ליברמן: ‘כשהמנדט יעבור לגנץ – שעון החול יתקתק והכל יסתדר’

בריאיון באולפן 'שש עם עודד בן עמי' בחדשות 12, אמר יו"ר ישראל ביתנו: "נתניהו הקים גוש של חרדים ומשיחיים ורוצה להביא את כל הגוש הזה. זה אבסורד" • " מהמר כאן בטלוויזיה שלא יהיה סבב בחירות שלישי ונגיע לממשלה" • הבהיר שלא ידרוש מביבי להתפטר עד שיהיה פסק דין חלוט
חרדים 10
י"א תשרי התש"פ / 10.10.2019 19:56

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, התייחס הערב (חמישי), בראיון שהעניק לעודד בן עמי בחדשות 12, לתוקפנות האיראנית ולפלונטר הפוליטי לאחר הבחירות לכנסת ה-22.

לדברי ליברמן, חרף השימוש הפוליטי שנעשה באיום האיראני, “לא מדובר בספין ולא בהפחדה אלא באיום מוחשי וממשי”.

ליברמן  אמר כי איראן “חייבת להבין” מה יהיו ההשלכות אם תחליט לתקוף את ישראל. “אני חושב שעדיין לא הפנימו את איום הטילים המדויקים. אם דיברנו על איום בנשק לא קונבנציונלי כאיום קיומי – האיום הטילים המדויקים הוא איום בלתי נסבל”.

בראיון האשים ליברמן את נתניהו במניעת ממשלת אחדות

. “צריך להבין שראש הממשלה תקף, גידף ודיבר נגד רעיון ממשלת האחדות כל מערכת הבחירות”, אמר. “הוא מבין שאין לו ברירה אלא לדבר בעד ממשלת אחדות כשבפועל הוא עושה הכל כדי להכשיל אותה. אני לא ממהר לשום מקום, אנחנו מחכים שמלאכת הרכבת הממשלה תעבור לגנץ – ואז נדבר כמו שצריך.

”אנחנו מתחייבים לעשות הכל על מנת לא להגיע למערכת בחירות שלישית. כרגע ברור, מעבר לכל ספק, שנתניהו מוביל אותנו למערכת בחירות שלישית, מנסה להוביל אותנו”.

ליברמן הוסיף: “שמתי הצעה שקולה ומאוזנת שמטיבה עם נתניהו והליכוד. אימצתי את מתווה הנשיא. צריך לדבר על קווי היסוד. נתניהו מדבר על 4 מיליארד שקל תוספת לביטחון. מאיפה הכסף יבוא? מה עם חוק המרכולים, גיוס הישיבות, הנכים? נתניהו הקים גוש של חרדים ומשיחיים ורוצה להביא את כל הגוש הזה. זה אבסורד, הוא היה מוכן להקריב איש ליכוד בכיר, אבי דיכטר, יו”ר ועדת חוץ וביטחון, אבל לא לגעת במשה גפני כיו”ר ועדת הכספים. כשזה יעבור לגנץ – שעון החול יתחיל לתתקתק והכל יסתדר”.

ליברמן הבהיר שלא ידרוש מנתניהו להתפטר עד אשר יהיה פסק דין חלוט ולא עם ההחלטה בדבר הגשת כתב אישום נגדו.

“נתניהו הוא יו”ר הליכוד, ראש ממשלה מכהן, אין לי בעיה עם שום התחשבנות ואני לא פוסל אותו. אני משתדל להתעלות מעל כל המשקעים והחשבונאות האישית. ישראל זקוקה לממשלה רחבה ויציבה שמסוגלת לקבל החלטות קשות.

”כשראש הממשלה מדבר על תכנית הרב-שנתית לצה”ל והוספת 4 מיליארד שקל בשנה – אי אפשר לעשות את זה בממשלה צרה. צריך לחתוך בבשר, צריך ממשלה יציבה ל-4 שנים. אני מהמר על כך בטלוויזיה שלא יהיה סבב בחירות שלישי ונגיע לממשלה”.

הליכוד: ליברמן מתואם לחלוטין עם לפיד ובולם ממשלת אחדות רחבה

בערב יום הכיפורים פורסם במעריב ריאיון בו אמר על  השרה מירי רגב: “בהמה ששמו במשרד התרבות”.

בראיון בחדשות 12 הוא סרב להתנצל על הדברים: “למרות שעברתי ניתוח להארכת הפתיל הקצר, כל מערכת הבחירות אנשים השתלחו , גידפו, קיללו. התאזרתי בסבלנות, לא מתכוון לנהל איתם פינג-פונג – אבל מותר גם לי להגיד מה שאני חושב: אני לא חוזר בי מהדברים, עוד הייתי עדין מאוד. הספירה לאחור החלה”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן אש ישר ואמיתי וצדוק
    11/10/2019 19:39
    ציונה
  1. צודק

  2. אביגדור ליברמן
    12/10/2019 13:47
    דנה
  3. אנחנו איתך. כחול לבן. ישראל ביתנו.מוגשר והעבודה. מושלם
    מחכים לך.

  4. שעון החול מתקתק
    13/10/2019 04:57
    יוסי
  5. תוספת של 4 מיליארד בשנה מטומטם בגללך נעשו בחירות פעמיים ובדרך לשלישית על הכסף המבוזבז הזה לא חשבת מהיכן יגיע ?,מה קרה הנחש הפך את עורו?שנים שאתה יושב עם הדתיים המשיחים הסתובבה לך הקופסא עם מי אתה רוצה להקים ממשלה שאתה נגד כולם

  6. ממשלת ימין
    14/10/2019 10:32
    דידייה
  7. כל המכשולים להקמת קוהליצייה נובעת מעצם קיומה של מפלגת ישראל ביתנו והעומד בראשה.למה אנחנו צריכים מפלגה רוסית ובמיוחד אם בוחריה לא מעוניינים להכנס למסגרת יהודית ואפילו נלחמים בה.סביר מאוד שהם רוצים לגנוב ולשנות את אופייה של מדינת היהודים ואולי בגלל שחלק גדול מהם לא יהודים והם בתהליך שינוי חוק השבות.צריך לשמור ולחזק את יסודות בית שלישי.תארו לעצמכם שליברמן יעלה עוד מיליון עולים רוסים על בסיס חוק השבות הפרוץ והנה לכם מפלגת שלטון גם לא דמוקרטית וגם לא יהודית בהנהגת ליברמן או דומה לו..מי אתה ליברמן מאין באת ולאן אתה הולך

  8. ליברמן
    14/10/2019 12:18
    חגית
  9. כמה טרוף יש לאיש הזה חי בהרגשה שחיבים לא בן אדם מגעיל

  10. ליברמן....ליצן....
    15/10/2019 09:18
    אורן.ש
  11. 1) ליברמן לא דורש שביבי יתפטר
    אלה לאחר פסק דין סופי.
    ***לליברמן היו תיקים של
    חברות קש…. הפלא ופלה הוא הצליח לצאת מהם
    והבנות שלו בנות ה 20נהיו מליונריות
    אייך ,???רק מעבודה קשה,,,.חחחחח
    2) ביגללו יצאנו לבחירות בפעם השנייה ואולי שלישית
    וקופת המדינה הפסידה מעל מילארד שח .
    אבל לבוחרים שלו זה ממש לא מעניין
    שניתן בכסף לשלם תרופות לזקנים ולחינוך …
    כולכם צבועים