עיתונאי ‘כלכליסט’ על חוגגי הקפות שניות: “חבורה של אנאלפבתים”

העיתונאי מהיומון הכלכלי זעם על אירוע הקפות סמוך לביתו - וצייץ בטוויטר: "מתרגשים שלקח להם שנה לקרוא ספר שהם חייבים להפציץ את השכונה במוסיקה" • ומה הוא 'חטף' מהגולשים?
אבי כץ
כ"ג תשרי התש"פ / 22.10.2019 10:50

עיתונאי ‘כלכליסט’ עומר כביר זעם על אירוע ‘הקפות שניות’ שנערך סמוך למקום מגוריו – ותקף את החוגגים.

כביר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “חבורה של אנאלפבתים כל כך מתרגשים שלקח להם שנה לקרוא ספר שהם חייבים להפיץ את כל השכונה במוסיקה שלהם”.

איש התקשורת שמעון ריקלין הגיב לו: “מזלך שאינך יודע כמה אתה טמבל”.

העיתונאי אבישי גרינצייג מגלובס הגיב: “‏זה מה שכתב כלכליסט חושב על שומרי המסורת היהודית, המהווים מעל 50% מהאוכלוסייה היהודית בישראל. מפגן של גסות רוח ושנאה עמוקה ליהדות ולמסורת”.

עיתונאי ‘קול ברמה’ משה גלסנר צייץ בתגובה: “האלמנט הסובלני והליברלי הידוע שלך ושכמותך, מופנה כנראה לערבים. לא זכור לי שאי פעם הנאורים מסוגך תקפו/זלזלו/ביטאו חוסר סובלנות/חוסר כבוד לאויבנו. מבחיל!”

אל מול התגובות, כביר לא הביע חרטה וטען כי סותמים את פיו.

“עוד קרבן של מאבק הקהילה הדתית לסתימת פיות. כל מי שמשתתף בלינץ’ יודע היטב שבין הדברים שאמרתי לאופן שבו ציירו אותי – כאיש חשוך – אין קשר. אלה המעודדים חגיגות דתיות, אל להם לסתום פיות של המתנגדים לכך”.

מאוחר יותר הגיב כביר:

“אחרי שיחות עם  כמה אנשים קרובים ויקרים, יש מקום להבהרה: מדובר היה, בסופו של דבר, בבדיחה לא מוצלחת, לא חדה ולא שנונה במיוחד (כמו רוב הבדיחות שלי, לצערי). אומר גם בברור – אני לא סבור שמי שכיפה על ראשו הוא אנאלפבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות