הפוליטית שלו"
אריה ריבקינד
י"ב חשון התש"פ / 10.11.2019 16:27

יו”ר תנועת ש”ס,  השר אריה דרעי, תקף אחר הצהרים בחשבון הפייסבוק שלו את ידידו לשעבר, ח”כ אביגדור ליברמן – על רקע האולטימטום שהציב יו”ר ישראל ביתנו.

“אביגדור ליברמן הלך צעד נוסף קדימה, אל עבר התהום הפוליטית והמוסרית שלו, והכריז באופן ברור כי יעדיף לשבת עם חברי הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה ואחמד טיבי – אותם כינה ׳גייס חמישי׳ ו׳מחבלים׳, ולא איתנו – אחיו ואחיותיו – הציבור המסורתי, דתי והחרדי”.

דרעי  הוסיף וכתב: “חכמינו אומרים שהשנאה מקלקלת את השורה. היום אפשר לומר בצער שהשנאה האישית של ליברמן כלפי ראש הממשלה נתניהו, גרמה לו לסטות לחלוטין מדרכו ולשתף פעולה עם אלה ששנים פעל נגדם.

“לא נשתוק ולא נשלים עם המשך הפסילות והחרמות של ציבור ענק במדינה, רק בשל אמונתו ואורח חייו”.

מוקדם יותר אמר ליברמן: “גרגרי שעון החול כמעט וסיימו את מסלולם ואנו לא ניתן לגנץ או לנתניהו להוביל אותנו למערכת בחירות שלישית, שהיא האפשרות הגרועה ביותר למדינת ישראל”.

הוא הוסיף: “אם יש כאלה שלא מבינים שבמצב שנוצר כל צד חייב לוותר למען האחדות ולמנוע מערכת בחירות בפעם השלישית, אין ברירה אלא להעמיד בפניהם את המציאות כפי שהיא, כי אני לא רואה דרך אחרת.

“פניתי הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו״ר כחול לבן בנימין גנץ לקביעת פגישה עם כל אחד מהם בנפרד, כשהמסר הוא ברור ומדוייק: גנץ יהיה חייב לקבל את מתווה הנשיא ולאפשר לנתניהו לכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה כולל סוגיית הנבצרות ואילו ראש הממשלה נתניהו יהיה חייב להפרד מהגוש החרדי משיחי”.

ליברמן גם קבע פגישה עם נשיא המדינה ראובן ריבלין ביום רביעי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות