או מטבע או מכות: זה הפיתרון של ליברמן איך לקבוע מי יהיה ראשון ברוטציה

יו"ר ישראל ביתנו הודיע כי לא ימליץ להטיל את הרכבת הממשלה על גנץ או על נתניהו: "הרשימה המשותפת הם לא יריבים פוליטיים, הם אויבים. איפה שהם יהיו אנחנו נהיה בצד השני"
אריה ריבקינד
כ"ב אלול התשע"ט / 22.09.2019 17:27

יו”ר ישראל ביתנו ח”כ אביגדור ליברמן הודיע אחר הצהריים (ראשון) כי מפלגתו לא תמליץ להטיל את הרכבת הממשלה על בני גנץ או על בנימין נתניהו.

הוא הסביר מדוע לא ימליץ לנשיא המדינה על מי להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה: ”ברגע שבנימין נתניהו החליט לסגור את הגוש למפלגות החרדיות אנחנו לא יכולים להמליץ על נתניהו, הוא לא יכול להיות מומלץ שלנו ואנחנו לא יכולים להיות חלק מזה. גם בני גנץ שומר את האופציה להקים ממשלה עם החרדים ועם הרשימה המשותפת”.

”החרדים הם יריב פוליטי ולא אויב”, הדגיש ליברמן, ”הרשימה המשותפת הם לא יריבים פוליטיים, הם אויבים. איפה שהם יהיו אנחנו נהיה בצד השני. כל מה שמפריד בין הרכבת ממשלה לבין בחירות זה הוויכוח מי ראשון ומי שני ברוטציה.

”אני מקווה שהנשיא ייקח הובלה ומבחינתי שיזרקו מטבע, שילכו מכות, זה לא משנה”.

“הייתי ממליץ לראש הממשלה למנות ממלא מקום שר הביטחון במשרה מלאה”, אמר ליברמן במסיבת עיתונאים, ”אנחנו מתמודדים כרגע עם יותר מדי אתגרים בתחום הביטחון. כרגע למנות שר ביטחון במשרה מלאה ולכנס ועדה מיוחדת לתקצוב מערכת הביטחון, יש מצב דחוף שמחייב את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות