כחול לבן: כשנקבל המנדט מהנשיא, נתחיל ליישם את מתווה ליברמן

אריה ריבקינד
|
י"א תשרי התש"פ / 09.10.2019 23:45
כחול לבן: “מקווים שהצעת ישראל ביתנו תהיה קריאת השכמה נוספת לליכוד להתעשת ולעשות את המעשה הנכון – לחשב מסלול מחדש” • ח”כ עודד פורר: “מתווה ליברמן הוא היחיד שיכול למנוע בחירות”

מפלגת כחול לבן הגיבה הערב (מוצאי יום כיפור) למתווה ארבעת השלבים להקמת ממשלת אחדות שהציע יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

מתווה ליברמן: ממשלה רק עם כחול לבן, ישראל ביתנו והליכוד

“אנחנו מברכים ורואים במפלגת ישראל ביתנו וביושב הראש שלה אביגדור ליברמן שותפים לדרך ושותפים לקואליציה שתקום, ומקווים שתקום במהרה”, אמרו בכחול לבן.

“מיד לאחר הבחירות קראנו לליכוד לבוא ולנהל עמנו משא ומתן ענייני ותכליתי קודם כל על קווי היסוד. לצערנו בקשתנו עד כה נענתה בבלוק. אנו מקווים כי הצעת ישראל ביתנו תהיה קריאת השכמה נוספת לליכוד להתעשת ולעשות את המעשה הנכון – לחשב מסלול מחדש ולבוא לשולחן הדיונים”.

בכחול לבן הוסיפו: “כשיו״ר כחול לבן יקבל המנדט, נהיה מוכנים ליישם את השלב הראשון – ניסוח קווי יסוד ודיון בכלל הסוגיות הלאומיות שעל סדר היום”.

ח”כ עודד פורר מישראל ביתנו התייחס למתווה האחדות שפרסם יו”ר מפלגתו: “‏המתווה שפרסם ‎ח”כ אביגדור ליברמן הוא היחיד שיכול למנוע בחירות שלישיות. כל אחד מהצדדים יוותר על משהו – נתניהו יוותר על הגוש, גנץ יוותר על הבכורה ברוטציה. יכולה לקום כאן ממשלת אחדות, לאומית וליבראלית, תוך ימים ספורים”.