הנשיא ריבלין שוקל להטיל על ביבי את הרכבת הממשלה – כבר הערב

המאמצים להקמת ממשלת אחדות: הערב ב-18:00 ייפגש נשיא המדינה במעונו עם נתניהו וגנץ • אם הפגישה תיכשל הוא שוקל האפשרות להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על נתניהו - כבר הערב
חרדים 10
כ"ה אלול התשע"ט / 25.09.2019 12:59

נשיא המדינה ראובן ריבלין שוקל להודיע כבר היום (רביעי) כי הוא יטיל על ראש הממשלה בנימין נתניהו את מלאכת הרכבת הממשלה. זאת, אם הפגישה שנקבעה להערב בין גנץ לנתניהו לא תוביל לתוצאות. . כך דווח בחדשות 12.

בשעה 18:00 ייפגש שוב הנשיא עם נתניהו וגנץ במשכנו שבירושלים.

”אני מאמין שהדרך הנכונה היום היא לבנות ממשלה רחבה ככל האפשר”, אמר ריבלין בטקס הרמת כוסית עם שגרירים. ”אני מנסה לעשות כמיטב יכולתי. הממשלה החדשה צריכה לזכור שכדי לקדם הדמוקרטיה כל הדעות והמגזרים צריכים להילקח בחשבון”.

יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, התייחס הבוקר למשא ומתן בין שתי המפלגות הגדולות, ואמר: “ההיסטוריה הוכיחה שכשביבי רוצה הוא האדם הגמיש בעולם. אני מקווה שאת אותה גמישות הוא יגלה גם במו”מ מול כחול לבן, ויפסיק את משחק ההאשמות בגלל מי הולכים לסבב בחירות שלישי, ואולי נתבשר עוד לפני ראש השנה שלפחות ברמת העיקרון יש ממשלה אשר תתפנה סוף סוף לטפל בבעיות הביטחון והכלכלה, במיוחד על רקע גל הפיטורין הצפוי במשק”.

הבוקר דווח ב’ידיעות אחרונות’, כי קיימת מחלוקת פנימית קשה במפלגתו של גנץ: לפיד אינו מוכן בשום אופן לשבת בממשלה שבראשותה עומד נתניהו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שלא ישב הנכנס המופרע
    25/09/2019 15:49
    התותח
  1. מי צריך אותו בכלל
    טרנספר מיידי לאפגניסטן