סמוטריץ’: ‘ליברמן יישב עם הערבים – רק כדי לא לשבת עם הדתיים’

שר התחבורה הגיב על האולטימטום של יו"ר ישראל ביתנו: אחרי שאמר ש'ברור שהרשימה המשותפת זה גיס חמישי' - הוא הולך לשבת איתם באותה ממשלה, רק רק כדי לא לשבת איתנו'
אריה ריבקינד
י"ב חשון התש"פ / 09.11.2019 22:20

השר בצלאל סמוטריץ’ הגיב הערב (מוצאי שבת) על האולטימטום של יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ  אביגדור ליברמן.

“אז כמה ימים אחרי שאביגדור ליברמן אמר ש’ברור שהרשימה המשותפת זה גיס חמישי, לא במרכאות אלא תרתי משמע. זה לא במקרה שלושה נציגים בכירים של בלד הואשמו והורשעו בעבירות בטחון. אין דבר כזה, לא צריך להכשיר את השרץ’, אני מבין שהוא הולך לשבת איתם באותה ממשלה, רק כדי לא לשבת עם הציבור הדתי”.

ליברמן אמר הערב בראיון שהעניק לחדשות 12 כי הוא מתכוון לפנות השבוע לראשי כחול לבן והליכוד, בני גנץ ובנימין נתניהו, ולבקש מכל אחד מהם להתפשר על מנת למנוע בחירות שלישיות.

מגנץ יבקש לקבל את מתווה הנשיא ראובן ריבלין לממשלת רוטציה, ומנתניהו יבקש לפרק את ‘בלוק הימין’.

לדברי ליברמן, אם מישהו מהם יסרב, הוא יחליט לתמוך בצד השני.

“כשהלכנו לבחירות אמרנו בצורה ברורה שתפקידנו להקים ממשלת אחדות לאומית. דיברנו על ממשלת אחדות לאומית-ליברלית ולא במקרה. לכן אני אומר: התנאי הוא שנתניהו ייפרד מהגוש החרדי-משיחי שלו”, קבע ליברמן.

הוא הוסיף: “אני מצפה ששני האישים יקבלו החלטות נכונות אני מתכוון כבר מחר לפנות לשניהם ולבקש פגישה עוד השבוע, ומי שלא יידע לקבל החלטה נכונה אנחנו, ישראל ביתנו, נסיק את המסקנות. אנחנו קודם כל רוצים לראות את הממשלה קמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות