התגרות? קובי שלח לנקות פחי זבל בקריה החרדית בטבריה – בשבת

אחרי שחבר מועצה לשעבר פרסם ביום שישי פוסט כי "העיר טבריה נראית כמו תחנת מעבר של התברואה" - שיגר ראש העיר משאית זבל של העירייה בעיצומו של יום השבת - ושידר בשידור חי
אריה ריבקינד
י"ג תשרי התש"פ / 12.10.2019 20:15

רון קובי מנקה את טבריה בעיצומו של יום השבת: הבוקר (שבת) הגיעה משאית זבל של העירייה אל השכונה החרדית קרית שמואל כדי לפנות את פחי הזבל. מאחוריה משאית הזבל נסע רכב נוסף, בתוכו ישב מאבטח צמוד.

ראש העיר שידר בשידור חי אל דף הפייסבוק שלו, בצהרי השבת, את פינוי הפחים – וכתב: “שידור של נקיונות של שבת בבוקר, יש אנשים שמנסים לפגוע ולחבל בעיר אז החלטנו להראות לכם… כנסו ותראו… פשוט התנהגות מבישה. במקום לעזור עושים את ההיפך”.

הייתה זו התגובה של קובי לפוסט שפרסם ביום שישי חבר המועצה לשעבר רפאל טרבלסי מהבית היהודי, תחת הכותרת: “מצב חירום – ניקיון העיר!”

“תושבי טבריה היקרים”, כתב טרבלסי, “העיר טבריה לצערי הרב נראה כמו תחנת מעבר של התברואה. פח אחד גדול. אני מבקש שתעלו כאן בתגובות צילומים של הפחים ליד הבית שלכם עם כיתוב של שם הרחוב בכדי שאוכל לפנות במרוכז למשרד הפנים וללחוץ עליהם לטפל בנושא עוד לפני חג הסוכות”.

חבר מועצת העיר טבריה לשעבר דוד אוחנה ירד מביתו בכדי למחות על חילול כבוד השבת.

לדברי עדי ראיה,  עובדי התברואה עזבו את המקום במהירות ובבושת פנים, תוך שהם מתנצלים כי ההוראה לבצע את העבודה ניתנה על ידי ראש העיר.

תושבים חרדיים טענו: “פינוי הפחים בשבת עולה פי שניים מאשר בימות החול. בעיר בה הפינוי בימות החול אינו מתבצע כנדרש בשל בעיות תקציב, ברור שהפינוי בשבת בלב הקריה החרדית נועד בכדי לפגוע ברגשות התושבים ולעורר פרובוקציה”.

 

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבן אדם לא נרגע
    13/10/2019 01:27
    קובי דובי
  1. עושה פדיחות ולא מתייאש

  2. מה יהיה איתך
    13/10/2019 12:01
    קובי
  3. תראה לאיזו רמה מורידים אותך המקורבים והיועצים שלך
    אתה בובה על חוט
    בסופו של דבר את זה שתיתן את הדין
    ואני מקווה שיכאב
    אתה בושה ליהדות

  4. לא נכון
    13/10/2019 15:26
    שוש
  5. כתבה שקרנים מצוצה מהאצבע
    רואים שזה אתר של דתיים שמשקפים רק תמציות שלכם תוך כדי מתן שקרים לקוראים