הזמרת התייצבה לימינו של הרב אלימלך פירר – וריגשה את הרשת

הזמרת עלמה זוהר תוקפת את המלחמה בארגון של הרב פירר: "נוחו גיבורי מקלדת, אתם יורים באיש הלא נכון, אל תלבינו את פניו של איש חסד, שמעטים מגיעים בכלל למדרגתו" • הזמר עידן עמדי: "כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה"
אבי כץ
ב' חשון התש"פ / 31.10.2019 12:37

‘העליהום’ על איש החסד: הזמרת עלמה זוהר מתייצבת לימינו של הרב אלימלך פירר בעקבות הסערה שקמה סביב הדרת זמרות, לכאורה, משירה במופע ההתרמה לארגונו.

בפוסט חד שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה וזכה למאות שיתופים ולייקים – כתבה זוהר: “אם הרב פירר, שלא הדיר את אמא שלי לפני 25 שנה כשאובחנה כחולת als ואף אחד אפילו לא ידע מה זה ואנחנו היינו לבד ונואשים, ולא הדיר את אחותי כשחלתה בסרטן בגיל 32 והיתה צריכה לעבור ניתוח דחוף, רוצה להדיר אותי עכשיו מלבצע שירים של שלמה ארצי – אני אחיה עם זה”.

זוהר הדגישה: “לא כי אני לא מתנגדת להדרת נשים ולא כי אני לא יודעת לפתוח את הג’ורה שלי כשצריך. (אלא) כי אני אמצא לי זירות טובות יותר לנהל בהן את המאבק הזה, בלי להלבין את פניו של איש חסד, שמעטים מגיעים בכלל למדרגתו”.

הזמרת סיימה במסר לכל המתנגדים שקמו על הרב פירר ופועלו: “נוחו גיבורי מקלדת, אתם יורים באיש הלא נכון”.

הזמר עידן עמדי פרסם גם הוא פוסט: “גילוי נאות לא הייתי מהאמנים המתוכננים להשתתף באירוע המקורי. כמו כל עם ישראל ישבתי בבית קראתי ושמעתי את מה שכלי התקשורת בחרו לפרסם על האירוע, את המילים, הניסוחים ובעיקר הטעיית הדעת והציבור. ואולי דווקא כי הייתי מהצד יכולתי להרגיש כמה הסיטואציה הזאת לא הוגנת בעיני ופוגעת בשורש המטרה שלנו כעם”.

הוא הוסיף: “אני מכיר את הרב פירר מכמה מפגשים ובעיקר מכיר את פועלו. אדם שמקדיש את כל חייו לעם ישראל. כולו. לכל נשיו ואנשיו, לכל ילדיו. אדם ששם את עצמו כדי לעשות טוב ולהשפיע לטובה על המציאות של כולנו. כדי להקל ולו במעט על מי שנמצא בזמנים קשים.

“ואותו אדם הוא גם אדם דתי. אני האחרון לתמוך בהדרת נשים. אבל גם הראשון לתמוך בכיבוד אמונה ותפיסת עולם של אדם אחר. אמונה שאין בה מטרה לפגוע, אלא רק לבקש את הזכות לכבדה.

“כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה וכמובן שאם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה ממש כמו שהרב עושה כל חייו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב פירר
    01/11/2019 07:01
    גיא
  1. אדם מיוחד במינו מוכשר ברמה מדהימה ביותר .ירבו כמותו..ובטונות