ח”כ איילת שקד ענתה לשאלה: אם תוזמן לפגישה עם גנץ – האם תגיע?

שרת המשפטים לשעבר הבהירה כי סיעת הימין החדש נשארת בבלוק מפלגות הימין: "אם נוזמן לפגישה עם גנץ בוודאי שנבוא, אך נבהיר לגנץ שחבל על בזבוז הזמן וכדאי להתחיל לנהל משא ומתן מול נציגות הגוש לא ננהל מו"מ עצמאי"
אריה ריבקינד
כ"ג תשרי התש"פ / 22.10.2019 10:34

ח”כ איילת שקד הבהירה הבוקר (שלישי) כי סיעת הימין החדש נשארת בבלוק מפלגות הימין ולא תנהל משא ומתן עצמאי עם ‘כחול לבן’.

שקד כתבה בחשבון הטוויטר שלה: ”אם נוזמן לפגישה עם גנץ בוודאי שנבוא, אך נבהיר לגנץ שחבל על בזבוז הזמן וכדאי להתחיל לנהל משא ומתן מול נציגות הגוש”.

היא הדגישה: ”הימין החדש לא ינהל משא ומתן עצמאי. בחירות נוספות הן דבר מיותר ומזיק, אלברט איינשטיין הגדיר שיגעון שחוזרים על פעולה שוב ושוב ומצפים לקבל תוצאה שונה”.

מוקדם יותר אמר יו”ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ, כי הוא אופטימי בנוגע לסיכוייו להרכיב ממשלה חדשה.

“התחושה על הכיפאק. גמרנו אימון בוקר עכשיו ונלך לעמל היום”, אמר גנץ לכתבים מחוץ לביתו. ”הכול בסדר. אנחנו אופטימיים תמיד, זו שיטת חיים”.

נשיא המדינה ראובן ריבלין צפוי להעניק את המנדט לגנץ בימים הקרובים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקד ובנט שני לוזרים,הפסדתם בבחירות הקודמות
    22/10/2019 20:53
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אתם דוחפים את עצמכם,אין לכם דרך,אתם לא ציונים,אתם הפודלים של נתניהו,בזמן שידוע לכם שהוא שונא אותכם,מפלג את העם, גרם למילחמת אחים

  2. שניים ורבע מנדטים ,זיעזעה את מערכת המשפט ו...
    23/10/2019 20:34
    לא שקד ולא בנט
  3. חושבת שמישהו צריך את המנדטים שלה. בבחירות הבאות את והבנ(די)ט נמחקים. המשיכו לתמוך בתוהו ובוהו של נתניהו. העם יודע מה את עשית למשרד המשפטים ומה בנט לא עשה משרד החינוך.מסכים עם התגובה לפני. מפלגת לוזרים ימנית עם שתי ידיים שמאליות( על דרך המשל בלבד).