“מה אתה עושה?” הקשיש הגיח עם הפטיש – וניסה לרצוח את אישתו

אחרי שהילדה בת ה-9 הלכה לבית הספר: אברהם ביטון, בן 69 מאשדוד, ניסה לרצוח את אשתו בדירתם באשדוד באמצעות פטיש • כתב האישום מתאר מה קרה בדירה
חיים טוויל
ט' חשון התש"פ / 07.11.2019 15:25

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אברהם ביטון, בן 69, שניסה לרצוח את אשתו בדירתם באשדוד באמצעות פטיש.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של נסיון רצח.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד אביב דמרי, ביום 25.10.19, בשעה 07:54, שהו הנאשם, המתלוננת ובתם בת ה-9 בבית. בשלב מסוים יצאה הבת מן הבית והלכה לבית הספר.

באותה עת האישה ישבה  על רצפת הבית ועשתה יוגה. במקביל, הנאשם נטל פטיש, וכאשר גבה של האישה מופנה אליו, התקרב אליה הנאשם.

האישה, אשר חשה שהנאשם מתקרב אליה, הפנתה את ראשה לעבר הנאשם, ושאלה אותו “מה קרה?”

הנאשם נרתע לאחור, לכיוון החלון, והשיב לה: “לא כלום אני רציתי להסתכל לבחוץ” – והאישה המשיכה לשבת כאשר גבה לנאשם ולעשות יוגה.

בעת שהמתלוננת ממשיכה להתאמן, התקרב הנאשם שוב אל מאחורי המתלוננת, והיכה את המתלוננת בחוזקה בראשה, באמצעות הפטיש, בכוונה לגרום למותה.

 המתלוננת ההמומה והכאובה, אחזה בראשה, והחלה לצעוק לעבר הנאשם: “מה אתה עושה”? והנאשם המשיך והיכה בראשה של המתלוננת, באמצעות הפטיש פעמיים נוספות, והכל תוך שהמתלוננת מנסה להגן על ראשה, לתפוס ולהדוף את הפטיש באמצעות ידה.

 בשלב מסוים, הצליחה המתלוננת לאחוז בפטיש, נשכבה על גבה, והחלה לבעוט בבטנו של הנאשם. בעודה שרועה על הקרקע, היכה הנאשם את המתלוננת באמצעות אגרוף על לחי שמאל.

כשדם רב ניגר מראשה, הצליחה המתלוננת לקום מהרצפה כשהיא אוחזת בפטיש, ניגשה אל חלון הבית והחלה לצעוק: “הצילו הצילו” – תוך כדי שהיא מכה באמצעות הפטיש באדן החלון.

בשלב זה חדל הנאשם ממעשיו.

המתלוננת פנתה אל הנאשם וביקשה ממנו שיביא לה מים. הנאשם ניגש למטבח, והמתלוננת הלכה לחדר והחביאה את הפטיש. בחדר שתתה המתלוננת מים, ונתנה גם לנאשם אשר הגיע לחדר, לשתות.

לאחר מכן ביקשה המתלוננת מהנאשם שיתקשר ויזמין אמבולנס. לאחר זמן מה התקשר הנאשם למשטרה, וסיפר שהיכה את אישתו.

 כוחות הצלה שהגיעו למקום העניקו לאישה טיפול ראשוני, והיא פונתה לבית החולים כשהיא סובלת משבר מרוסק בגולגולת.

כמו כן, נגרמו למתלוננת בראשה 3 חתכים עם פתיחה. החתכים נתפרו בהרדמה מקומית. הוחלט שלא לבצע בשלב זה התערבות נוירוכירורגית. המתלוננת אושפזה עד ליום 27.10.19, וביום זה שוחררה לביתה.

התיק נחקר במשטרת אשדוד.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות