שלא עשני אתרוג: השנאה היוקדת לבנימין נתניהו אינה ‘שנאת חינם’

הנבואה המדהימה של הרבי מליובאוויטש לבנימין נתניהו, שמסע הרדיפות נגדו, המתנהל כבר למעלה מחצי יובל שנים ברציפות הגיע השנה לשיאו - והוא עמד בו בגבורה מעוררת השתאות
אהרן דב הלפרין
י"ג תשרי התש"פ / 12.10.2019 19:13

 א.

יש מסורת עיתונאית רבת שנים לבחור את ‘איש השנה’ לקראת החגים. זו אינה משימה קלה, וכמו רבים, גם אני נוטה בדרך כלל לחמוק ממנה, אך ‘איש השנה’ של השנה החולפת הוא ללא ספק ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, שמסע הרדיפות נגדו, המתנהל כבר למעלה מחצי יובל שנים ברציפות, הגיע בשנה האחרונה לשיאו, והוא עמד בו בגבורה מעוררת השתאות.

השנאה היוקדת לנתניהו אינה ‘שנאת חינם’. לפני למעלה מעשרים וחמש שנים, כשיצאה לדרך ממשלת השמאל, הראשונה מאז ‘מהפך 77′, דרך לפתע כוכבו של בנימין נתניהו, הצעיר הכריזמטי, שאיים לקחת מהם את השלטון בחזרה.

הם נחרדו מהאפשרות שהדרך המדינית החדשה של נסיגות וויתורים ו’מזרח תיכון חדש’ בראשות ערפאת, שהצליחו סוף-סוף לכפות על המדינה בהסכם ‘אוסלו’, לאחר שנים רבות של שטיפת מוח תקשורתית, עלולה לרדת לטמיון בשל האיש הנחוש והכישרוני, היחיד המסוגל לעלות בחזרה את הימין לשלטון לשנים רבות.

השמאל הישראלי זיהה כבר אז בנתניהו הצעיר, המבריק והפופולרי, את הפוטנציאל האדיר והמבטיח שלו למחנה הימין בישראל, ועשה הכל כדי להורידו מהזירה, באמצעות מלחמת חורמה, נטולת עכבות, שבה כל האמצעים כשרים.

 ב.

נתניהו אינו מנהיג הימין היחיד שהשמאל נלחם בו בחמת רצח ובהסתה בולשביקית, כפי שרק הוא יודע. הם עשו זאת גם לבגין ושרון ויעשו זאת לכל מנהיג ימני אחר, פופולרי, שיבוא אחר עידן נתניהו. מה שמבדיל את נתניהו מכל האחרים הוא היותו היחיד שעמד בגבורה ולא נכנע להם.

מנחם בגין, המנהיג שעמד בעוז מול רדיפות של סזון ומחתרות, החזיק מעמד חמש שנים בלבד כראש ממשלה. אחרי ההפגנות והשיסוי התקשורתי של ‘בגין רוצח’, בעקבות סברה ושתילה, נכנע, נפל למשכב, והכריז ‘אינני יכול עוד’. אריק שרון, הבולדוזר הפופולרי של הימין, שהיה סמל של ‘לוחם ללא חת’, נכנע ללא תנאי, מיד לאחר שהחלו בפרקליטות ובתקשורת באיומים על התיקים שמכינים נגדו. הוא מכר את נשמתו לשטן, והעניק לשמאל את מה שרצה – עקירת גוש קטיף וגירוש רבבות מתנחלים. כך גם נשיא המדינה, מר ראובן ריבלין, שהיה איש ימין מובהק, הלוחם הנמרץ ביותר נגד ‘האקטיביזם השיפוטי’ ו’כנופיית שלטון החוק’ (כהגדרתו), ועם בחירתו לנשיא התקפל מיד וביצע תפנית של מאה ושמונים מעלות, כדי להבטיח לעצמו שקט תעשייתי ותקשורת אוהדת לכל שנות כהונתו.

בנימין נתניהו הוא היחיד שלא נשבר, לא נכנע ולא התקפל, ועמד מולם בגבורה הרואית. לו רק רצה, לו היה מסכים להתכופף מעט ולהעניק להם עוד ‘התנתקות’ כלשהי ביהודה ושומרון – היה הופך בין רגע לאתרוג המהודר ביותר, למנהיג הנערץ על התקשורת, ומונע מעצמו וממשפחתו חיים של סיוט, ואגב כך גם חוסך לפרקליטות מאות מיליונים שהושקעו במבצע תפירת התיקים.

לו הסכים להמשיך את דרך הנסיגות והוויתורים של אוסלו, היה הופך ליקיר השמאל ותקשורתו לשנים רבות. אם לשרון – שהיה בעיניהם תמיד ‘שטן, רוצח וצמא דם’ – הם הצליחו תוך זמן קצר מאוד לשוות תדמית ממיסת לב של מנהיג שקול וסבא רחום וחנון, ואת אביגדור ליברמן – שהיה מבחינתם כל השנים ‘פשיסט’ ‘גזען’ ו’מושחת’ – הצליחו להפוך בהוקוס-פוקוס לפוליטיקאי השפוי וההגון, מגן הדמוקרטיה – את בנימין נתניהו היו הופכים, בקלות יתרה, לשמש העמים, לצ’רצ’יל ולינקולן של מדינת ישראל, אילו רק היה מסכים ללכת בתלם ולספק להם את הסחורה.

אך בנימין נתניהו, שטובת ארץ ישראל באמת גברה אצלו על כל השיקולים האחרים, בלי מירכאות וללא סופרלטיבים, עמד בגבורה, כסלע איתן, תוך נכונות לשלם מחיר אישי כבד מנשוא, ששום מנהיג פוליטי בישראל לא נתנסה בו.

ג.

שלא יהיה מקום לטעות: נתניהו אינו טלית שכולה תכלת. אפשר לכתוב ספר עב כרס של ביקורת על התנהלות נתניהו בכל שנות שלטונו, החל מביצוע ‘הסכם חברון’ של ‘אוסלו’, מיד עם כניסתו לתפקיד, דרך ‘עסקת שליט’ והקפאות הבנייה, ועד המצב הבלתי נסבל של תושבי עוטף עזה, כולל הביקורת הקשה והנוקבת מכל, על המציאות המתסכלת שהעשור האחרון חלף בלי לחולל מהפכה דמוקרטית אמיתית במערכת המשפט וגרורותיה, מה שבסופו של דבר גרם לנתניהו עצמו את הנזק החמור ביותר.

אך עם כל הביקורות המוצדקות – בסיכומו של דבר, בשורה התחתונה והעיקרית, נתניהו הוא שהפסיק את המשך הדהירה המטורפת של השמאל שהתחילה באוסלו, גררה עימה את ה’התנתקות’, ואילו לא הייתה נעצרת, כבר היינו רואים היום מחלונות פתח תקווה את המדינה הפלסטינית השכנה, המאיימת, ואת דגל פלסטין מתנוסס על בירתה, ירושלים.

נתניהו, מבחינת השמאל, הוא המכשול העיקרי שחסם את דרכם בחזרה לשלטון. הוא חומת המגן היחידה המפרידה בינם לבין מימוש חלומם ל’מזרח תיכון חדש’ ו’מדינת כל אזרחיה’. הם ראו ועדיין רואים בו, בצדק גמור, את המנהיג היחיד בימין שבכוחו לעצור את המסע הגדול לפלסטין הנכספת שהשקיעו בו שנות עמל רבות כל כך, עד שזכו לראות את ניצניו בהסכם אוסלו וב’התנתקות’.

(גם בעיני הערבים, אגב, נתפס נתניהו כמחסום העיקרי למטרה המרכזית של התפרקות מדינת ישראל. כך הצהירו במפורש חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, כשהמליצו לנשיא המדינה על בני גנץ, בהבהירם כי הם עושים את הצעד ההיסטורי החריג רק למען המטרה הלאומית הערבית הדחופה: הפלת נתניהו.)

בשנים האחרונות הפך נתניהו, בעיני השמאל, לאויב מסוכן הרבה יותר, בשל הצלחותיו המדהימות בזירה המדינית והכלכלית, ובמידה רבה אף בשקט הביטחוני.

אילו לפחות נתניהו היה ‘לא-יוצלח’ והיה מגשים את אזהרותיהם, מדרדר את המדינה מבחינה כלכלית ומרסק אותה מבחינה מדינית, היה אפשר איכשהו לסובלו. היו יכולים להמתין בסבלנות עד שהעם ישים קץ לשלטונו בקלפי. אך הצלחתו המטאורית בכל התחומים כמעט, בסייעתא דשמיא, הטריפה את דעתם.

כל יום נוסף, מוצלח, של נתניהו בשלטון, המשיך לנפץ לרסיסים את דרך ההתקפלות והוויתורים. כל הצלחה מדינית או כלכלית של ממשלת נתניהו הימנית, הרחיקה אותם ואת תפיסת עולמם מהציבור ומהשלטון לשנים רבות.

עד לפני שנתיים, הם תלו את תקוותם בארה”ב. הם זכו לראות בבית הלבן נשיא עוין לישראל שהשפלת נתניהו הייתה מתחביביו הגדולים. הם יכלו להמשיך למכור את מרכולתם על ‘בידוד מדיני’ ועל הקרע המסוכן שגורם ראש הממשלה בסרבנותו המדינית ליחסינו עם בעלת בריתנו הגדולה, ארצות הברית של אמריקה.

אך אז הגיע טראמפ, שהפך את הקערה על פיה, והעלה את הידידות והתמיכה בישראל ובעומד בראשה לפסגות בלתי מוכרות, והגיעה גם ההפתעה של יחסים מצוינים וחסרי תקדים עם פוטין, נשיא רוסיה, וכמו תגובת שרשרת החלו עוד ראשי מדינות מחמש היבשות לפרוש שטיח אדום לראש ממשלת ישראל ולהדק את הקשרים המדיניים והכלכליים. וזה כבר באמת היה מעבר לסיבולת שלהם. גזר דינו במעוזי השמאל, בפרקליטות ובתקשורת, נחרץ: הוא חייב לשלם בראשו, מיד.

כך החל, בשנה–שנתיים האחרונות, שלב חדש וארסי במלחמה נגד נתניהו, שלב תפירת התיקים, תוך שיתוף פעולה הדוק וחסר תקדים בין הפרקליטות, המשטרה והתקשורת, שעשו יד אחת, קרימינלית, במסע ציד אכזרי שמטרתו להוריד מהשלטון בכל מחיר את מנהיג הימין המוצלח והפופולרי, עד שסוף-סוף לפני כמה שבועות הצליחו, לפחות חלקית, בפוטש של הפיכה שלטונית, ושני עיתונאים ‘נאורים’ כבר הספיקו להמליץ על ‘עונש המוות’ המגיע לו…

ד.

ועדיין לא מאוחר מדי. הסיפור טרם נגמר. אם גוש הימין–חרדים יעמוד יציב ונחוש, כגוש אחד וכסלע איתן, ללא חריקות ובלי שום פשרות, השמאל ייאלץ להרים ידיים. הממשלה היחידה שיצליח להקים היא ממשלה עם בל”ד, וממשלה כזו, גם אם תוקם, לא תוכל להחזיק מעמד יותר מכמה ימים.

כשגנץ ותקשורתו טוענים “אנחנו ניצחנו ואף אחד לא יכתיב לנו”, צריכים לענות להם בנימוס: “איש אינו מכתיב לכם, חלילה. ניצחתם? יש לכם 61? תרכיבו ממשלה, איש אינו מפריע לכם. אדרבה, נשמח מאוד לראות את עבודת הצוות ושיתוף הפעולה בקבינט הביטחוני בין בוגי יעלון, אחמד טיבי, איימן עודה וגבי אשכנזי”.

כשכל הפרשנים והפוליטיקאים, הדואגים מאוד ליציבות השלטון, עוטים על פניהם ארשת צדקנית ושואלים את בכירי הליכוד: “מדוע שלא תסכימו לממשלה בלי נתניהו, כדי שלא לגרור את המדינה לקטסטרופה של בחירות שלישיות?”, התשובה צריכה להיות, אף היא בנימוס ובקור רוח, פשוטה וקצרה: “נסכים לשקול את ההצעה, בתנאי שכחול לבן תסכים לממשלה בלי גנץ”. הכי הוגן והכי הגיוני.

בינתיים, עוד בטרם החל משא ומתן קואליציוני כלשהו, כבר הזדרזו הפרקליטות ותקשורתה להסיר את התחפושות ולחשוף את המניע האמיתי לתפירת התיקים השערורייתית. אם יסכים לפרוש, כך מדליפים בנוסח זה או אחר, נסכים להודות שהכול מפוברק, אין שוחד, אין צוללות ואין חמגשיות. אם יסכים לתת לנו את השלטון, מבטיחים אבירי שלטון החוק, ייהפכו כל התיקים הכבדים לעפר ואפר, כענן פורח, כרוח נושבת וכחלום יעוף.

ומסיבה זו כשלעצמה, מלבד כל הסיבות האחרות, צריך להתנגד בתוקף לכל עסקה, גם המפתה ביותר, להחלפת ראש הממשלה נתניהו.

אם הליכוד וכל הגוש לא יעמדו בתוקף ובנחרצות נגד כל ניסיון להחלפת נתניהו, זו תהיה לא רק כפיות טובה למי שהביא את המדינה ואת הימין לשיא, אלא בעיקר כניעה מבישה ל’מאפיה’ המשפטית–תקשורתית. אם נתניהו ייכנע, הדמוקרטיה תנוצח באופן סופי.

אם הליכוד יפסול את המנהיג הנבחר שלו, על בסיס מסע ציד וללא הרשעה, כל מנהיג ימין שלא ייכנע למדיניות השמאל, יעמוד לפני סכנת הדחה בידי פקידים בלתי נבחרים של הפוליטרוק.

בסיכום הדברים: על אף ההילולות וחגיגות הניצחון בתקשורת, המציאות העובדתית היא כי לגוש הימין סיכוי טוב יותר, ובכל מקרה הוא חזק יותר כדי להכתיב הרבה מהמהלכים, בתנאי אחד ויחיד: שהגוש כולו יישאר מאוחד ומלוכד כברזל, בלי פרצות ובלי סדקים.

ה.

במבט לאחור, כשמתבוננים שוב ושוב בנבואה המדהימה של הרבי לבנימין נתניהו, לפני למעלה מ-31 שנים (!), אי אפשר שלא להצטמרר.

בשנת תשמ”ח, שמונה שנים לפני שמוּנה לתפקיד, כשאיש לא חלם שבנימין נתניהו יהיה אי פעם ראש הממשלה, ובוודאי איש לא שיער מה יעבור עליו בשנות כהונתו, אמר לו הרבי דברים מדהימים, שמעולם לא נאמרו מפיו לאף אחד מהפוליטיקאים והמנהיגים הרבים שהיו אצלו:

“תצטרך להיאבק עם 119 אנשים. בוודאי לא תתרשם מזה כיוון שהקב”ה בצד הזה”.

הנבואה ה’מוזרה’ הזו, שהייתה נראית בשעת אמירתה כ’סתומה’ ובלתי מובנת, התבררה במהלך השנים יותר ויותר, באופן מפעים, כצפי מדויק של העתיד, של מה שיעבור עליו במשך למעלה מחצי יובל שנים בקריירה הפוליטית שלו. גם באשר למאבק הבלתי רגיל הצפוי לו, גם באשר לעמידתו האיתנה (“בוודאי לא תתרשם מזה”), וגם באשר לברכה והבטחה להצלחה (“הקב”ה נמצא בצד הזה”).

בסיטואציה הבלתי אפשרית שבה הוא נתון בימים אלו, נוכל רק לייחל ולאחל לו שהברכה הנדירה והכוחות המיוחדים שהוענקו לו, ימשיכו ללוות אותו, מתוך בריאות איתנה וסייעתא דשמיא.

במעבר בין השנה החולפת לשנה הבאה עלינו לטובה, בנימין נתניהו זכאי להכרת תודה של העם היושב בציון, בהם אלפי יהודים, חיים וקיימים, המתהלכים בינינו, שלא התפוצצו חלילה באוטובוסים ובמסעדות, ורבבות מתיישבים ביהודה ושומרון שלא נעקרו מביתם ואדמתם.

לבנימין אמר, ידיד ה’, ישכון לבטח עליו.

נאחל לו שבמהרה ממש יהיה זה הוא שיזכה למסור את מפתחות ההנהגה למלך המשיח, כבר בתחילתה של ‘תהא שנת פדות’, בגאולה האמיתית והשלמה.

• הכותב הוא העורך הראשי של שבועון חסידי חב”ד – ‘כפר חב”ד’

הדפס כתבה

88 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    י
    12/10/2019 20:45
    ימ
  1. חזק ביותר כל מילה בסלע!!

    • קורןנאוה טבריה   14/10/2019 17:55

      פרס ישראל לרה”מ ורעייתו הנפלאה –
      על הרדיפה, ההשחרה, השנאה והשנאה
      חסרת תקדים בעולם –
      בה עמדו בגבורה ובאומץ חסר תקדים –
      מול ‘כנופיית שלטון החוק’ וערפדיה סייעניה בתשקורת –
      פרס ישראל
      על סירובו של רה”מ לבגוד בימין ולשמש ”אתרוג” בידיהם –
      ובנחרצות נדירה לשמור על ארץ ישראל,
      על ביטחון ישראל ומדינת היהודים –
      כנגד כל הסיכויים, העלילות ותפירת התיקים –
      ובגבורה על-טבעית!!

      תודה לרה”מ, לרעייתו ולמשפחתו, על ההקרבה למען עם ישראל –
      לא מובן מאליו ונדיר בדורנו!

  2. ביבי אתרוג מזן מיוחד
    12/10/2019 20:52
    מוטי
  3. מאמר חזק כל מילה הסלע. ביבי המלך

  4. אני ממצביע עוצמה יהודית הבעיה שלי עם ביבי הוא לא ריסן את בגץ
    12/10/2019 21:29
    מני
  5. אם ביבי ירסן את בגץ הוא יהיה המנהיג האולטימטיבי
    לכן אני אצביע לבן גביר

    • בן גביר   13/10/2019 10:55

      היא גם נגד מערכת המשפט

    • fsd   13/10/2019 20:02

      להצביע לבן גביר זה לזרוק את הקול לפח וזאת הסיבה שהפסדנו צריכים כולם להצביע לליכוד וזהו נקי פעם אחת לתת לנתניהו כוח אמיתי פעם אחת לשם שינוי

  6. כל מילה פנינה
    12/10/2019 22:46
    יוסי
  7. נתניהו היה חזק!

  8. נימי
    12/10/2019 22:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. אתה מאמין לגיבוב השקרים והשטויות שרשמת? מדהים

    • כפיר   13/10/2019 09:54

      מעניין שתמיד כאשר מבקשים מיכם השמאלנים ההזויים הוכחות להאשמות שלכם כנגדנתניהו, מיד אתם נעלמים כלא הייתם…חבורה הזויה ומסןכנת…לך תכין חמוצים…

      • א   28/10/2019 12:42

        הוכחה לשחיתות? קרא את כתב החשדות. בניגוד לאוסף ההשמצות השקריות כלפי הפרקליטות, כיום מתנהל הליך מסודר שתכליתו לקבוע האם להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה, ואם יוגש כזה, יתנהל הליך משפטי תקין והוגן בבית המשפט. אין, ולא הייתה, שום “תפירת תיקים” – ומי שמנסה לטעון זאת, הוא שצריך להוכיח זאת. העובדות הן עובדות; הפרשנות המשפטית שלהן נדונה כעת, אבל נתניהו חרג מהשורה באופן מובהק, הן בקבלת מתנות בסכומים גבוהים, והן בעסקאות מושחתות מסוג “תן וקח” עם טייקוני תקשורת. בנוסף, כל טענות “תפירת התיקים” מתעלמות מעובדה קריטית אחת: לפי התיאוריה הזו, שום תיק לא היה אמור להיפתח לעולם נגד אולמרט, שעמד לבצע תוכנית שלום מרחיקת לכת. אבל דווקא אולמרט ה”שמאלני” היה ראש הממשלה הראשון שהוגש נגדו כתב אישום. היום תורו של נתניהו לשלם על שחיתותו.
        הוכחה לקרע בעם? הסתכל סביבך ותראה. הקשב לו. נתניהו מסית ללא סוף נגד כל מי שמתנגד לו. נתניהו מפיץ את השקר ועלילת הדם כנגד הפרקליטות. נתניהו דורש נאמנות מוחלטת, וכל מי שמעז לחשוב אחרת (גדעון סער? ראובן ריבלין?) או לעשות את תפקידו (רוני אלשיך? אביחי מנדלבליט?) הוא בוגד. נתניהו גרם וגורם הרס חסר תקנה למוסדות הדמוקרטיים בישראל. הכלל הבסיסי הוא שמותר לחשוב בכל צורה שהיא, שההכרעה היא בקלפי, ושהחוק מחייב את הממשלה ואת הנבחרים; נתניהו רומס את הכלל הזה, מסית ומעוות את כללי המשחק כדי לחמוק מעונש על מעשי שחיתות. זו הסיבה להתנגדות המשמעותית לו ולהתנהגותו.

  10. אחת הכתבות הטובות שקראתי
    12/10/2019 23:06
    רפאל
  11. חזק וברוך

  12. תשמח
    12/10/2019 23:19
    חמי
  13. נתניהו כבר אז סומן כיורש של שמיר אפילו הילדים הצליחו לשמוע זאת במרכז,הליכוד

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   13/10/2019 01:24

      שקיפות אמיתית כל מילה משקפת את המציאות האמיתית שאנו חיים בה !! ברכה מהרבי היא נצחית!!!

  14. ביבימלך ישראל
    13/10/2019 00:18
    עמי
  15. ביבי הוא המשיח רק מה אוכל נבלות וטריפות

  16. חותם על כל מילה
    13/10/2019 04:41
    מ
  17. זה הרבה מעבר לשנאת אישית לביבי וכדאי לסער/ ברקת להכין את עצמו לצונאמי… התקשורת משקפת את דעת עצמה ומעצבן לשמוע פרשנים “בכירים” כמו אברמוביץ ודנה וייס

  18. נעמה יששכר נטלה רק 7.5 גרם של קנאביס
    13/10/2019 04:58
    יוסל
  19. מזל שאתה לא עברת בקונקשן ברוסיה…

  20. נכון ובפרט ש...
    13/10/2019 09:15
    משה בן אברהם
  21. כל ההתקפלויות והנסיגות של ביבי הם חתימת ממשלות לפניו או הכרח בג”ץ.

  22. הרבי אמר זאת על חברי משלחות האו״ם
    13/10/2019 09:46
    שמום
  23. ולא על כנסת ישראל

  24. מרשים מאד .ומאד מעניין
    13/10/2019 09:49
    ישראל
  25. שאפו ענק לכתבה יפה מאד

  26. כתבה מהממת
    13/10/2019 09:53
    חלי
  27. וואו נתניהו הוא הניבחר צמרמורת

  28. בנימין נתניהו
    13/10/2019 09:54
    מרדכי ישראל אסרף
  29. בן – זכר. ימין – ולא שמאל. נתן – לעמו ישראל. יה – שמו של מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא יתברך ויתעלה שמו. הוא – ולא אחר. ( לא בני גנץ )

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   13/10/2019 17:34

      לי זהו שם יקר, משום שזה היה שמו של אבי ז״ל היקר!!

  30. מעניין מאוד
    13/10/2019 10:06
    אלי כהן - מיסטר מדיה
  31. האם יש וידאו מצולם של ברכת הרבי לנתניהו?

  32. ביבי
    13/10/2019 10:27
    חיים
  33. כך אצל הדתיים מרומים את המיטיב ולהתעלם משאר הגרעונות

  34. חזק ועוצמתי✍️🤝👏
    13/10/2019 10:40
    חני מהדרום
  35. מדהים!!! מאוד מרגש, חזק ועוצמתי! חזק ואמץ בנימין נתניהו ראש הממשלה הדגול שלנו – העם איתך לאורך כל הדרך – אל תתרגש מהביקורות שנובעות מצרות עין, מרוע ומשינאה תהומית של אנשים אלימים מאןד!!!!!
    תודה לך על על פועלך ומועדים לשמחה🙏🙏🙏

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   13/10/2019 17:32

      לכל הגולשים שמשתמשים בלשון רעה ואלימה – תעשו חשבון נפש, אלה הימים המתאימים לכך!! הקדוש-ברוך-הוא עדיין לא פסק ולא גזר את דינכם, אז קדימה זוהי הזדמנות פז☝️

  36. בעיקר מצטיין בשמירת הלשון.
    13/10/2019 10:51
    מיכאל
  37. “הם שכחו מה זה להיות יהודים”……

    • אזרח מוטרד   14/10/2019 21:28

      שכחת את הפרופסורית שצעקה בטרמינל לבחור שהתפלל עם תפילין?!
      את ה’דחיפה’ לתחבורה ציבורית וחנויות בשבת?!
      את הניסיון להרוס את מבנה המשפחה היהודי?!
      יש כאן יד מכוונת שרוצה לפגוע בקיום היהודי ונתניהו זיהה זאת בזמן.

  38. אמן ואמן
    13/10/2019 11:02
    פנינה
  39. אמת ויציב.

  40. הציבור הדתי, חרדי וימני צריכים לעבוד נכון יותר. לעקור הבעיה מהשורש! ה'קרן', שורשיה וענפיה.
    13/10/2019 11:12
    אביגיל
  41. כפי שכתבת בצדק: מתפרת התיקים תימשך כל זמן שהימין בשלטון. השורשים הבולשבקיים של אנשי השמאל, יכתיבו נטייה לכפייה פוליטית ברוח שלהם.
    אך שורש הבעייה חריף וחמור יותר!
    והטעות שלנו היא שאיננו עוקרים את העניין מהשורש.
    ה’תנועה לאיכות השלטון’ – המתרברבת בתפירת התיקים נגד נתניהו (כמו גם נגד שרון, דרעי ועוד) – הינה הזרוע המשפטית של ה’קרן החדשה לישראל’.
    מטרתם : 1. ליצור הפיכה שלטונית ברוח שולחיהם (המימון מגיע מוושינגטון, האיחוד האירופי ו…אנטישמים יהודיים. מרכז ה’קרן’ מצוי בוושינגטון. משם מגיעות הנחיות) כדי לקרב את השלטון בישראל לשמאל ה’דמוקרטי’ העולמי. או נכון יותר ל’סדר העולמי החדש’ (‘זוכרים? ‘מזרח תיכון חדש’) של ה-CFR האמריקאי ותנועות כמו האילומינטי וה’בונים החופשיים’ ועוד. בקיצור: שתהיה שליטה כלל עולמית אחת (מגדל בבל?!) של אנשי עושר וכוח. כאשר הוקם ה-CFR ב-1927 האוריינטציה הייתה הנפט הערבי. היום התמונה משתנה?! לא ברור.
    בכל אופן הם הצליחו ליצור אנדרלמוסיה והפיכה שלטונית בכמה מדינות כמו בדרום אפריקה
    2. מטרת ה’קרן החדשה’ בישראל, להעביר את השלטון בישראל, לפחות בשלב זה, לשמאל (ככל שיהיה שמאל יותר רדיקלי כך עדיף) ואחר כך להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה (ראו מה קורה כעת באירופה: מעל 50,000,000 מוסלמים שהיגרו לשם מאיימים על אירופה באלימות ורצח ושינוי תרבות. אבל אנשי הפוליטיקלי קורקט מצניעים את ממדי התופעה) או לפחות למדינה דו לאומית או למדינה ערבית.
    מערכת המשפט קשורה בקשרים הדוקים ל’קרן החדשה’ וגם מערכת המשטרה (‘קרן אברהם’). ולכן משתפים פעולה עם אידיאולוגיה זו המסכנת את קיומה השברירי של מדינת ישראל שעוד לא התאוששה מהשואה האיומה.
    מעל 1,000 ארגונים בישראל נתמכים ע”י ה’קרן החדשה לישראל’. ביניהם גם ארגונים דתיים וחרדיים (דוגמת ‘צוהר’ וקרן אביחי) שמקבלים בתום לב או במחשבה שקולה מה’קרן’ מימון כספי. ואין לשכוח: ‘בעל המאה הוא בעל הדעה’.
    ע”פ חז”ל בגמרא והרמח”ל במאמר הגאולה (ובמאמרים נוספים שלו) זה בדיוק המצב שיהיה בישראל לפני הגאולה ורק כאשר הכוחות העצמיים של הטוב של הנשמה היהודית יתגברו על הרוע החיצוני (וזר לנשמת האומה) תבוא הגאולה ו’ייתקע בשופר גדול’.
    חז”ל כותבים בפירוש במסכת סנהדרין צ”ח: “אין בן דוד בא עד שתכלה מלכות הזלה מישראל” ורש”י מוסיף: ‘מלכות שיש לה שלטון זר בישראל’ וכן כותבים חז”ל: ” אין בן דוד בא עד שיכלו כל שופטים ושוטרים בישראל” ורש” מסביר: ‘הרעים’.
    כל עוד לא התפתחה בנשמה הכלל יהודית ישראלית ‘מערכת חיסון’ בריאה המסלקת את ‘החיידקים’ הפולשים או גרורות הסרטן של מאות ארגוני ה’קרן החדשה לישראל'(המוכתבים מוושינגטון והאיחוד האירופי), סימן שהעם עדיין בשלבי יציאה ממשקעי הגלות ועדיין לא בשל לעצמאות לאומית שלמה (על כך אומרים בברכת המזון: ‘הרחמן הוא יוליכנו מהרה קוממיות בארצנו’ – הרב מזוז הסידוריו כותב ב’ ולא ל’. ורש”י מסביר ‘קוממיות’ – בקומה זקופה).
    עלינו: ימין, דתיים, חרדיים להתאחד ולהוציא אל מחוץ לחוק את ה’קרן החדשה לפלשתין’ וגרורותיה (בראשם ה’תנועה להפיכת השלטון’). רק כך נוכיח, כדברי הרמח”ל, כי הטוב גבר על הרע ואז ‘ייתקע בשופר גדול’.
    בכל אופן כעת ה

  42. ביבי
    13/10/2019 11:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  43. רק. ביבי. יכול. להנהיג
    בכבוד. את. העם
    ובגדול. יישר. כח
    עד120. אמן

  44. אוהב את הרבי ואת נתניהו.
    13/10/2019 12:05
    יהודי פשוט
  45. יישר כוח!!!

  46. ביבי וה-119
    13/10/2019 12:55
    אחרי מות
  47. אחרי מות , ניתן לומר מה שרוצים בשם המת, הוא לא בנמצא להכחיש שאמר או לא

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   13/10/2019 17:38

      כתב מישהו לפני שזה מתועד ביוטיוב, אז לפני שמבטלים ושוללים, בודקים!!!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   13/10/2019 17:39

      עדיין יש זמן לעשות חשבון נפש, הקדוש ברוך הוא עוד לא חתם✍️

  48. כל כך נכון
    13/10/2019 13:53
    אליהור
  49. איזה כתבה מדהימה יפה ומענינת

  50. כתבה מלאה השטויות ושקרים
    13/10/2019 13:59
    יו"ר ועדה
  51. הכתבה שלך נועדה לשכנע את המשוכנעים ומלאה במחיאות כפיים למלך.זה שמאכיל מעל למיליון פרזיטים בכספי ה”שמאלנים” כדי שהמעגל לא יפסק. כי ה”שמאלנים” ינתקו את חמצן המזומנים חלילה וגם יש צורך בלדאוג לפרנסה וגם שומו שמים יש צורך גם ללמוד את רוח הזמן ולא את רוח הבורות.
    אה ועוד דבר. הקטע המדבר על נבואת הרבי המכובד הינו קטע מנקודת מבטו של הכותב. משהו בסגנון אלוהי ללא כל סימוכין.רוצים לאכול יוכלו. לא רוצים לאכול, שלא יוכלו.
    מקווה מאוד לראות את התגובה

    • ישראלי   14/10/2019 21:40

      תגובה ליו”ר הועדה: כתבת הרב הלפרין מצוינת ומשקפת, ודבריך על החרדים השמצה לא מבוססת.
      נבואות הרבי לבנימין נתניהו פזורות באינטרנט לכל דורש (אבל יש כאלה המעדיפים לעוות עובדות היסטוריות לנוחותם).
      ולגבי נושא הפרזיטים: אני רחוק מלהיות חרדי אך דבריך רחוקים מהאמת.
      המציאות היא שהיום עשרות אלפי חרדים עובדים ותורמים במוסר העבודה שלהם וביכלתם האינטלקטואלית רבות למשק הישראלי.
      ראה גם דבריו של ר’ אורי זוהר (שהיה בשני העולמות):
      https://www.hidabroot.org/video/172711

  52. תגובה
    13/10/2019 14:11
    עופר
  53. מאמר מאלף ומנותח היטב ומעל הכל משכנע ביותר חזק ואמץ על הראיה התבונתית

  54. שכחתם להיות יהודים
    13/10/2019 14:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  55. אתה תומך באיש מושח ומסית שבדבריו יש גזענות קשה כלפי האזרחים הערבים אזרחי ישראל. ביבי מייצג את כל מה שהיהודים לדורותיהם מסתייגים ממנו.מוסר, הוגנות ורדיפת שלום זה המסר של היהדות וביבי רחוק מזה מרחק מזרח למערב. תכלס מה שחשוב לכם זה התקציבים הנדיבים ושתוכלו להמשיך באורח החיים הלא יצרני ואף הנצלני שלכם.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   13/10/2019 15:43

      אכן יש ביקורת נגד נתניהו וטוב שכך. אבל מכאן ועד לנהנתנות, שחיתות ובגידה המרחק עצום.

    • יפית   14/10/2019 01:27

      מה פתאום שתידאגו לערבים למדינה? זאת מדינת ישראל לא טוב לכם לכו יחד עם הערבים לסוריה או תיהנו לכם מדינה בסוף העולם , לא ניתן לכם לעשות מה שתירצו אנחנו הרוב לא תצליחו

  56. כל מילה אמת אבל...
    13/10/2019 14:50
    גייגר
  57. אבל אם ליברמן אפילו ימנע וגנץ יקים ממשלת מיעוט בתמיכה מבחוץ של הערבים ולו רק כדי להיפטר מביבי ( צריך רוב, לא צריך 61)…אזי גם אם מיד תתפזר הכנסת ויהיו בחירות…עדיין ממשלת המעבר תהיה שמאל בראשות גנץ ושרי השמאל…הנזק שהן יוכלו לעשות בכמה חודשים אפילו..יכול להיות עצום…שלא לדבר שפוליטית ישיגו חיסול של נתניהו

  58. כל מילה מדוייקת
    13/10/2019 15:04
    רן
  59. אין ספק שאלו מילות שפויות מול גל של שנאה עיוורת אובססיבית שגובלת בטירוף גם כשהמפסידים בסופו של דבר זה כל העם והם בתוכם

    שיח רדוד שיטחי ילדותי קטנוני קטרני

    כל מה שקנאה שנאה ותחרות יכןלה לחרפן את האדם

  60. דברי הלפרין
    13/10/2019 15:12
    ארא
  61. דברי הבל. ממשיך באותו קו הסתה של הימין.
    אישיות דתית או פוליטיקאי דתי לא יכול להיות אוביקטיבי.

  62. דברי הלפרין
    13/10/2019 15:16
    ארא
  63. מאכזב מאוד לשמוע דברים מסוג זה עם טענות ממש לא נכונות מפי רב.

  64. אין שכל אין דאגות
    13/10/2019 15:51
    עס
  65. מלא דעותך הצרות אבל עובדות הן עובדות ולא נתונות לפרשנות. כתבה מיותרת

  66. ביבי מלך ישראל וימשיך
    13/10/2019 16:13
    ברכה חי רוזנפלד מנבאה
  67. כל מילע בסלע ביבי אחד ויחיד וימשיך להנהיג עם שראל אמן חג שמח

  68. בחירות פעם נוספת
    13/10/2019 16:32
    אורי רינה שקד
  69. בגלל זה כנראה הולכים לבחירות מס 3. בהצלחה לימין. ימין השם עושה חיל.חג סוכות שמח! אנשי חב”ד הם מאוד מרשימים במעשים שלהם באהבת ישראל שלהם. גם הילדים שלהם מאוד מחונכים ומתגלשים יפה בשבת. ממש מכבדים את השבת.

  70. בנימין נתני-הו מאת הרב אהרן דב הלפרין.
    13/10/2019 17:07
    י-הושע דניאל קופפר
  71. בס”ד יום א’ י”ד תשרי התש”פ ערב סוכות.
    קראתי מילה במילה את הכתבה. אלו מלים כדורבנות. השנאה הינה כלפי הימין וביבי שהינו המוצלח שבין המנהיגים הוא זה שמשמש מטרה. לא נותר אלא לאחל לראש הממשלה ברכה והצלחה בהמשך דרכו כראש הממשלה,בעזרת השם יתברך וברכת י-ישר כח גדול לרב הלפרין. וכל עם ישראל באשר הוא שנה טובה ומבוכת גמר טוב חי-ים טובים והצלחה בכל מעשי י-דיהם.

  72. ביבי
    13/10/2019 19:05
    עמי
  73. אז מה שאתם כותבים ראש הממשלה ושרה הם טלית שכולה תכלת פרשת עמדי לא היתה הרי בסוף הוא שילם לא 70000 שקל פרשת הצוללות למצרים זה כלום ןטראפ מה שעשה זה טוב מי שכתב את הכתבה ברור שהוא לא נייטרלי

  74. מסית,משסע,ומפלג
    13/10/2019 19:26
    אבי
  75. אתה הסיבה האמיתי לזה שצריך להפריד דת ממדינה.אתה ממש ממשיך דרכם של הפרושים הראשונים,כמו שהם פיצלו את העם כך אתה עושה בדברי הסתה קשים.אנשים כמוך שמחלקים את העם כהם ואנחנו הם הבוגדים האמיתיים.

  76. מדיניות השמאל?..
    13/10/2019 19:31
    ברק
  77. תזכירו לי כמה שטחים הימין חילק לעומת השמאל?

    תשובה: השמאל, לעומת הימין, מעולם לא נתן שטחים.
    כל השטחים שנמסרו, נמסרו על ידי ממשלות ימין.
    וביבי הוא זה שכינה את ערפאת “ידיד אמת” ונתן לו את כל חברון.
    ביבי הוא גם זה שחבר למפלגות הערביות כדי לעצור את רבין מלבנות בירושלים. והוא גם זה שהצביע 3 פעמים בעד ההתנתקות ופינה בעצמו 2-3 יישובים.

    אבל תמשיכו לחשוב שביבי זה ימין.למרות שהוא שמאל מובהק.
    לחרדים איכפת מהתקציב שלהם ולא מהמדינה. אין הסבר אחר.

    • אילן   15/10/2019 02:12

      הליכוד החזיר תמורת שלום אמת את סיני שהיא אינה ארץ ישראל,משה רבנו לא נכנס לארץ אבל הוא היה 40 שנה במדבר.
      נתניהו עשה הכל בתחכום, וזה רואים שיטה לאורך כל שנות כהונתו,ממשלת השמאל חתמה על הסכם אוסלו ב שכולל את חברון,כשנתניהו עלה לשלטון הוא היה חייב לבצע את ההסכם הזה ועוד הסכמים,וכשקלינטון עומד לו על הוריד,הוא פשוט מיסמס את ההסכם בתחבולות הוא לא האמין לשניה לערפאת, אבל הוא הצליח למסמס את אוסלו עד שב1999 כשהוא הודח אוסלו היה תקוע לחלוטין.ואגב כך הוא עשה לאובאמה סובב אותו על האצבע וגם הודה לו וגם הוציא ממנו סיוע של 35 מיליארד,ואובאמה בעצמו נתפס שאומר ביבי שקרן אני לא יכול איתו,לסרקוזי וזה נקלט במיקרופון.
      התנתקות .נתניהו פעל במשך כל הזמן הזה לסגל את התוכנית בממשלה הצביע נגד בכנסת הצביע בעד מכיוון שהחוק קובע שהצעת חוק ממשלתית שר שמתנגד לה צריך להיות מפוטר,וזה היה כשהוא היה שר אוצר עם רפורמות .וברגע שהוא סיים את הרפורמות הוא התפטר,לפני ההתנתקות וניבא אחד לאחד את מה שיקרה.
      השמאל ביצע את הפשע הגדול ביותר מאז קמה המדינה הוא הכניס לפה את רב המרצחים ערפאת נתן לו את עזה ואת יריחו אחר כך נתן לו ,את שטח ג יאמרו עם ערפאת יעשה בעיות אנחנו הגלגל אותו בחזרה לתוניס אם כן מאז שהרוצח הזה הגיע עם עשרות אלפי רוצחים,החלו להיות אוטובוסים שמתפוצצים,ואז אמרו שאנחנו קרבנות שלום,בשנת 2000 עד 2002 רמת הפיגועים היו כמעט 2 ליום אלפי הרוגים ו עדיין פושעי אוסלו מסתובבים חופשי בלי משפט

  78. הבעיה האמיתית היא שהכותב באמת מאמין בכל השטויות שהוא כתב
    13/10/2019 20:33
    אזרח
  79. נתניהו מעולם לא היה מנהיג. האיש תמיד ידע לדבר אבל מעולם באמת לא הצליח לסחוף אחריו אנשים להיפך המהלכים מתוחכמים ומגיעילים הוא גרם להדחת כל יקירי הליכוד. שרון כתב על נתניהו שהוא אדם חלש ולחיץ שמעולם לא הצליח להעביר החלטות משמעותיות. מתי קרנו החלה לעלות אתם שואלים? התשובה היא כשהתחילו לעלות על הפשעים שלו. אז פתאום הוא הפך בעיניי החרדים שונאי ישראל למינימום דויד המלך. מה שמעיד על המוסר והערכים של האוכלוסיה הדתית שונאת ישראל שמנסה להפוך את המדינה היפה שלנו למדינת הלכה למחוק כל זכר לארץ ישראל היפה. מעורר חלחלה

  80. כמה שקרים בכתבה אחת.
    13/10/2019 21:15
    שלמה
  81. מאכילים את הציבור שלנו דברי הבל. מקווה שאנשים מספיקים חכמים כדי לא לאכול את התעמולה הזאת

  82. םעםעכ
    13/10/2019 22:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  83. ולמה כל כך נעולים על מתניהו? למה המשיחעות? למה מגייסים את אלוהים והדת לטובת נתניהו? ראש ממשלההשהוא יותר מידי בתקיד, זה מסוכן, אסור יותר מקדנציה שניים, כי השררה משחיתה.תראו בכל העולם החופשי אין הדתיים הפכו לימניים? הדת היא סוציאליטית וחברתית מאין כמוה,

  84. מדויק מצמרר ועצוב באותה מידה
    14/10/2019 01:48
    שי
  85. חבל שבני עמנו מתנהגים ככה…

  86. שטויות ביבי מוכר את המדינה לדת ולמקורביו.
    14/10/2019 02:48
    אודרי
  87. ביבי לא אוהב דת לא מחובר לדת אבל יודע כי באם יהיה לצד אנשי הדת הם יסחטו אותו אבל …. מקומו כראש ממשלה מובטח. אפילו הליכודניקים התנערו ממנו בבחירות האחרונות. ללא אנשי הדת הוא היה כלום !!!

  88. יש הבדל ענק
    14/10/2019 06:11
    ד
  89. בגין נפל חולה בגלל ששרון בגד בו ולבגין היה לב ענק שרגיש במיוחד לחיילי צהל וזאת הסיבה שנפל חולה לא היה ולא יהיה עוד אחד כמו בגין אדם משכמו ומעלה, ואתה מר כתב של חבד תישאר ותמשיך לכתוב בעתון של חבד ואל תנסה להטעות אנשים במיוחד לאדם דתי אסור לסלף דברים

  90. שלטון הימין
    14/10/2019 06:53
    אברהם
  91. מי האפס בעל המאמר ? נתמקד רק בבגין האם נעשה לו עוול? בגין הכניס אותנו לבוץ הלבנוני יחד עם שרון , לולא ברק היינו שם עד היום , ראש הממשלה הכושל בגין השתמש בדמגוגיה ( נאום הצחצחים) שרון שהוליך אותו שולל

  92. זו הסתה ! מה זה שמאל זה חלק מכם ישראל שנלחם למען המדינה
    14/10/2019 08:57
    יחד
  93. בושה של ניסוח זו הסתה! האמונה במילים ‘שמאל’ ‘תפירת תיקים’ ההתעלמות הבוטה משחיתות , ובכלל אכזבה גדולה מהציבור ירא שמיים, הלוואי והיה פה מאמר שמגנה את המצב של מערכת הבריאות,העוני,הזקנים ,הנכים , מאמר שמקרב ללבוב ת

  94. אמן כן יהיה רצון שנתניהו יזכה לראשות הממשלה
    14/10/2019 09:01
    דלי
  95. אמן כן יהיה רצון השם אלוהי ישראל והדת היהודית יעזור לפדות את נתניהו מאוייביו ויזכה את נתניהו בדין ויתן לנתניהו והימין את ראשות הממשלה על מנת שעם ישראל יהיה מוגן מאוייביו השמאלנים אוכלי החזיר ומנאצי השם והערבושים שחברו יחד

  96. איפה כל הרבנים
    14/10/2019 09:04
    דלי
  97. איפה כל הרבנים ומניהיגי היהדות החרדית? חמה הם לא חוברים יחד לתפילה אחת גדולה וזועקת לבורא העולם השם אלוהי ישראל להצלת נתניהו וגוש הימין ולהכחדת השמאל והערבים???? איפה הם???? אני קוראת לרבני הקהילה החרדית בן האשכנזים והן הספרדים חברו יחד כל הקהל החרדי לתפילה המונית להצלת נתניהו משונאיו והצלת גוש הימין על מנת שמדינת ישראל תישאר לעם היהודי ….

  98. על ביבי
    14/10/2019 11:00
    מאיר
  99. אם ביבי רוצה להצליח יותר שידאג קודם לעניים למקבלי הקצבאות ושלא ישלם מקבל קיצבת זקנה גם ביטוח רכב ואגרת רשיון כמו אנשי ההייטק ושהעשירים לא יתעשרו על חשבון העניים חברה בריאה קודמת ולפני הכל לעניים ולא לאלה שנשפך להם כסף מהכיסים יש פער גדול בחברה בישראל ואת זה חייבים לתקן

  100. פרשנות אחרת
    14/10/2019 13:42
    ממ
  101. כתגובה לדבריו של נתניהו ,בדבר הכוונה שהוא חושב לחזור ולשוב לרבי בעתיד , הרבי התכוון שביבי יצטרך להתמודד עם עוד 119 חברי הכנסת שעתידים גם לבוא לבקרו .

  102. הרבי
    14/10/2019 16:26
    בוקרה
  103. רוב עדות המזרח בוחרים בנתניהו יודעים שהוא שווה והוא מלך !!! האחד והיחיד במדינה ששוב להיות מנהיג אדם נבון ברמת על עם המון שכל בראש..

  104. שנאת חינם לביבי
    14/10/2019 18:58
    עדינה
  105. האיש זכה לשנאה הזאת ממעשיו! הרב הנכבד אתה רושם שטויות ממרום גילי אני גושמת לך אתה רושם שטויות.ורק המגזר שלך יכול להאמין לך.. כי כהה אמרו להם מה שהרבי אומר.

  106. תיאור מדוייק - כל מילה בסלע, אך פרט אחד חסר בכתבה:
    14/10/2019 19:02
    שלום
  107. הזיופים בקלפיות עלולים להפיל את נתניהו,
    כי לזכותו של השמאל ניתן לומר, שאין מידה רעה בעולם שהוא לא בורך בה…

  108. פשש מאמר אמיץ
    14/10/2019 20:31
    אליהו
  109. מאמר זה מוכיח שעוד עוד אנשים מעיזים לדבר ולכתוב שונה מהמייסטריים השמאל . הים ידוע כדי לזכות באהדה של אליטה הישנה של אנשי רוח תקשורת ואנשי תרבות זה להרביץ שנאה כלפי הימין המצביעים מהימין ובעיקר מול ביבי . כמה שנאה יש להם

  110. חזזזזזזזזזזק ביותר
    14/10/2019 20:56
    itamar ben shabat
  111. אלוף העולם הכותב שרואה את כל העולה בצורה מעוררת השתאות

  112. בנימין נתניהו מספר 1!!! שיהיה ראש ממשלה לעוד שנים רבות !!
    14/10/2019 21:08
    גלי
  113. רק ביבי יכול להנהיג את העם במצב המסובך מול כל העולם

  114. אלוף אלוף נהניתי מכל מילה
    14/10/2019 22:37
    אורה
  115. תודה על הניתוח המרשים

  116. יופי של כתבה
    14/10/2019 23:21
    מיכל
  117. תודה. כתבה לעניין! סוף סוף מישהו שפוי. הכתבה צריכה לדעתי לקבל במה רחבה יותר.

  118. וואו, מדוייק ביותר
    15/10/2019 03:10
    נ.ש
  119. הרבה מאוד זמן לא קראתי כתבה שהסכמתמ עם כ-ל מילה שנכתבה בה!
    ראיית מציאות נכוחה, אפילו אם לא היו קיימים דברי הרבי

  120. וואו, כל מילה בסלע!!!! ניכרים דברי אמת
    15/10/2019 19:50
    שמאלני שהתפכח
  121. יישר כח לכותב המאמר.

    יש להפיץ את המאמר בעיתונים מודפסים, ולפזר את זה בתור פלאייר בשכונות של השמאלנים המטורללים שברחתי מהם…

  122. תודה רבה על המאמר הזה! מועדים לשמחה ושנה טובה. מעודד מאד מאד
    15/10/2019 22:15
    חבדניקית סמויה
  123. פשוט מדי יום תוהה כיצד אנשים סביבי בשמאל לא רואים את מה שכל כך ברור: ההתנכלות לאדם כה מסור, כה מוכשר כה הוגן וישר ועוזר לעם ישראל ולא רק לעם ישראל. גם פשרותיו – נאום בר אילן וכו’ אני מלמדת עליו זכות. לא היתה לו ברירה וזה חלק מהחכמה שחלק לו הקב”ה. ובשבוע האחרון מסתובבת עם מועקה כיצד יתכן שמתנכלים כל כך לנתניהו. ומאמר זה מקל מאד. מסביר הכל. שהקב”ה יתן לנו את הכוחות לתמוך בו. לעודד אותו בשעתו הקשה. לא ננטוש אותו כאות תודה על כל מה ששילם בעבורנו וזו בקשתנו מכל חברי הכנסת של הימין להמשיך ולעמוד לצידו ללא פשרה!

  124. לא הבנתי, איפה הנבואה המדהימה?
    16/10/2019 11:50
    משה
  125. אמרתם שיש נבואה של הרבי ז”ל. איפה היא?

  126. להתפלל
    17/10/2019 07:54
    לייזר
  127. בס”ד

    מאמר מאלף ומרגש כאחד! יישר כוח. אני אישית ממליץ שכל אחד פשוט יאמר פרק תהילים לזכות ראש הממשלה וכמובן למען העם והארץ. פשוט תפילה חמה מלב כנה.

  128. ביבי והרבי
    20/10/2019 09:30
    משה שגב
  129. טונות של רכילות, טונות של ברבורים , והכי מענין לא ניכתב.. מה יצא מהבטחת הרבי ? מה היתממש ? מה עם המלך המשיח … כתבה כל כך ארוכה ומשמיצה את כל העולם (שזה נכון) אבל כלום על הרבי ובנימין ???? בסוף בסוף כותב כמה מילים על הרבי ??? פשוט לזרוק לפח מה שנכתב כאן כי אין שום חידוש מענין ואו מסעיר. רק מעצבן…. הכותרת מפוצצת. מושכת. והכתבה עצמה ??? לפח.

  130. כתיבה נפלאה
    01/10/2020 07:58
    דובי
  131. תמיכה ראויה בכתיבה ראויה.