ליצמן: “בלית ברירה אשב עם ליברמן, אך אחשוד בו שיבגוד”

סגן שר הבריאות בראיון ל'ישראל היום': "יש אביגדור ויש איווט. 'איווט' הוא פוליטיקאי שהולך פעם ככה ופעם ככה. אני מכיר מוסדות שמטפלים בפיצול אישיות" • "או שמישהו יישבר או שנלך לבחירות. אני לא יודע מי כן יישבר, אני כן יכול להגיד לך מי לא יישבר - אנחנו. הבלוק לא יישבר"
חרדים 10
ט' חשון התש"פ / 07.11.2019 01:13

בראיון לוחמני שהעניק ליהודה שלזינגר ב’ישראל היום’, מצהיר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן: “או שמישהו יישבר או שנלך לבחירות. אני לא יודע מי כן יישבר, אני כן יכול להגיד לך מי לא יישבר – אנחנו. הבלוק לא יישבר. בכל שבוע אנחנו יושבים, מסתכלים האחד בעיני זולתו ומכריזים שהבלוק חי וקיים”.

בראיון, שיתפרסם ביום שישי במוסף ‘שישבת’, סיפק ליצמן כמה הצהרות מעניינות ולא שגרתיות, בעיקר בעניין המצב הפוליטי הנוכחי וגם כלפי אחד מיריביו הפוליטיים המרים – ח”כ אביגדור ליברמן מישראל ביתנו.

ליצמן טוען כי טרם הגיעה נקודת האל־חזור לבחירות שלישיות. “לא הגענו לשם, אבל אם אתה שואל אותי – נשמור על הבלוק גם במחיר של בחירות. כל יושבי החדר הזה מבינים שהעובדה שהבלוק קיים עלולה להוביל לבחירות”.

חברי ה’בלוק’ השבוע. צילום: דוברות

בראיון סנט סגן השר באביגדור ליברמן: “יש אביגדור ויש איווט. אביגדור זה שם יהודי, שם יפה. אביגדור יושב איתנו, עושה איתנו דברים, מסכים למתווה הגיוס שהסכמנו עליו, הולך עם נתניהו והכל בסדר. ‘איווט’ הוא פוליטיקאי שהולך פעם ככה ופעם ככה. יש לו פיצול אישיות. הוא לא צפוי.

“ליברמן התחנן אלינו לפני הבחירות לרשויות המקומיות שנעבוד יחד על בחירת משה ליאון לראשות עיריית ירושלים. אחר כך הוא התהפך עלינו. אני מכיר מוסדות שמטפלים בפיצול אישיות”, עקץ האיש הממונה על הבריאות במדינת ישראל.

למרות כל אלה, יהיה אפשר לשבת בממשלה עם אותו איווט, מבחינתו.

“אני אחשוד בו. אני אחשוד בו שיבגוד בי, אבל אם לא תהיה לי ברירה – אז כן”, הוא מצהיר.

ליצמן עם אביגדור. צילום: Shlomi Cohen/FLASH90

על המחאה בגין  הידרדרות מערכת הבריאות בימים אלה – בשל היעדר ממשלה מתפקדת, קובע  ליצמן: “המערכת במצב יותר טוב ממה שהיתה, אך פחות טוב ממה שהייתי מצפה. עובדים על זה שיהיה עוד יותר טוב. לא אכחיש שיש בעיות, יש בעיה של חוסר מיטות, צריך עוד מיטות. באתי לראש הממשלה ולשר האוצר ואמרתי, ‘רבותיי, צריך תוספת תקציב. אין כסף’. שניהם אישרו, ובינתיים הולכים שוב לבחירות והכל תקוע.

“מערכת הבריאות לא בקריסה. חד־משמעית לא. חדרי המיון פה יותר טובים מבארה”ב. יש בהם צפיפות ואנחנו מטפלים בה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות