מועמד מס’ 3 ב’עוצמה יהודית’ מודה בכישלון, אבל יש לו גם כמה בקשות

יצחק וסרלאוף, מקום 3 במפלגת 'עוצמה יהודית': "אין תירוצים. לא עברנו. כעת זה לא הזמן לרקוד על הדם. אשמים אנחנו כולנו. מינה כשלה ואנו כשלנו" • "מקווה שבפעם הבאה ישכיל המחנה הלאומי לכבד את כלל השותפים ואת כוחם האלקטורלי. זו הזדמנות לכולנו להתאחד מחדש"
אריה ריבקינד
י"ט אלול התשע"ט / 19.09.2019 00:55

יצחק וסרלאוף, אשר התמודד במקום 3 ברשימת  ‘עוצמה יהודית’ לכנסת ה-22, לוקח אחריות וקורא לציבור “להתאחד באמת ובאהבה הרבה לפני שזה מגיע לפוליטיקה”.

בדף הפייסבוק שלו כתב וסרלאוף: “אין תירוצים. לא עברנו. האמנו שנעבור ובשם אמונה זו נעדרתי מהבית חודשים ארוכים ולקחנו התחייבויות כספיות גדולות. אף אחד לא מושלם. מחנה הימין כולו נדרש לחשבון נפש מעמיק”.

הוא הוסיף: “מוכרחים לרוץ יחד בצורה הוגנת לפי אומדן הכוח של כל אחד ולהפסיק עם ההשמצות ההדדיות. כעת זה לא הזמן לרקוד על הדם. אשמים אנחנו כולנו. ימינה כשלה ואנו כשלנו”.

הוא הדגיש: “אני לוקח אחריות. הציבור הימני לימד אותנו לקח שלא טוב לריב בתוכינו. המלחמות הללו גורמות נזק רק לעצמינו. אי אפשר להמשיך להתעלם מציבור עצום שרוצה את עוצמה יהודית בכנסת. לא עת נקמות אישיות ושיקולים פוליטיים קטנוניים.

“אני מקווה שבפעם הבאה ישכיל המחנה הלאומי לכבד את כלל השותפים ואת כוחם האלקטורלי בהתאם. עידן הקומבינות והמקומות השמורים מאוס ומעורר גועל ואי צדק. התקווה תגיע אם כולם ירצו בכך אבל באמת.

“ימי חודש הרחמים והסליחות ואני חושב שזו הזדמנות לכולנו להתאחד מחדש. להתאחד באמת ובאהבה הרבה לפני שזה מגיע לפוליטיקה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עוצמה יהודית-חולשה יהודית אין לכם מחילה ולא סליחה..
    20/09/2019 21:28
    פנחס
  1. אתם חוזרים על אותה טעות ולא לומדים לקח..אולי אתם בכלל שתולים של השמאל הקיצוני..

  2. עוצמה חהודית
    21/09/2019 00:10
    יעקב
  3. אתם רוצים להיכשל פעם שלישית?
    אתם לא היבנתם שמינה צמח הובילה אותכם שולל.
    אתם בטוחים שתקבלו עוד צ’אנס?
    הייתה מת!