מיקי זהר חיפש איך לעקוץ את לפיד – וזה מה שהוא מצא בפייסבוק

אבי כץ
|
כ"ו אלול התשע"ט / 26.09.2019 15:19
ח”כ מיקי זוהר התפאר בכמות הלייקים שמקבל ראש הממשלה על פוסט בפייסבוק – ושאל את לפיד: “אי פעם הצלחת לקבל 60,000 לייקים על פוסט?” • “מדהים בעיני שהוא והמפלגה המתנשאת שלו – יש עתיד, שמייצגים במקסימום 300,000 בוחרים, מנסים להכתיב לנו מי יהיה ראש הממשלה”

ח”כ מיקי זוהר תקף היום (חמישי) את ח”כ יאיר לפיד ושאל אותו אם “אי פעם הצליח לקבל כמעט 60,000 לייקים ו-11,000 תגובות על פוסט?”

בצירוף צילום מסך של פוסט בפייסבוק מחשבונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו – כתב ח”כ זוהר:

“קשה להכיל את לפיד שפוסל ראש ממשלה שקיבל פעם אחרי פעם תמיכה של יותר מ-1,100,000 איש. מדהים בעיני שהוא והמפלגה המתנשאת שלו (יש עתיד) שמייצגים במקסימום 300,000 בוחרים, מנסים להכתיב לנו מי יהיה ראש הממשלה. זה אבסורד”.

זוהר המשיך: “אגב, הוא אי פעם הצליח לקבל כמעט 60,000 לייקים ו-11,000 תגובות על פוסט? למי שתוהה, זהו סדר הגודל של התמיכה והאהבה שראש הממשלה זוכה לה בציבור בניגוד למה שהתקשורת מציגה. כשהצד השני ישכיל להפנים את זה, הכל יהיה פה הרבה יותר פשוט או שמא הם היו מעדיפים לנסות ולהיפטר מהכוח החזק הזה שיש לנו לימין”.

את הדברים כתב ח”כ זוהר לאחר שלפיד הודיע כי לא ישבו בשום מצב בממשלה בראשותו של נתניהו.

“נתניהו לא ניצח בבחירות. הוא הפסיד”, כתב לפיד. “בני גנץ הוא איש טוב ממנו, שיהיה ראש ממשלה טוב ממנו”. לדבריו, “יותר אנשים הצביעו לכחול לבן, מאשר לליכוד. הם עשו את זה מפני שהם מאמינים שהגיע הזמן לשיח של ערכים, לשינוי כיוון. הם גם קיבלו מאתנו הבטחה שלא נשב בממשלה של נתניהו כל עוד יש לו כתבי חשדות או כתבי אישום. הבטחות כאלה צריך להבטיח בזהירות לפני הבחירות, ולקיים אחרי הבחירות”.