חב”דניק חולה בניוון שרירים נפגע בתאונת דרכים – וזה הפיצוי שיקבל

חסיד חב"ד בן 50, אב לארבעה ילדים, נכה 100 אחוז עקב מחלת ניוון שרירים ממנה הוא סובל, נפגע בתאונה בכביש 4 • אחרי הסכם פשרה: יזכה לפיצוי נוסף של כחצי מיליון שקלים
שייע קליין
כ"ג תשרי התש"פ / 22.10.2019 14:37

חסיד חב”ד בן 50, אב לארבעה, הסובל מנכות של 100 אחוז עקב מחלת ניוון שרירים, נפגע בתאונה בכביש 4 – ויזכה לפיצוי כולל של כחצי מיליון שקלים.

כך עולה מהסכם פשרה בין באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל לבין חברת הביטוח הכשרת הישוב, במסגרתו קיבל פיצוי בסך 400 אלף ש”ח – זאת בנוסף לפיצוי אותו קיבל מהביטוח הלאומי.

מהתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים עולה, כי לפני כ-4 שנים, בעת שהחב”דניק נסע בטרנזיט פולקסווגן בכביש 4, רכב התנגש בעוצמה רבה ברכבו.

הוא פונה ממקום התאונה לבית חולים קפלן ברחובות, שם אובחן כי הוא סובל משבר בירך ימין, שבר בכתף ימין ושברים באף.

לאחר שעבר ניתוח לקיבוע השבר בירך, הוא הועבר לשיקום במרכז הרפואי רעות.

מאז התאונה התובע סובל ממגבלות תנועה בגפיים העליונות, מקושי בתפעול כתף ימין ומירידה בתחושה סביב הצלקת הניתוחית באזור הירך.

בתביעה נטען, כי פגיעתו מהתאונה שיבשה את כל אורח חייו וחיי משפחתו ומאז הוא מתקשה בהליכה, בהרמת משאות כבדים ובביצוע פעולות שגרתיות אותן נהג לבצע לפני התאונה ללא כל עזרה.

בנוסף הוא סובל מפגיעה בתפקוד הן לצרכיו האישיים והן לצרכי משק ביתו.

בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בירושלים, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, הוא דרש לקבל פיצוי עבור הפסדי שכר, זכויות פנסיוניות וזכויות סוציאליות, כאב וסבל, עזרת צד ג’ והוצאות רפואיות.

כאמור, במסגרת הסכם פשרה שנחתם בימים אלה עם חברת הכשרת הישוב הוא זכה לפיצוי בסך 400 אלף שקלים, זאת בנוסף לפיצוי מהביטוח הלאומי וסך כולל של כחצי מיליון שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות