“באנו לפטר אותה”: פעילי ימין הכינו הפתעה בנתב”ג לעו”ד ליאת בן ארי

פעילי ימין קבלו את פניה של הפרקליטה התובעת בתיקי נתניהו - שחזרה מחופשה בחו''ל, אליה יצאה למרות השימוע שנערך לראש הממשלה בתחילת השבוע
חיים טוויל
י"א תשרי התש"פ / 10.10.2019 18:32

פעילי ימין הגיעו אחר הצהריים (חמישי) לנמל התעופה בן גוריון, כדי לקבל את פניה של בכירת פרקליטות המדינה, עורכת הדין ליאת בן ארי.

בן ארי, התובעת בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו, יצאה לחופשה משפחתית בדרום אפריקה, למרות הליך השימוע לנתניהו שנערך בימים האחרונים.

רן כרמי בוזגלו, אחד הפעילים שהמתינו לבן ארי בנתב”ג, סיפר: ”למעשה הגענו כדי לפטר את הפרקליטה שסרחה. בן ארי נעדרה בהפגנתיות מהשימוע שנערך לנתניהו ומפגינה זילות בשלטון החוק ובמשטר הדמוקרטי”.

לדבריו, ”היא מזלזלת בנתניהו, שנבחר על ידי רוב הציבור להנהיג ומאותתת שמבחינתה הפור נפל ואין כל ערך לעמדות המשפטנים המכובדים שמייצגים את ראש הממשלה”.

כפי שדווח בחרדים 10, ליאת בן ארי – הפרקליטה שהובילה את חקירות ראש הממשלה, נעדרה משתיים מתוך ארבע ישיבות השימוע בתיקי נתניהו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לעצור מייד את רן כרמי בוזגלו על תקיפה מילולית של עובדת ציבור
    12/10/2019 18:22
    שי
  1. מה קרה למדינה כל עושה מה שהוא רוצה ומתנהג כפי שהוא רוצה מדינה עולם שלישית , הבוזגלו הזה מגזים חושב שהוא מעל החוק , לעצור אותו מייד כפי שהיו עושים כלפי אחרים ולהרחיק אותו מהפרקליטה ליאת בן ארי , עורכת דין ליאת בן ארי רוב הציבור מעריך ואוהב אותך .