כואב: דוד בקר ז”ל, שנהרג בתאונה בגיאורגיה, תכנן לנסוע לאומן לר”ה

דוד בקר ז"ל, תושב הר נוף, נפגע אנוש במהלך טיול בגיאורגיה אליו יצא עם חברים • אחיו יאיר: "הם חזרו בשעת לילה מאוחרת ובסיבוב הרכב החליק והתהפך שלוש פעמים. קיבלנו את זה קשה מאוד. הוא בחור חברותי, מאוד אהב לטייל"
יוסף גרינבוים
כ"ה אלול התשע"ט / 25.09.2019 16:23

דוד בקר ז”ל, צעיר חרדי בן 25 משכונת הר נוף במירושלים, שנפגע אנושות בתאונת דרכים בגיאורגיה שלשום, נפטר הבוקר (רביעי) מפצעיו בבית החולים בטבילסי.

תאונת הדרכים התרחשה בגיאורגיה באזור קזבגי, במהלך טיול אליו יצא הצעיר עם קבוצת חברים לא ישראליים.

אחיו, יאיר בקר, כתב בדף הפייסבוק שלו: “אחי היקר והאהוב ז”ל. אני עדיין לא מעכל”

יאיר סיפר לוואלה כי שני חברים נוספים שהיו עם דוד בעת התאונה נלקחו למשטרה בכדי לתת עדות, אך סיבת התאונה עדיין לא התבררה.

“היו אתו שני חברים שהיו במעצר ולקחו אותם לחקירה, אך לא קיבלתי תמונה ברורה מהשגרירות מה בדיוק קרה, לא קיבלנו תשובות”, סיפר יאיר. “אמרו לנו שזה בחקירה. “שמעתי שמישהי מקומית גם נהרגה בתאונה אז אולי בגלל זה עצרו את שני החברים כדי להבין מה קרה. הוא היה רווק, לא התחיל את החיים”.

האח הוסיף: “מי שנהג באוטו הוא בחור בשם יוסי. חבר סיפר לי שהם חזרו בשעת לילה מאוחרת ובסיבוב הרכב החליק והתהפך שלוש פעמים והוא נהרג, והם יצאו ממש בלי פגיעות. הוא תכנן לטייל בגיאורגיה ומשם לנסוע להמשיך לאומן לראש השנה. קיבלנו את זה קשה מאוד. הוא בחור חברותי, מאוד אהב לטייל, לראות את העולם”.

יאיר אמר כי אחיו היה סטודנט לתואר ראשון בחוג למנהל עסקים במכללת הדסה.

ראש אגף המבצעים בזק”א חיים וינגרטן אמר: “מיד עם קבלת הדיווח על תאונת הדרכים הקשה, הוזעק למקום שליח חב”ד ומפקד זק”א גיאורגיה לבית החולים בטביליסי, על מנת לסייע למשפחה. הרופאים פעלו רבות ועשו כל שביכולתם כדי להציל את חייו של יוסף דוד אך לצערנו הרב הבוקר נקבע מותו”.

כעת פועלים לזרז את שחרור גופתו, כדי להטיסו לקבורה בישראל.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות