צפו: מוישי הולצברג, הפעוט שניצל מהתופת במומביי החל להניח תפילין

משה צבי הולצברג, בנם של הקדושים הרב גבי ורבקה הולצברג הי"ד, שלוחי חב"ד שנרצחו במומביי, החל להניח תפילין ליד ציונו של הרבי מליובאוויטש זצ"ל • ולאיזו מטרה מיוחדת שומר מוישי את זוג התפילין של אביו?
נתן פרל
כ' אלול התשע"ט / 19.09.2019 22:53

מוישי הולצברג, הפעוט ששרד את מתקפת הטרור הרצחנית בבית חב”ד במומביי שבהודו לפני כ-11 שנים, במהלכה נרצחו הוריו שלוחי הרבי מליובאוויטש – הרב גבי ורעייתו רבקה הולצברג הי”ד –  מבקר בימים אלה בניו יורק, בלווי שני סבותיו בכדי להתכונן לבר המצווה שלו שיחול בתחילת חודש כסלו.

ביום רביעי בבוקרהחל מוישי להניח תפילין באוהל שליד מיונו של הרבי מליובאווייטש זצ”ל, כשאליו מתלווים הסבים והסבתות,  הרב נחמן ורעייתו פריידא הולצברג מקראון היייטס, והרב שמעון ורעייתו יהודית רוזנברג מעפולה, עמם הוא מתגורר.

לאחר תפילת שחרית התכנסו כולם במתחם סמוך להתוועדות חסידית.

אחד מבני המשפחה סיפר לכתב אתר חב”ד-COL, כי מוישי קיבל זוג חדש של תפילין לשימוש יומיומי, אולם “בתפילין של אביו הוא משתמש כדי להניח תפילין ליהודים שהוא פוגש”.

היום בבוקר (חמישי) התפלל מוישי בחדרו של הרבי זצ”ל במרכז חב”ד העולמי-770, וקיבל לעשות ‘גלילה’ לאחר קריאת התורה.

מוקדם יותר השבוע, בהשתתפות הזמרים בני פרידמן, אלי מרקוס, ליפא שמלצר ובני משפחה, התקיימה עבורו חגיגה מיוחדת ומושקעת

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברכות
    20/09/2019 08:40
    שמ
  1. למה האומנת ההודית שהצילה את חייו אינה מוזכרת כמי שמדינת ישראל הודתה לה על גבורתה ואיכפתיותה בהענקת אזרחות ישראלית,קיצבה חודשית מכובדת לכל חייה,והכרזה עליה כחסידת אומות העולם?הצלת ילד יהודי ממות בימינו כבר לא שווה את כל הזכויות הנ”ל?מה שכל כדורגלן זר מקבל מיני וביי היא לא זכאית לו?למה נציגי הציבור החרדי לא פעושים למענה?כי היא הינדית ולא יהודייה?