מי מכשיל את האחדות? בכיר בליכוד: “גנץ בובה על חוט של לפיד”

פגישת המו"מ בין הליכוד לכחול לבן הסתיימה כעבור שעתיים: לא נקבעה פגישה נוספת - ומיד הוטחו חילופי ההאשמות • בכיר בליכוד: "גנץ נסע לחו"ל - כך לא מתנהג מי שרוצה לנהל משא ומתן, כך נראה מי שרוצה בחירות" • כחול לבן: "הם מתעקשים לדבוק בבלוק ה-55 ובהפרחת סיסמאות"
אריה ריבקינד
כ"ט אלול התשע"ט / 29.09.2019 12:31

פגישת צוותי המשא ומתן של הליכוד וכחול לבן שהתקיימה הבוקר (ראשון) בכנסת נמשכה כשעתיים והסתיימה ללא כל התקדמות.

בניגוד לפעמים הקודמות, בסופה לא נקבעה פגישה נוספת.

יצוין כי בני גנץ נצפה לפנות בוקר בדרך ללונדון. הוא ישוב  במוצאי החג.

בהודעה רשמית שפרסמה רשימת ‘כחול לבן’ נטען, כי התעקשות הליכוד על בכורה ברוטציה ועל בלוק ה-55 מכשילה את המו”מ.

“לצערנו בליכוד דבקים אך ורק ב’נתניהו תחילה’. ‏במסגרת זו, בליכוד מתעקשים לדבוק בבלוק ה-55 ובהפרחת סיסמאות שכל מטרתן לצבור נקודות לקראת הבחירות הנוספות אליהן נתניהו מדרדר את ישראל”, נאמר בהודעה.

בכחול לבן הוסיפו: “‏מדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות רחבה, יציבה וליברלית בראשות בני גנץ – אך ורק למען מטרה זו נמשיך ונפעל”.

בליכוד מגיבים בחריפות לכישלון פגישת המשא ומתן בין צוות המו”מ של המפלגה וצוות המו”מ של כחול לבן.

בהודעת הליכוד נאמר: “אכזבה גדולה בליכוד הבוקר נוכח הסירוב המתמשך של כחול לבן לקבל את ממשלת האחדות של נשיא המדינה – ממשלה שיוויונית עם רוטציה בין נתניהו לגנץ”.

בליכוד הוסיפו: “העובדה שכחול לבן דוחים את האפשרות היחידה לממשלת אחדות מוכיחה שבכחול לבן קיבלו החלטה אסטרטגית לטרוק את הדלת לממשלת אחדות ולגרור את המדינה לבחירות”.

עם זאת ציינו במפלגה, “ראש הממשלה נתניהו יעשה מאמץ אחרון למיצוי האפשרות להקמת ממשלה בשלב זה, לפני החזרת המנדט לנשיא. גם במידה והמנדט יוחזר, הליכוד יפעל בכל דרך לקידום ממשלת אחדות על פי מתווה הנשיא”.

גורם בליכוד אמר על פגישות המו”מ עם כחול לבן: “דנו בנושאי מהות. הם לא החזירו תשובה על מתווה הנשיא. גנץ בחו”ל – כך לא מתנהג מי שרוצה לנהל משא ומתן, כך נראה מי שרוצה בחירות”.

גורם נוסף בליכוד אמר: “יאיר לפיד מטרפד ממשלת אחדות בגלל שהוא לא רוצה רוטציה בין נתניהו לגנץ, הוא רוצה רוטציה בינו לבין גנץ – ובשביל זה הוא מוכן לגרור את המדינה לבחירות”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בובה ביבי
    29/09/2019 12:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. וביבי בובה על חוט של שרה

  2. הציבור עדיין לא הפנים שגנץ לא קורץ מחומר הראוי להיות ראש ממשלה.
    29/09/2019 15:13
    מירי
  3. תנברו בעברו של גנץ ותסיקו מסקנות. האיש לא מסוגל להנהיג את המדינה.

  4. בובה על חוט
    29/09/2019 23:24
    אבנר
  5. גנץ רוקד בחוטים של לפיד שרוקד בחוטים של קוברינסקי שמתאם את ההצגה עם איבט.

  6. בחירות. שלישיות
    30/09/2019 01:16
    בתי
  7. כאן ועכשיו. כחול לבן משחקת משחקים
    גנץ לא מסוגל לנהל. את. המפלגה בוודאות הוא לא יכול להנהיג את המדינה הזו שכבר.20 שנה התקשורת השמאלנית מוטה. וכך יורדים לחיו של נתניה ומשפחתו. כחה התקשורת ומפלגות השמאל ומספר עיתונאים
    קטנים ואפסים אנשי רוח. וחולי רוח למנהם. שסעו את העם הזה ופילגו וסיכסכו בן עדות אשכנז לספרדים. ולמרות כל זה אנחנו רואים. שהם לא מצליחים.

  8. שטויות כתבה מגמתית
    30/09/2019 09:02
    יעל
  9. ומה עם הברית הקשץדושה בין ביבי והחרדים???? החרדים מתים שלפיד ישאר בחוץ ככה נוח להם כחול לבן קיבלו הרבה מנדטים בזכות לפיד העם לא רוצה בחטנות וכפיה דתית וגם ליברמן לא רוצה רדו מלפיד יש דברים שהוא צודק

  10. חצוף אחד.
    30/09/2019 10:47
    גבי
  11. ביבי שבוי של ליצמן ובנט. הוא מתעקש לבוא כגוש וזה בסדר מבחינתך אבל לגנץ אסור לבוא כגוש? רק לשקרן הנוכל ביבי מותר וזה לא אומר שהוא שבוי של בנט? אם היו לו קצת ביצים אמיתיות היה קם, עושה קואליציה בלי שס, בלי בנט טהנחש שקד, בלי ליצמן ויכולנו לזוז קדימה אבל הוא רוצה קואליציה של 88 חברי כנסת ששם לגנץ אין רוב איזה הונאה חסרת אחריות ונבלה אמיתית אבל תגנץ אסור לשמור על השותפים שלו רק לשקרן הזה

  12. איכס פשוט איכס...מנהיג וסגנו נמצאים חו"ל....
    01/10/2019 07:24
    שלומי
  13. אין מילים ואני אומר לאזרחי ישראל להתעורר מהר..מי שאמור להנהיג אותנו.הוא וסגנו בטיול בחג הכי חשוב לעם ישראל.המדינה נמצאת ברגע קרטי במקום ליצור אחדות הם מטיילים כן כן כן.כמה המדינה חשובה להם..אוי למדינה שאלה מנהיגיה…בושה בושה..וחג שמיייח לאוהבי עם ישראל ולמדינת ישראל…נ.ב.להתעורר כן כן אין לנו מדינה אחרת….בושה לגנץ ולפיד אתם לצנים קטנים